Het Dagblad van het Noorden heeft vandaag, op de voorpagina van het economie-katern, een groot artikel over White Goblin Games staan. Inclusief interview met twee van de drie mannen achter dit bedrijf.
Voor de echte spellenliefhebber is het stuk natuurlijk nogal oppervlakkig, maar voor de rest van de wereld is het een prima reclame voor het betere spel (met name Het Verboden Eiland krijgt veel aandacht). In het artikel wordt ook het onderscheid tussen de dobbelsteen-gedomineerde spellen "van vroeger" en "het moderne spel" gemaakt.
WGG paginagroot in DvhN
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
hermanroozen
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: tekst en tekeningen
Re: WGG paginagroot in DvhN
De eindredacteur heeft niet goed opgelet want Het Verboden Eiland staat een paar keer als Het Verloren Eiland genoemd. Maar dat mag de pret niet drukken.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Dat kan maar op 2 dingen duiden, of hij kon het nooit winnen en dus verloor hij heel de tijd. Of hij was het simpelweg kwijt.hermanroozen schreef:De eindredacteur heeft niet goed opgelet want Het Verboden Eiland staat een paar keer als Het Verloren Eiland genoemd. Maar dat mag de pret niet drukken.
Ik denk dat laatste anders had hij op de doos wel kunnen lezen dat het verboden moest zijn. Aardig verhaaltje niet?
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Is dit artikel ook online te lezen?Mac-S schreef:Het Dagblad van het Noorden heeft vandaag, op de voorpagina van het economie-katern, een groot artikel over White Goblin Games staan. Inclusief interview met twee van de drie mannen achter dit bedrijf.
Voor de echte spellenliefhebber is het stuk natuurlijk nogal oppervlakkig, maar voor de rest van de wereld is het een prima reclame voor het betere spel (met name Het Verboden Eiland krijgt veel aandacht). In het artikel wordt ook het onderscheid tussen de dobbelsteen-gedomineerde spellen "van vroeger" en "het moderne spel" gemaakt.
-
Dierik
- Erelid
Of te scannen en hier te plaatsen?Bart schreef:Is dit artikel ook online te lezen?Mac-S schreef:Het Dagblad van het Noorden heeft vandaag, op de voorpagina van het economie-katern, een groot artikel over White Goblin Games staan. Inclusief interview met twee van de drie mannen achter dit bedrijf.
-
Dierik
- Erelid
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Deze aandacht betekent alleen maar dat de markt in Nederland alleen maar groeit. Nu moet er wel gezegd worden dat van alle Nederlandse uitgevers WGG toch wel de grootste groei doormaakt.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik gun het ze van harte.Willy the Kid schreef:Deze aandacht betekent alleen maar dat de markt in Nederland alleen maar groeit. Nu moet er wel gezegd worden dat van alle Nederlandse uitgevers WGG toch wel de grootste groei doormaakt.
Waar vinden we de harde cijfers waarop jij deze stellingen baseert?
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Sinds wanneer baseren mensen hun meningen op feiten? Nee ik heb geen cijfers, maar je moet toch onder een steen hebben geleefd om de explosieve toename van titels bij wgg niet mee te krijgen. Dit leid mij tot de conclusie dat ze in korte tijd een grote toename in investeringsvermogen hebben gekregen.Erwin schreef:Ik gun het ze van harte.Willy the Kid schreef:Deze aandacht betekent alleen maar dat de markt in Nederland alleen maar groeit. Nu moet er wel gezegd worden dat van alle Nederlandse uitgevers WGG toch wel de grootste groei doormaakt.
Waar vinden we de harde cijfers waarop jij deze stellingen baseert?
Uiteraard is een zojuist opstartend bedrijf procentueel gezien de grootste groeier, maar dat is appels met peren vergelijken.
EDIT: Ik gun het ze trouwens ook van harte. Ik juig het alleen maar toe dat mensen van hun passie ook hun werk maken. Dan is het helemaal te gek dat het ook een succes wordt.
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Het staat nu ook in de baneneditie van DvhN "Ambitie". (Heb ik zo mijn best gedaan om het DvhN te krijgen, krijg ik hem nu per post
)
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.