Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik had zonet zo zag ik via e-mail een PB gekregen over het spel Restaurant.
Maar hier op het forum zie ik dat PB niet. Betekent dit dan dat dit weer is ingetrokken ?
Helemaal bovenin het scherm van de site staan drie links, één naar een topic van een Q&A en een knop om uit te loggen en er is er ook één waarmee je direct in je inbox komt van ontvangen berichten. Daar zul je het bericht terugvinden.
Nee, dat is het hem net. Daar geen bericht ontvangen. En het bericht in m'n mailbox heb ik verwijderd, omdat ik dacht dat het slechts een verwittiging was dat er hier een PB voor me was toegekomen. Nu ja, de persoon in kwestie zal dit dan wel lezen en me nogmaals sturen, zeker ? Tenzij het een vergissing was.
Father Vic schreef:Ik had zonet zo zag ik via e-mail een PB gekregen over het spel Restaurant.
Maar hier op het forum zie ik dat PB niet. Betekent dit dan dat dit weer is ingetrokken ?
Restaurant eraf gehaald, want op de Ducosim-veiling aangekocht.
Ook heb ik daar toch maar Tabula Rasa aangeschaft, dus Knights of Charlemagne is niet meer zo nodig.
En Colosseum neem ik normaal binnenkort over van Drekster2001.
Eruption en Colosseum van de lijst gehaald, Great Fire of London en Alea Iacta Est erop geplaatst. Dat laatste had ik begin december besteld bij Spiele-Offensive, maar blijkt nu niet meer voorradig. Ik heb gezien dat nagenoeg een jaar geleden cocoon hier op het forum zowel Bus als Alea Iacta Est te koop heeft aangeboden. Heb hem dan ook gecontacteerd, maar beide bleken (zoals te verwachten viel) al weg te zijn.