Veel, heel veel spellen te koop
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Flash
- Wu Feng
Re: Veel, heel veel spellen te koop
Wil je mij de lijst ook doorsturen Dominique?
-
stefaan
- Caballero
Boeiend topic, mensen die om een lijst vragen en er enthousiast over zijn of vinden dat ze er te lang moeten op wachten. 
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Het lijkt af en toe op een groep hongerige aasgieren.stefaan schreef:Boeiend topic, mensen die om een lijst vragen en er enthousiast over zijn of vinden dat ze er te lang moeten op wachten.
-
Father Vic
- Party Animal
Met minstens 20 concurrenten lijkt het me niet evident om te zoeken in een ellenlange lijst. Want zou je er bvb. 5 spellen uit pikken, is de kans groot dat er al minstens 3 van verkocht zijn tegen de tijd dat je de verkoper hebt gecontacteerd.
Ik zou desondanks wel geïnteresseerd zijn geweest, ware het niet dat ik echt wel zinnens was en nog steeds ben m'n collectie af te ronden, hoe m'n (ex?)vriendin er ook over moge denken.
Ik zou desondanks wel geïnteresseerd zijn geweest, ware het niet dat ik echt wel zinnens was en nog steeds ben m'n collectie af te ronden, hoe m'n (ex?)vriendin er ook over moge denken.
-
missiloon
- Munchkin
Dominique heb je enig idee wanneer er terug geantwoord wordt ? Of hoe dat voor jou werkt, kijk je eerst naar welke mensen het meest willen kopen, of naar degene die eerder waren ?
-
dominique
- Hazelnoot Ridder
Chronologisch. Ik hou geen rekening met hoeveel spellen iemand wil kopen.
Ik kreeg en krijg heel veel mails, dus hou rekening met het feit dat ik niet onmiddellijk antwoord. Ik ben ook niet voortdurend online.
Ik doe mijn best.
Ik kreeg en krijg heel veel mails, dus hou rekening met het feit dat ik niet onmiddellijk antwoord. Ik ben ook niet voortdurend online.
Ik doe mijn best.
https://detafelplakt.com/
-
dEBASERpIX
- Grote Dienaar
Ik kan mij voorstellen dat het inderdaad wel wat werk is die opvolging. Alvast veel plezier en bedankt voor de moeite!dominique schreef:Chronologisch. Ik hou geen rekening met hoeveel spellen iemand wil kopen.
Ik doe mijn best.
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Ik vraag me af of Dominique aan opsturen doet...
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Ja dat doet hijDrekster2001 schreef:Ik vraag me af of Dominique aan opsturen doet...
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dominique,
Bedankt voor de vlotte afhandeling.
Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinsten en kijk er al naar uit ze te kunnen spelen!
Voor de nieuwsgierigen; het gaat om A few Acres of Snow, Ninjato, Strozzi, The road to Canterbury, Yucata, Deadwood, For Sale, Kremlin, Deadwood & last but not least Lords of Waterdeep!
Soms heeft het dan toch zijn voordeel om vroeg moeten op te staan om te gaan werken!
Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinsten en kijk er al naar uit ze te kunnen spelen!
Voor de nieuwsgierigen; het gaat om A few Acres of Snow, Ninjato, Strozzi, The road to Canterbury, Yucata, Deadwood, For Sale, Kremlin, Deadwood & last but not least Lords of Waterdeep!
Soms heeft het dan toch zijn voordeel om vroeg moeten op te staan om te gaan werken!
-
missiloon
- Munchkin
Gefeliciteerd! En lord of waterdeep niet eens zien staan, maar blij toe nu want dan heb ik voor mijn gevoel nu nog geen spel echt misgelopen hahaKire schreef:Dominique,
-
kronik
- Rooster Booster
mij lijkt dat gewoon praktisch is alMikeBzonderpuntje schreef:Nou, wat een prettig positief 1e bericht op dit forum.kronik schreef:ik zou gewoon voorstellen dergelijke dingen te doen via google docs of een gedeeld dropbox document. Zo kan je de lijst aanpassen en kan iedereen eraan zonder dat je hem tien keer moet doorsturen. En zo zien de mensen ook meteen of het nog de moeite is of niet. Dit is inderdaad serieus omslachtig.
jammer dat de lijst geplunderd gaat zijn eer hij mij bereikt! Elk jaar is het een hetse als Dominique zijn lijstjes post! Vorige keer maakte hij heel bordspelplaza gek door het een paar dagen op voorhand aan te kondigen... (disclaimer: dit is niet negatief bedoelt)
-
Father Vic
- Party Animal
Ik vraag me af of hetzelfde zou gebeuren mocht ik mijn collectie halveren...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hierover wel al heb zitten nadenken nu ik alleen ben gevallen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hierover wel al heb zitten nadenken nu ik alleen ben gevallen.
-
missiloon
- Munchkin
Ik zou in de huidige emotionele status daar nog geen besluit over nemen. laat het even rusten. maar mocht je bv dungeon run weg doen in de toekomst hoor ik het graagFather Vic schreef:Ik vraag me af of hetzelfde zou gebeuren mocht ik mijn collectie halveren...![]()
-
Father Vic
- Party Animal
Aangezien Dungeon Run een spel is dat je perfect solo kunt spelen, gaat dit hoogstwaarschijnlijk nooit weg.
Maar vooral spellen voor 2 zijn nu plots een pak minder interessant geworden.
Maar vooral spellen voor 2 zijn nu plots een pak minder interessant geworden.