WGG paginagroot in DvhN

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Mac-S
Genius
Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

WGG paginagroot in DvhN

Bericht door Mac-S »

Het Dagblad van het Noorden heeft vandaag, op de voorpagina van het economie-katern, een groot artikel over White Goblin Games staan. Inclusief interview met twee van de drie mannen achter dit bedrijf.
Voor de echte spellenliefhebber is het stuk natuurlijk nogal oppervlakkig, maar voor de rest van de wereld is het een prima reclame voor het betere spel (met name Het Verboden Eiland krijgt veel aandacht). In het artikel wordt ook het onderscheid tussen de dobbelsteen-gedomineerde spellen "van vroeger" en "het moderne spel" gemaakt.
hermanroozen
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: tekst en tekeningen

Re: WGG paginagroot in DvhN

Bericht door hermanroozen »

De eindredacteur heeft niet goed opgelet want Het Verboden Eiland staat een paar keer als Het Verloren Eiland genoemd. Maar dat mag de pret niet drukken.
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

hermanroozen schreef:De eindredacteur heeft niet goed opgelet want Het Verboden Eiland staat een paar keer als Het Verloren Eiland genoemd. Maar dat mag de pret niet drukken.
Dat kan maar op 2 dingen duiden, of hij kon het nooit winnen en dus verloor hij heel de tijd. Of hij was het simpelweg kwijt.

Ik denk dat laatste anders had hij op de doos wel kunnen lezen dat het verboden moest zijn. Aardig verhaaltje niet?
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

Mac-S schreef:Het Dagblad van het Noorden heeft vandaag, op de voorpagina van het economie-katern, een groot artikel over White Goblin Games staan. Inclusief interview met twee van de drie mannen achter dit bedrijf.
Voor de echte spellenliefhebber is het stuk natuurlijk nogal oppervlakkig, maar voor de rest van de wereld is het een prima reclame voor het betere spel (met name Het Verboden Eiland krijgt veel aandacht). In het artikel wordt ook het onderscheid tussen de dobbelsteen-gedomineerde spellen "van vroeger" en "het moderne spel" gemaakt.
Is dit artikel ook online te lezen?
Afbeelding
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Bart schreef:
Mac-S schreef:Het Dagblad van het Noorden heeft vandaag, op de voorpagina van het economie-katern, een groot artikel over White Goblin Games staan. Inclusief interview met twee van de drie mannen achter dit bedrijf.
Is dit artikel ook online te lezen?
Of te scannen en hier te plaatsen?
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Deze aandacht betekent alleen maar dat de markt in Nederland alleen maar groeit. Nu moet er wel gezegd worden dat van alle Nederlandse uitgevers WGG toch wel de grootste groei doormaakt.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Willy the Kid schreef:Deze aandacht betekent alleen maar dat de markt in Nederland alleen maar groeit. Nu moet er wel gezegd worden dat van alle Nederlandse uitgevers WGG toch wel de grootste groei doormaakt.
Ik gun het ze van harte.
Waar vinden we de harde cijfers waarop jij deze stellingen baseert?
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Erwin schreef:
Willy the Kid schreef:Deze aandacht betekent alleen maar dat de markt in Nederland alleen maar groeit. Nu moet er wel gezegd worden dat van alle Nederlandse uitgevers WGG toch wel de grootste groei doormaakt.
Ik gun het ze van harte.
Waar vinden we de harde cijfers waarop jij deze stellingen baseert?
Sinds wanneer baseren mensen hun meningen op feiten? Nee ik heb geen cijfers, maar je moet toch onder een steen hebben geleefd om de explosieve toename van titels bij wgg niet mee te krijgen. Dit leid mij tot de conclusie dat ze in korte tijd een grote toename in investeringsvermogen hebben gekregen.

Uiteraard is een zojuist opstartend bedrijf procentueel gezien de grootste groeier, maar dat is appels met peren vergelijken.

EDIT: Ik gun het ze trouwens ook van harte. Ik juig het alleen maar toe dat mensen van hun passie ook hun werk maken. Dan is het helemaal te gek dat het ook een succes wordt.
Afbeelding
NielsZW
Hazelnoot Ridder

Bericht door NielsZW »

Het staat nu ook in de baneneditie van DvhN "Ambitie". (Heb ik zo mijn best gedaan om het DvhN te krijgen, krijg ik hem nu per post :o )
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.