Verslagje dag 1 van Spiel 2006 online

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Jerome
Gouverneur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Dag 2 nu ook online!

Bericht door Jerome »

cymric schreef:Dag 2 is nu ook online.

*vraagt zich stilletjes af of er wel zoveel mensen zullen kijken met het SpSp in volle gang...*
[compliment]Wederom een zeer vermakelijk artikel. Je zou je blog echt wat vaker moeten bijwerken, je schrijfstijl is erg plezierig om te lezen.[/compliment]
Boes
Garnaal

Bericht door Boes »

cymric schreef: Hermagor in de pijplijn.
Wordt al met een nederlandse handleiding verkocht door QWG. Mooi spel!!!
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Tsaar schreef:[compliment]Wederom een zeer vermakelijk artikel. Je zou je blog echt wat vaker moeten bijwerken, je schrijfstijl is erg plezierig om te lezen.[/compliment]
Dankjewel. Maar het is nou ook weer niet zó makkelijk om met leuke en aansprekende onderwerpen op de proppen te komen: en alleen maar recencies en spelverslagen neerpennen zie ik niet zitten.

Ook is het aantal pageviews per maand niet zó hoog dat ik me geroepen voel om meer tijd en moeite in het geheel te steken; zelfs na het posten van een nieuw bericht is er geen sprake van een grote toestroom. Toegegeven, ik heb nooit echt geadverteerd, dus dan blijf je klein. (Het effect van een front page-vermelding op bordspel.com was ... ehm... significant, maar niet permanent.) Ik geef ook meteen toe dat ik nimmer de illusie koesterde dát het een daverend succes zou worden (zoiets kost heel veel tijd, en heel veel bloed, zweet en tranen), maar in het zeer kleine aantal reacties dat ik heb ontvangen en de kleine bezoekersaantallen zie ik vooralsnog geen aanleiding om mijn output stevig op te schroeven.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

cymric schreef: Ook is het aantal pageviews per maand niet zó hoog dat ik me geroepen voel om meer tijd en moeite in het geheel te steken; zelfs na het posten van een nieuw bericht is er geen sprake van een grote toestroom. Toegegeven, ik heb nooit echt geadverteerd, dus dan blijf je klein. (Het effect van een front page-vermelding op bordspel.com was ... ehm... significant, maar niet permanent.) Ik geef ook meteen toe dat ik nimmer de illusie koesterde dát het een daverend succes zou worden (zoiets kost heel veel tijd, en heel veel bloed, zweet en tranen), maar in het zeer kleine aantal reacties dat ik heb ontvangen en de kleine bezoekersaantallen zie ik vooralsnog geen aanleiding om mijn output stevig op te schroeven.
Mijn complimenten voor het boeiende leesvoer. Ik heb je als interessante link in mijn Spielverslag opgenomen (die is eindelijk klaar).
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Okee, okee, ik ga aan de slag. Ik heb al een leuk onderwerp op de tekentafel, nu de uitwerking nog.

(Maar ik vind het natuurlijk leuk om te horen dat mijn zieleroerselen gewaardeerd worden, ook door Grote Namen.)
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Ik heb het net ook weer met veel plezier gelezen: dank! Ben ik er toch nog een beetje geweest... :cry:
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!