Heroquest (MB)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Johan18
- PIONier
Heroquest (MB)
Ik ben op zoek naar Heroquest (MB) iemand soms nog eentje liggen?
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Re: Heroquest (MB)
Ik heb het spel hier ook nog in goede staat liggen. PM me maar als je het spel nog wilt hebben.

-
Father Vic
- Party Animal
Ik heb het spel en vier uitbreidingen in uitstekende staat. Maar denk dat ik het toch niet echt wil verkopen. Tenzij misschien voor aardig wat geld ?
Als ik bemerk dat voor een bepaalde uitbreiding die ik niet heb 100 euro gevraagd wordt en diegene die ik wel heb soms aan 50 euro weg gaan...
Als ik bemerk dat voor een bepaalde uitbreiding die ik niet heb 100 euro gevraagd wordt en diegene die ik wel heb soms aan 50 euro weg gaan...
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Die set van jou is waarschijnlijk met gemak 200 euro waard. Als ik het nog niet had zou ik dat er denk ik wel voor neerleggen.Father Vic schreef:Ik heb het spel en vier uitbreidingen in uitstekende staat. Maar denk dat ik het toch niet echt wil verkopen. Tenzij misschien voor aardig wat geld ?![]()
![]()
-
Joverowa
- Caballero
Heb je hem eigenlijk ondertussen al?Johan18 schreef:Ik ben op zoek naar Heroquest (MB) iemand soms nog eentje liggen?
derodehazen.be

-
sabre225
- PIONier
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben geinteresseerd in HeroQuest met zijn uitbreidingen.
We hebben alles compleet, ware het niet dat er enkele monsters kapot zijn en vervangen dienen te worden.
Ik zit op 2 benen te hinkelen... Nieuwe uitbreidingen kopen of de monsters los.
Wie heeft tips voor 4 uitbreidingen dan wel de monsters opnieuw te kopen (los).
Ik hoor het wel
Grtz
We hebben alles compleet, ware het niet dat er enkele monsters kapot zijn en vervangen dienen te worden.
Ik hoor het wel
Grtz
-
Joverowa
- Caballero
Ik ben aan het denken om het mijne weg te doen.
Uitbreidingen zitten in de doos bij het basisispel dus daar heb ik geen dozen meer van.
Basisspel is compleet en geverfd. Van de uitbreidingen is er telkens wel een item dat ontbreekt
Uitbreidingen zitten in de doos bij het basisispel dus daar heb ik geen dozen meer van.
Basisspel is compleet en geverfd. Van de uitbreidingen is er telkens wel een item dat ontbreekt
derodehazen.be

-
Xildur
- Munchkin
Tip voor mensen die er vanaf willem: niet doen!
Heb inmiddels het spel 2 of 3 keer verkocht om jet later weer te kopen. Ook al speelik het nooit, dit spel moet in mijn collectie zitten. Heb nu zelfs oude en nieuwe editie liggen en twee uitbreidingen die nog niet uit de stansrekken zijn,
Heb inmiddels het spel 2 of 3 keer verkocht om jet later weer te kopen. Ook al speelik het nooit, dit spel moet in mijn collectie zitten. Heb nu zelfs oude en nieuwe editie liggen en twee uitbreidingen die nog niet uit de stansrekken zijn,
-
andy
- Stamhoofd
Ik heb hier nog een basisset liggen die de deur uit mag. Doe een goed bod of een ruilvoorstel via PM en we zien wel.
-
EnnoBauch
- Uno
Hi all,
Ik ben nieuw op dit forum en al enige tijd op zoek naar een Heroquest voor mijn collectie.
Op marktplaats word ik gek van die hoarder winkeltjes die alles opkopen en veel te duur te verkopen.
Is er toevallig hier iemand die van zijn spel af wilt?
alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Menno
Ik ben nieuw op dit forum en al enige tijd op zoek naar een Heroquest voor mijn collectie.
Op marktplaats word ik gek van die hoarder winkeltjes die alles opkopen en veel te duur te verkopen.
Is er toevallig hier iemand die van zijn spel af wilt?
alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Menno
-
elmaestro
- Party Animal
Als je alles al hebt en enkel figuren wil veranderen, neem dan een eens kijkje op ebay.
Kijk zeker ook eens op de engelse ebay, soms vind je daar verkopers die na wat aandringen best naar het vasteland willen versturen.
Veel succes!
Kijk zeker ook eens op de engelse ebay, soms vind je daar verkopers die na wat aandringen best naar het vasteland willen versturen.
Veel succes!
sabre225 schreef:Ik ben nieuw op dit forum.
Ik hoor het wel
Grtz
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Ik zie er op marktplaats zo al eentje staan voor 25€, da's volgens mij geen geld.
Ik zou voor de mijne minstens 50€ + verzending vragen (indien interesse
).
Ik zou voor de mijne minstens 50€ + verzending vragen (indien interesse
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]