Wat is er nieuw op het spellenspektakel?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Helemaal mee eens. Het is een leuk spel, maar 300 euro alleen om het in 3d te spelen is wat veel. Het voegt niks toe aan het spel, maar ziet er wel leuk uit! Ik zal het dan ook niet kopen... denk ik!shadowman76 schreef:ehhh waar ik op zou hopen? tja, op catan 3D tegen een betaalbare prijs, maar ik vind de bijna 300 euro toch echt te veel voor die koffer... hoe mooi ie denk ik ook zal zijn...
maar verder? ik ben erg benieuwd naar carcassonne overzee, dus ik hoop dat die er zeker zal zijn... en verder? ik laat me wel verrassen...
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Wat bordspel.com betreft heeft een recensie van Overzee geen haast. Deze cocktail van "meer van hetzelfde, een paar lollige aanpassingen en - pas op, smaakmomentje - lelijk tekenwerk" zal toch echt op zijn beurt moeten wachten.Ginola schreef: daarnaasgt denk ik dat het nooit lang kan duren voordat bv bordspel.com (of een van de andere spellensites) met een recensie komen.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Erwin schreef:Wat bordspel.com betreft heeft een recensie van Overzee geen haast. Deze cocktail van "meer van hetzelfde, een paar lollige aanpassingen en - pas op, smaakmomentje - lelijk tekenwerk" zal toch echt op zijn beurt moeten wachten.
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Begrijp me niet verkeerd: Konlonisten is een prima spel, maar ? 300,- voor een spel vind ik erg veel geld of ik het nu een leuk spel vind if niet. Ik geef dus geen waardeoordeel over het spel alleen over het bedrag.cymric schreef:Erwin schreef:Wat bordspel.com betreft heeft een recensie van Overzee geen haast. Deze cocktail van "meer van hetzelfde, een paar lollige aanpassingen en - pas op, smaakmomentje - lelijk tekenwerk" zal toch echt op zijn beurt moeten wachten.Ik was van plan om iets dergelijks neer te pennen in reactie op De Struikrover, maar zag er later vanaf. Echter, het bovenstaande geeft wel precies weer hoe ik over Overzee denk. Jammer toch dat het concept zo wordt uitgemolken, volgens mij moet een beetje ontwerper er toch een paar zeer listige en pittige draaien aan kunnen geven. Maar goed, het zal wel om naamsbekendheid en marketing gaan
.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Volgens mij begrijp jij ons verkeerd.De Struikrover schreef: Begrijp me niet verkeerd: Konlonisten is een prima spel, maar ? 300,- voor een spel vind ik erg veel geld of ik het nu een leuk spel vind if niet. Ik geef dus geen waardeoordeel over het spel alleen over het bedrag.
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
darkman
- Garnaal
Fantasy flight Games
Ik ben benieuwd of ook veel van de nieuwe spellen van Fantasyflightgames op het Spellenspektakel beschikbaar zullen zijn. Hierbij doel ik op spellen als:
- Arkham Horror;
- Descent: Journeys in the dark;
- Runebound, second edition en alle expansion packs;
- Beowulf;
- World of Warcraft (zeer twijfelachtig).
Weet iemand of enige van deze spellen op het spellenspektakel zullen worden aangeboden?
- Arkham Horror;
- Descent: Journeys in the dark;
- Runebound, second edition en alle expansion packs;
- Beowulf;
- World of Warcraft (zeer twijfelachtig).
Weet iemand of enige van deze spellen op het spellenspektakel zullen worden aangeboden?
-
Erik - PS Games
- PIONier
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Begrijp ik hieruit dat World of Warcraft te zien is!Erik - PS Games schreef:- Arkham Horror: ligt al een tijdje in de winkel?
- Descent; we hebben goede hoop dat het NET op tijd binnen is.
- Runebound; Second Edition in ieder geval te zien. Expansions nog niet.
- Beowulf; helaas nog niets
- Warcraft; te zien.
- Erik
Dat is jammer: ik wil hem waarschijnlijk wel hebben, maar mijn wensenlijst is al zo groot. Ik "hoopte" dat het nog niet beschikbaar was, dan kon ik me zelf makkelijker inhouden!
-
Erwin
- Nieuwsreporter
-
marc.degroot
- Joker
-
Erik - PS Games
- PIONier