Kan iemand me aan een telefoonnummer of emailadres helpen van de uitgever Iello of vertegenwoordiger? Hebben zij een dienst in België of Nederland?
In mijn spel King of Tokyo ontbraken 3 zwarte dobbelstenen.
Telefoonnumer Iello
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Contacteer:
- missiloon
- Munchkin
Re: Telefoonnumer Iello
Ze spreken helaas alleen Frans, althans naar mij toe communiceerde ze echt alleen in het Frans ook al mailde ik in het Engels dan bleef ik toch Franse mails terug krijgen die ik dan weer door de google vertaler moest gooien. :p
Mocht je er niet via hun klantenservice uitkomen heb ik nog wel een e-mailadres voor je. Stuur dan maar een pb-tje, maar ik verwacht dat ze wel helpen. Bij mij waren 2 figuren beschadigd omdat ze in de doos aan elkaar geplakt zaten en dat zelfs vervangen, terwijl 3 dobbelstenen missen wel een heel essentieel onderdeel van het spel is!
Mocht je er niet via hun klantenservice uitkomen heb ik nog wel een e-mailadres voor je. Stuur dan maar een pb-tje, maar ik verwacht dat ze wel helpen. Bij mij waren 2 figuren beschadigd omdat ze in de doos aan elkaar geplakt zaten en dat zelfs vervangen, terwijl 3 dobbelstenen missen wel een heel essentieel onderdeel van het spel is!