Spelliefhebbers gezocht in omgeving Maassluis

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
sinead
Stamhoofd

Spelliefhebbers gezocht in omgeving Maassluis

Bericht door sinead »

Hoi,

Ik ben nog een redelijk beginnende speler die graag eens een avondje met wat andere liefhebbers een spelletje zou willen spelen. Alleen met de vrouw is ook steeds hetzelfde :lolno: ...

Er zijn voor zover ik weet geen spellenclubs in de buurt van Maassluis maar er zijn vast wel wat spelers te vinden in de directe omgeving. Toch?

Op dit moment speel ik het meest Carcassonne, Agricola, Macchiavelli, De Ontembare Stad en verder nog wat kleine spelletjes maar sta zeker wel open voor andere spellen.

Ik ben benieuwd naar de reacties!

Groetjes,

Jan
Afbeelding
Davio
Nederlands Kampioen Dominion 2012

Re: Spelliefhebbers gezocht in omgeving Maassluis

Bericht door Davio »

Er zit een afdeling van Phoenix in Capella a/d IJssel: http://www.bordspelmania.eu/phoenix-010-g39.html

Misschien is dat wat voor jou?
Tjoek
Fabrieksmanager

Re: Spelliefhebbers gezocht in omgeving Maassluis

Bericht door Tjoek »

Als Den Haag voor jou bij de directe omgeving hoort dan val ik daar ook onder :)
Afbeelding