Gek van de koers
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cab
- Burgemeester
Re: Gek van de koers
Zit ik te studeren met de Giro op de achtergrond hoor ik dat er een heftige valpartij is. Mijn blik naar de TV en vrees voor het leven van Wouter Weylandt, hij werd gereänimeerd. Erg heftig hoop dat het goed komt, wat onbelangrijk wordt de koers dan ineens als er iets heftigs als dit gebeurd.
Hopen op een goede afloop.
Edit: podium ceremonie afgelast doet het ergste vrezen.
Edit: podium ceremonie afgelast doet het ergste vrezen.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Oef, ik ben maar eens gaan kijken. Wat een schok zeg, nu al 15 minuten lang aan het reanimeren.cab schreef:Zit ik te studeren met de Giro op de achtergrond hoor ik dat er een heftige valpartij is. Mijn blik naar de TV en vrees voor het leven van Wouter Weylandt, hij werd gereänimeerd. Erg heftig hoop dat het goed komt, wat onbelangrijk wordt de koers dan ineens als er iets heftigs als dit gebeurd.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Mijn kinderen zijn tv aan het kijken.
Heb het wel op internet gelezen. En een foto op Sporza gezien. Het doet het ergste vermoeden. Zo lang reanimeren, nog niet naar het ziekenhuis vervoerd, dat kan niet goed wezen.
Heb het wel op internet gelezen. En een foto op Sporza gezien. Het doet het ergste vermoeden. Zo lang reanimeren, nog niet naar het ziekenhuis vervoerd, dat kan niet goed wezen.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Wouter Weylandt is overleden aan zijn verwondingen. Wat een verschrikkelijke dag voor het wielrennen. Is hij de eerste sinds Fabio Casartelli die tijdens een wedstrijd om het leven komt?
-
cab
- Burgemeester
Erg heftig, geen woorden voor. Weet eigenlijk niks te zeggen, zwarte dag in de wielergeschiedenis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... _hun_sport
Nee, zie hier:Willy the Kid schreef:Is hij de eerste sinds Fabio Casartelli die tijdens een wedstrijd om het leven komt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... _hun_sport
-
stefaan
- Caballero
Inderdaad vreselijk, en dat terwijl hij in september vader zou worden.
-
Aras
- Geheim Genootschap
-
Piet
- Beheerder
Bijzonder droevig nieuws.
-
usurper
- Geheim Genootschap
Ik schrik hier van. Af en toe zie vreselijke valpartijen, die je al niet wilt zien.
Laat staan zoiets als dit.
Laat staan zoiets als dit.
We live to survive our paradoxes
-
Dierik
- Erelid
Heftig om te horen, dat vind ik al als wielerliefhebber al. Laat staan hoe dit voor zijn familie en vrienden is.
-
El Capitan
- Regenmaker
- Persoonlijke Ondertitel: speelt altijd met geel!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Zeer triest nieuws.
Hij was +- even oud als mij en ik ben ook net begonnen met wielrennen. Dat doet je toch wel even nadenken vooraleer je op de fiets stapt.
Hij was +- even oud als mij en ik ben ook net begonnen met wielrennen. Dat doet je toch wel even nadenken vooraleer je op de fiets stapt.
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Ik ben geen grote wielrenfan, maar dat hoef je ook absoluut niet te zijn om door dit nieuws geraakt te worden. Ik zag het vanmorgen pas op het nieuws... mijn gedachten gaan uit naar zijn nabestaanden en nog ongeboren kind...

-
Piet
- Beheerder
We zijn weer zover: vanaf morgen worden hier bij ons een reeks klassieke wielerkoersen afgewerkt (E3-prijs, Gent-Wevelgem, 3-daagse De Panne, Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix).
Wie zit gekluisterd aan de buis, de komende weken? En wie komt in de buurt om te supporteren voor de renners?
Leuke anekdote van vorige week op BSM.con: we gingen een hapje eten met Bart51, Misth, spellenclubapeldoorn en een andere Bart. Bart51 vraagt wie Milaan-San Remo won. Vragende blikken op de gezichten van Misth en spellenclubapeldoorn. Wat is Milaan-San Remo? Zelfs de Italiaanse kok van het restaurantje wist nauwelijks waar het over ging.
Wie zit gekluisterd aan de buis, de komende weken? En wie komt in de buurt om te supporteren voor de renners?
Leuke anekdote van vorige week op BSM.con: we gingen een hapje eten met Bart51, Misth, spellenclubapeldoorn en een andere Bart. Bart51 vraagt wie Milaan-San Remo won. Vragende blikken op de gezichten van Misth en spellenclubapeldoorn. Wat is Milaan-San Remo? Zelfs de Italiaanse kok van het restaurantje wist nauwelijks waar het over ging.
-
Pedro777
- Condottiërre
Zondag vertrekt Gent-Wevelgem vanop de vernieuwde markt in Deinze. Ik zak normaal wel eens af naar daar om de sfeer op te snuiven.
Zaterdagavond rijden we mss een proloogje met Leader One.
Zaterdagavond rijden we mss een proloogje met Leader One.
-
Dierik
- Erelid
Schande, gelukkig zijn er ook Nederlanders die wel van wielrennen houden zoals cab en ik. Gisteren nog Dwars door Vlaanderen gekeken, mooie overwinning voor Nikki Terpstra!Piet schreef: Leuke anekdote van vorige week op BSM.con: we gingen een hapje eten met Bart51, Misth, spellenclubapeldoorn en een andere Bart. Bart51 vraagt wie Milaan-San Remo won. Vragende blikken op de gezichten van Misth en spellenclubapeldoorn. Wat is Milaan-San Remo? Zelfs de Italiaanse kok van het restaurantje wist nauwelijks waar het over ging.