Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Aangezien BGG het nog niet doet ben ik wat gaan googlelen en kwam op het idee Spiel 2012 in te toetsen. Vervolgens zag ik hier nog geen draadje, dus bij deze:
Op Bordspelmania worden zoveel mogelijk relevante draadjes en spellen getagd met de Spiel 2012 tag. Ook voor Bordspeler.nl kun je de resultaten hier zien: http://www.bordspelmania.eu/tag.php?n=spiel%202012
Ik kan mijzelf herinneren dat er een keer iemand op BSM had gepost dat hij in een leuk hotel met een spellenkelder zat oid. Misschien een idee om met de bsm mensen in een hotel te gaan bivakkeren?
JAA Spiel! huppa, meteen in de agenda gezet. Maar oef, het valt tegelijk met het Doe Maar-concert bummer.
Maargoed, daar plannen we wel omheen.. Waarschijnlijk donderdag of zondag naar Spiel. Iemand een idee wat van die twee de leukste dag is? (lees: Zijn er überhaupt verschillen?) Tot nu toe ben ik er namelijk alleen op zaterdagen geweest.
Op donderdag zijn de leukste en bijzondere items nog niet uitverkocht. Veel BGG's.
Op zondag gaan soms de laatste exemplaren in de uitverkoop. Veel gezinnen met kinderen.
Laten we inderdaad hoteltips uitwisselen! Leuk om met andere BSM's gezellig in een hotel te zitten en 's avonds ook meteen een spelletje uit te pakken en te proberen. (We zijn verslaafd of niet.....). Er moet dan wel een ruimte in het hotel daarvoor beschikbaar zijn...
De key spellen zijn (meestal) ook een goede investering voor de toekomst. Het laatst uitgebrachte key-spel (Key Market) veranderd nu gemiddeld wel voor 3 cijfers van eigenaar.
Willy the Kid schreef:De key spellen zijn (meestal) ook een goede investering voor de toekomst. Het laatst uitgebrachte key-spel (Key Market) veranderd nu gemiddeld wel voor 3 cijfers van eigenaar.
Dan was mijn Keywood voor 150 euro per saldo een koopje.
spellenclubapeldoorn schreef:Kan er dit jaar weer niet bij zijn ivm de waarschijnlijke geboorte rond die periode van mijn tweede Is natuurlijk ook veel belangrijker!!!
Ik wil niet vervelend zijn, maar ben je wellicht niet zo goed in planningsspellen?
In ieder geval alvast gefeliciteerd met dit mooie vooruitzicht.
Laatst gewijzigd door rober op do 03 mei 2012, 23:25, 2 keer totaal gewijzigd.