Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
thexkid schreef:
"Een goed spel moet je in één regel uit kunnen leggen."
Knap dat je ook toen nog rustig antwoord gaf.
Ja inderdaad. Ik had ook ziets van
Wellicht een advies voor de presentatoren op de radio in het algemeen.
"Een goede plaat (of item) moet je in één regel kunnen aankondigen"
Dierik schreef:Voor degenen die het leuk vinden om terug te luisteren, ik heb op de terugreis van Zuiderspel naar huis nog even wat reclame gemaakt op radio 1 voor onze hobby en voor Zuiderspel als beurs. Ik belde met het programma van BNN-Today en ze riepen daar luisteraars op om te melden hoe zij de 2e paasdag hadden doorgebracht.
Hieronder de link, vanaf 53:29 ben ik te beluisteren. Helaas aangekondigd als Erik (daar gaat mijn one minute of fame ) maar een kniesoor die daar op let.
thexkid schreef:
Dat ja! Je kwam echt spontaan over, was leuk! Het was natuurlijk ook een heel toffe beurs. Ben wel benieuwd of we die presentator volgend jaar ook echt zullen zien! Misschien tegen die tijd weer eens bellen?
Dierik schreef:Hieronder de link, vanaf 53:29 ben ik te beluisteren. Helaas aangekondigd als Erik (daar gaat mijn one minute of fame ) maar een kniesoor die daar op let.
Dierik schreef:
Hieronder de link, vanaf 53:29 ben ik te beluisteren. Helaas aangekondigd als Erik (daar gaat mijn one minute of fame ) maar een kniesoor die daar op let.
thexkid schreef:
Ja inderdaad. Ik had ook ziets van
Wellicht een advies voor de presentatoren op de radio in het algemeen.
"Een goede plaat (of item) moet je in één regel kunnen aankondigen"
LoL de eigenlijke leus is een goed idee moet je in 1 regel uit kunnen leggen maar goed verbasteringen van uitdrukkingen komen dagelijks voor. ben ik toch mooi de 5e wagen aan het wiel , nooit geschoten is een hand vol appelen.
Morrighan schreef: Topper op het Kinderplein bleek toch Spokentrap. Helaas had geen enkele winkelier het spel.
Dan heb je toch niet bij álle winkeliers gekeken... Bij Versmissen hadden ze hem gewoon liggen!
Ben bij de stand geweest, gekeken in de schappen, toen nog voor de zekerheid gevraagd, maar er werd me verteld dat alleen het kaartspel er was. Dat lag in die grote kartonnen display naast de kassa.
Nou ja, volgende keer beter
De Zuiderspel van afgelopen maandag was erg leuk! Net als 16 Feet Pauly heb ik voor het eerst bij White Goblin Games mogen demonstreren en dat deden we samen met ervaren rotten Rober, PT, Bartjes en Dierik (a.k.a. Erik). Dat vormde een erg prettig team en dat was maar goed ook want we hadden een verscheidenheid aan spellen uit te leggen.
Het was druk maar minstens zo leuk! De dag vloog voorbij. Het was leuk om te zien dat de tafeltjes niet lang vrij bleven.
De inkoper in mij heeft nog geprobeerd een slag te slaan maar dat is niet gelukt. De euro`s bleven in de pocket.
In de ochtend zag ik bij de buurvrouwen van Ducosim nog wel een exemplaar Robin Hood, de Brazilliaanse versie van Hart an die Grenze, en dat leek me wel wat. Dus ik vroeg bij welke standhouder die gekocht was. Maar deze was niet in Eindhoven aangeschaft maar in Brazilie en die winkel had nu net geen stand.
Als jullie naar http://www.zuiderspel.nl/default.aspx?page=egaan, vinden jullie daar een vragenformulier. 10 minuten van jullie tijd levert ons als organisatie ontzettend veel informatie op waardoor wij Zuiderspel 2013 nog beter kunnen laten aansluiten op de wensen van onze bezoekers. Hopelijk krijgen we veel reacties...... die van jullie ook?
Ps. de enquete is ook rechtstreeks te vinden voor de mensen die niet naar http://www.zuiderspel.nl willen surfen. Klik op de link hieronder: