Gezocht: Earth Reborn (Zuiderspel)

Wie helpt me in mijn speurtocht naar dit spel?

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Morrighan
Grote Dienaar

Gezocht: Earth Reborn (Zuiderspel)

Bericht door Morrighan »

Ik ben op zoek naar Earth Reborn van Z-man Games. Ik heb de retailers die op Zuiderspel komen gemaild, en het is of uitverkocht of niet (meer?) in het portfolio of het is me te duur (78 Euro voor een spel wat bijna overal ergens tussen de 55 en 60 euro kost).

Is er toevallig nog iemand die toch al van plan was z'n exemplaar van Earth Reborn te verkopen en die op Zuiderspel komt?
Afbeelding
Wyckyd
Generalist

Re: Gezocht: Earth Reborn (Zuiderspel)

Bericht door Wyckyd »

Kwam Earth Reborn tegen bij de benelux math trade: http://www.boardgamegeek.com/geeklist/1 ... tem2093030

Je zou de eigenaar een berichtje kunnen sturen om te zien of hij het spel niet gewoon wil verkopen. Betaal je waarschijnlijk wel iets van verzendkosten, maar is misschien nog steeds goedkoper?

Succes!
Morrighan
Grote Dienaar

Bericht door Morrighan »

Die had ik gezien, en daarom kwam ik op het idee om het eens te vragen. Schijnbaar doen er mensen hun exemplaar tweedehands van de hand al.

Ik heb overwogen om te PMen, maar dat vond ik niet zo netjes. En het ging me ook meer om verzendingskosten te besparen. Mocht het niet lukken op deze manier, dan bestel ik dinsdag, na de beurs, gewoon een nieuw exemplaar ergens online.
Afbeelding
Morrighan
Grote Dienaar

Bericht door Morrighan »

Bedankt voor het meedenken allemaal. Intussen heb ik een afspraak voor een exemplaar :thumbup:
Afbeelding
Father Vic
Party Animal

Bericht door Father Vic »

Op spelshop.be kost het nieuw slechts 49,50 euro.
Morrighan
Grote Dienaar

Bericht door Morrighan »

Father Vic schreef:Op spelshop.be kost het nieuw slechts 49,50 euro.
Bedankt voor de tip, maar volgens mij komt deze shop niet naar Zuiderspel.
Ik koop gewoon niet graag spellen online, met kans dat de dozen beschadigen in de 'verzendmolen'. Ik heb foto's gezien waar ik erg van schrok.

Bovendien ben ik met de afspraak die nu staat ben ik erg blij. Maar toch bedankt.

EDIT: Ik zie net dat de verzendkosten daar naar NL ook nogal flink zijn. Earth Reborn zou 9,50 Euro verzendkosten hebben. Dan komt de totaalprijs op ongeveer hetzelfde uit als de meeste andere Webshops.
Afbeelding
Father Vic
Party Animal

Bericht door Father Vic »

Koop er nog iets bij van een halve euro en de verzendkosten zijn al 3,5 euro lager. :D
En vanaf 125 € is het ook naar Nederlands gratis. Ik koop quasi nooit slechts 1 spel bij een online shop.
Bij spelshop heb ik zelf al enkele bestellingen gedaan en alles was steeds in prima staat.
Maar als je uiteraard liever ziet wat je koopt, is overdracht inderdaad het beste.
En ik moet toegeven dat lang niet alles wat ik ooit al online kocht in prima staat tot bij me thuis is geraakt.
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

Ik koop geregeld spellen online en er is hier nog nooit een doos beschadigd aangekomen, ik koop geregeld bordspellen bij:
bol.com, adriaensen, thegamefreak, summoner
Afbeelding