spelregels Project Kells

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

marian
PIONier

spelregels Project Kells

Bericht door marian »

Onlangs heb ik het spel Project Kells gekregen.
Wie kan me helpen aan de Nederlandse spelregels

Labels:
Boes
Garnaal

Bericht door Boes »

Kan het ook (nog) niet vinden maar op www.tailtengames.com (uitgever) kun je een demo bekijken. Wel onder flash!
marian
PIONier

Bericht door marian »

Bedankt voor je reactie.
Helaas had ik deze site zelf al eens bezocht, ondanks dat zijn de spelregels me nog niet duidelijk.
Wie weet zie ik het spel op het spellenspektakel.
Fozz
Jakkiebak!

Bericht door Fozz »

Ikzelf heb het spel ook een tijdje geleden aangekocht (omdat het er ontzettend leuk uitzag) en omdat er ook op de doos stond "Easy to learn, yet a lifetime to master".

Een tijdje geleden heb ik de spelregels eens vertaald (een serieuze klus trouwens) en heb ik ook eens aan de verdeler (PS Games) gevraagd of ze zelf een vertaling op de markt zouden brengen. Voorlopig doen ze dat niet, maar ze mailden wel dat ik mijn vertaling eens mocht doorsturen. (moet ik trouwens nog eens dringend doen)

De "extra levels" die je kan vinden op de site heb ik nog niet vertaald, maar voor de vertaling van de gewone spelregels (die dus in het Engels in de doos zitten) kan je me mailen op djfozz@hotmail.com.
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find [url=http://www.fozz.be]yourself[/url].