BSM.CON 2012

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Dierik
Erelid

BSM.CON 2012

Bericht door Dierik »

Op zaterdag 17 maart 2012 zal opnieuw een BSM.CON plaatsvinden. De lokatie is vanwege het grote succes van de vorige keer opnieuw de GameForce in Eindhoven. Vanaf 12 uur zijn jullie weer van harte welkom aan de Visserstraat 18A.

De hele middag en avond zijn we welkom in de speelruimte en kan je eens zien wie er achter die rare forumnamen en avatars zitten. En natuurlijk een spelletje spelen! Degenen die vorige keer geweest zijn komen natuurlijk allemaal, maar we hopen natuurlijk op nog veel meer bezoekers!

We proberen op deze dag een fiks aantal Essentitels mee te nemen, maar ook het spelen van oudere titels is mogelijk. Piet kan vanuit de collectie van spellenclub Incognito de gewenste spellen meenemen. Hier is de collectie van 1811 :shock: spellen te vinden: http://www.boardgamegeek.com/collection ... dgame&ff=1. Plaats hier in dit item je verzoeknummers en Piet zal kijken of het allemaal nog in zijn auto past :wink:

We willen vooral weer een gezellige spellendag organiseren en hopen zoveel mogelijk forumleden te kunnen ontmoeten. Er zal ook opnieuw een spellenloterij plaatsvinden waarbij er per 5 aanwezigen een spel zal worden verloot. Dan heb je je entree er met gemak weer uit!

Als moderatorenteam zijn we er trots op dat we de uitgever White Goblin Games bereid hebben gevonden om op BSM.con langs te komen. Bart Nijssen van White Goblin Games zal van 12:00 tot 16:00 uur aanwezig zijn om de voorjaarstitels de demonstreren. We krijgen daarbij de beursprimeur van de volgende titels: Crazy creatures of Dr. Doom, Witches of Blackmore, Little Devils, Gubs en Crooks

Voor de twijfelaars onder ons wil ik melden dat we naast WGG ook 999 Games bereid hebben gevonden om op BSM.con langs te komen. William (op het forum bekend als pleuni.william) zal namens 999games van 18:30 tot 22:00 uur aanwezig zijn om een deel van de titels van 999games voor 2012 de demonstreren n.l.: De Kolonisten van Catan: Star Trek, Hawaï, Stenen Tijdperk: Talisman uiteraard in combinatie met het basisspel, Ora et Labora en Vrijdag

WackyWorks zal in de persoon van Michel Baudoin aanwezig zijn en heeft beloofd een prototype mee te nemen van het spel dat hij dit najaar in Essen wil uitbrengen: Werknaam: Crash 'em!

De kosten voor de dag bedragen € 2,50 - contant afrekenen aldaar. Daarnaast hebben we afgesproken om in de zaal eten en drinken af te nemen. Let er dus op: het is niet toegestaan eigen consumpties mee te nemen / te nuttigen.

Inschrijven: stuur mij een PB'tje. Vermeld ook even als je nog mensen meeneemt. That's it!

BSM.CON 2012
Zaterdag 17 maart 2012
12:00u - Sluit
GameForce Eindhoven - Visserstraat 18A
Entree: € 2,50

Bekijk een grotere kaart

Labels:
ravinck
Party Animal

Re: BSM.CON 2012

Bericht door ravinck »

staat in m'n agenda!
Afbeelding
Jorrit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jorrit »

Mij weer te ver maar goed om te horen dat er nog 1 komt.
Wacht wel op de BSM-Noord :D
Afbeelding
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Joepie,
Mijn agenda was nog leeg die dag.
Nu niet meer dus. :thumbup:
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur

Bericht door pleunie.william »

Staat genoteerd! I'll be there...
Afbeelding
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Jahoe! BSM.con part deux. Hoop er weer bij te kunnen zijn, maar ik kan geen garanties geven.
Afbeelding
Frost
Garnaal

Bericht door Frost »

Helaas ik kan dar niet bij zijn.Is iets te ver reizen voor me.En misschien ben ik wel ingesneeuwd dan. :think: . We hebben nu al 25 cm sneeuw.
Veel plezier voor diegene die er bij zijn.

Bas
Kire
Munchkin
Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!

Bericht door Kire »

Jorrit schreef:Mij weer te ver maar goed om te horen dat er nog 1 komt.
Dit is de BSM-Noord volgens mij. Ik ga er van uit dat de BSM-zuid in België zal plaatsvinden, niet? :twisted:
Willy the Kid
Burgemeester

Het is misschien wel een idee om een keer een belgische BSM.con te doen en één verder naar het noorden, maar dat is uiteindelijk afhankelijk van de organisatoren. Desalniettemin is het natuurlijk geweldig om een dag als deze mee te maken en daar heb ik graag een reisje voor over.
Afbeelding
Jorrit
Phoenix

Bericht door Jorrit »

Kire schreef:
Dit is de BSM-Noord volgens mij. Ik ga er van uit dat de BSM-zuid in België zal plaatsvinden, niet? :twisted:
Laten we dit BSM-Midden noemen... Noord is vanuit jou gezien ook wat overdreven...
Afbeelding
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Jorrit schreef:
Kire schreef:
Laten we dit BSM-Midden noemen... Noord is vanuit jou gezien ook wat overdreven...
We hebben niet voor niets deze plaats gekozen omdat dit voor de meeste forumleden binnen twee uur te bereiken is. Uiteraard zijn er helaas uitzondingen. Bij groot succes komt er wellicht eens een Noord en Zuid variant maar voorlopig houden we het hier even bij.
Kire
Munchkin
Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!

Bericht door Kire »

Jorrit schreef:
Kire schreef:
Jorrit, als je Hasselt en Eindhoven in googlemaps ingeeft, zal je zien dat Eindhoven helemaal ten noorden van Hasselt ligt. Bijgevolg is het BSM-Noord toch? :-)
Willy the Kid
Burgemeester

Vergeet niet dat er bij Gameforce al een hele collectie spellen aanwezig is. Zie deze en deze foto. Zo kun je zien welke spellen je niet hoeft mee te nemen.
Afbeelding
Jorrit
Phoenix

Bericht door Jorrit »

Kire schreef:
Jorrit schreef:
Kire schreef:
Jorrit, als je Hasselt en Eindhoven in googlemaps ingeeft, zal je zien dat Eindhoven helemaal ten noorden van Hasselt ligt. Bijgevolg is het BSM-Noord toch? :-)
:lol: ja als je het zo bekijkt wel ja. Je zou ook naar het hele gebied kunnen kijken en concluderen dat Eindhoven onder het midden van Vlaams Belgie en Nederland ligt.
Afbeelding
topper
Sojaboon

Bericht door topper »

Kire schreef:Jorrit, als je Hasselt en Eindhoven in googlemaps ingeeft, zal je zien dat Eindhoven helemaal ten noorden van Hasselt ligt. Bijgevolg is het BSM-Noord toch? :-)
Als je Hasselt invoert en Eindhoven dan zie je dat het ten zuiden ligt.