Euro en/of wargamers in Rupelstreek

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
xstophe
Meeple

Euro en/of wargamers in Rupelstreek

Bericht door xstophe »

Hello

Zijn er onder jullie ook mensen uit de wijde omgeving van de Rupelstreek (Antwerpen-Mechelen) in België die graag eens een potje zouden spelen. Het kan gaan van eurogames tot wargames.
Zelf ben ik een mooie verzameling eurogames aan het opbouwen, maar ik heb de laatste tijd ook het wargame virus te pakken en ben zeker geintresseerd om door "kenners" van het genre ingeleid te worden tot betere spellen en vooral speluitleg voor sommige zaken te overlopen.

Momenteel ben ik bezig de regels van No Retreat: Russian Front en Combat Commander:Europe aan het doorlopen, en misschien dat er onder jullie zijn die wel eens samen willen komen om een potje uit te leggen of te ontdekken.

Hierbij een overzicht van mijn spellenkast, http://www.boardgamegeek.com/collection/user/Xstophe

Dus als je in de buurt woont en je hebt zin om 1 van deze spellen te leren of te spelen, laat zeker iets weten. Ik kan desnoods wel een zaaltje regelen waar we terecht kunnen moesten het meerdere personen zijn.

Zelf ben ik natuurlijk ook altijd bereid om een spel te demo'en en aan te leren. Dus als je problemen hebt met spelregels of je wil het eens uitgelegd zien, laat het me zeker weten. En wie weet kan ik je hierbij helpen.
Gebruiker 4257

Re: Euro en/of wargamers in Rupelstreek

Bericht door Gebruiker 4257 »

Hey Xstophe,

Ik ben van Antwerpen, wij spelen regelmatig games, niet echt veel wargames maar meer euro
hier is mijn geeklist:http://boardgamegeek.com/collection/use ... dgame&ff=1
ik zal ne keer berichtje sturen als we volgende keer spelen.

grtz
xstophe
Meeple

Bericht door xstophe »

Hey Maartendp,

Dat is goed laat maar weten, we kunnen misschien wel eens iets regelen om iets samen op tafel te laten verschijnen.
Gebruiker 4257

Bericht door Gebruiker 4257 »

is altijd een goed idee, momenteel zit ik met een eindwerk voor avondschool dat heel wat van mijn tijd opslorpt, maar ik verwacht dat dit veranderd eind dit schooljaar. Vanwaar ben je eigenlijk juist, kwestie van weten hoe last minute ik iets kan laten weten (gezien mijn momenteel drukke leven zijn onze meeste spelavonden nogal last minute)
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

maartendp schreef:schooljaar. Vanwaar ben je eigenlijk juist, kwestie van weten hoe last minute ik iets kan laten weten
Handig voor anderen als je in je profiel ook je woonplaats invult.
xstophe schreef:Hierbij een overzicht van mijn spellenkast, http://www.boardgamegeek.com/collection/user/Xstophe
En als je dan toch profielgegevens aanpast, dan kan je tegelijkertijd ook je BGG-profiel (en/of andere profielen zoals o.a. Facebook) ingeven; dan is dit met een icoontje onder ieder bericht aanklikbaar.
Afbeelding
xstophe
Meeple

Bericht door xstophe »

En als je dan toch profielgegevens aanpast, dan kan je tegelijkertijd ook je BGG-profiel (en/of andere profielen zoals o.a. Facebook) ingeven; dan is dit met een icoontje onder ieder bericht aanklikbaar.
Ik maak er werk van, bedankt

Ik woon in de gemeente Boom, dus zit vrij makkelijk tussen Antwerpen en Mechelen in. Vrij centrale ligging.
Phyriphiry
Joker

Bericht door Phyriphiry »

Je bent natuurlijk ook welkom op Forum Zwijndrecht.

Elke eerste zaterdag van de maand.

We spelen niet echt veel wargames, maar eurogames staan dikwijls op de tafel. En je kan er Maarten ook tegenkomen :D

Meer info op http://www.forumfederatie.be/zwijndrecht.html

P
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

Moet als Burcht-inwoner toch ook ooit naar spellenclub Zwijndrecht geraken, maar die einde-schooljaar-rush is hier ook op volle kracht. Als er iets georganiseerd wordt in deze regio, kan ik altijd proberen, klinkt wel tof.
Father Vic
Party Animal

Bericht door Father Vic »

Ik voel me met deze topic-titel net niet aangesproken. Want ten eerste ben ik geen echte war- of eurogamer (eerder ameritrash en familiespellen) en verder valt Belsele niet binnen de Rupelstreek, maar nu ook weer niet zó ver erbuiten. Naar Klein-Brabant (Bornem, Puurs, ...) trek ik wel al eens en dan is de Rupelstreek niet veel verder meer natuurlijk. En Kruibeke en Zwijndrecht aan de andere kant van 't water is ook maar op een boogscheut ervandaan.
Phyriphiry
Joker

Bericht door Phyriphiry »

Stefaan uit Burcht: zeker doen!!

Er zit nogal wat Burchts volk daar... (ook veel van andere dorpen hoor :o :D )