De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
rober
- Standaard moderator
Re: De Weerwolven van Wakkerdam - -Spel 1
Het zal wel aan mij liggen dan, maar ik geloof niet dat ik ergens gezegd heb dat ik stemmen probeer te winnen met mijn soep.
Ik wilde enkel iets bijdragen aan de gemeenschap.
Jammer dat door door een aantal van jullie meteen wordt gezien als iets wat enkel nut heeft voor het eigen gewin.
Ik had geen idee dat onze dorpsmoraal al zo ver gezakt was, als er al sprake was.
Jammer dat door door een aantal van jullie meteen wordt gezien als iets wat enkel nut heeft voor het eigen gewin.
Ik had geen idee dat onze dorpsmoraal al zo ver gezakt was, als er al sprake was.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Misschien heb ik te snel geoordeeld maar nog eens goed overdacht te hebben wat er werkelijk is gezegd ben ik waarschijnlijk te snel geweest. Het idee dat er mensen in ons midden zijn met een andere agenda maakt me vrij nerveus. Als je mijn excuses wilt accepteren Robèr, heb je dan misschien een kopje soep voor me?rober schreef:Het zal wel aan mij liggen dan, maar ik geloof niet dat ik ergens gezegd heb dat ik stemmen probeer te winnen met mijn soep.

-
rober
- Standaard moderator
Wel vooruit dan.
Excuses aanvaard.
En een kop soep mag je sowieso hebben hoor.
Er is genoeg voor iedereen.
Smakelijk.
Ik neem er trouwens zelf ook een.
Van dat gediscussieer ben ik een beetje flauw geworden.
Excuses aanvaard.
En een kop soep mag je sowieso hebben hoor.
Er is genoeg voor iedereen.
Smakelijk.
Ik neem er trouwens zelf ook een.
Van dat gediscussieer ben ik een beetje flauw geworden.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Flash
- Wu Feng
Soep als steekpenning en vergiftigde ijsjes, in wat voor dorp ben ik beland? Als we een mooi dorp hiervan willen maken, zullen we uiteindelijk wel met elkaar de schouders eronder moeten zetten. Mooi taak voor de burgemeester om alle neuzen dezelfde richting op te krijgen.
Wellicht dat we voor het 'groepsgevoel' dan toch maar een spelletje Rad van Fortuin moeten spelen Rober! Daar kon je vroeger mooie bonsai boompjes mee winnen en dat zou een mooie aanwinst zijn voor bij mijn hut.
Wellicht dat we voor het 'groepsgevoel' dan toch maar een spelletje Rad van Fortuin moeten spelen Rober! Daar kon je vroeger mooie bonsai boompjes mee winnen en dat zou een mooie aanwinst zijn voor bij mijn hut.
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
De burgemeestersjerp is eerder een vergifitgd geschenk vind ik. Ben blij dat ik nog geen stem heb 
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Als ik goed kan tellen, heeft iedereen gestemd en zou dit de eindstand moeten zijn:
Misth 3
Jonathan 2
Humske 2
Rober 1
Kezuskrijst 1
Els 1
Syroit 1
Wie is Els??? Humske? In dat geval hebben we een gelijke stand.
Misth 3
Jonathan 2
Humske 2
Rober 1
Kezuskrijst 1
Els 1
Syroit 1
Wie is Els??? Humske? In dat geval hebben we een gelijke stand.
-
Wyckyd
- Generalist
Hmmm.. ik vind het juist een beetje dubieus als men gelijk met wantrouwen begint - alleen de carnivoren onder ons weten al iets over wie ze kunnen vertrouwen, en wie niet.pieter.schutz schreef:Ik zie slechts één mededorpeling die een ander vertrouwen inboezemt, juist door zijn wantrouwen te benoemen. ik heb de wijsheid niet in pacht, maar achterdocht is altijd te vertrouwen. De achterdochtigen hebben minder te vrezen. Bij deze nomineer ik Syroit als onze wantrouwend
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Humske = Elsditterio schreef: Wie is Els??? Humske? In dat geval hebben we een gelijke stand.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Bij dit spel vertrouw ik niemand, zeker in het begin niet. Vertrouwen winnen is ook heel moeilijk, want je moet ergens kunnen filteren of iemand de waarheid spreekt of niet.Wyckyd schreef:Hmmm.. ik vind het juist een beetje dubieus als men gelijk met wantrouwen begint - alleen de carnivoren onder ons weten al iets over wie ze kunnen vertrouwen, en wie niet.
Bij deze ben jij ook gewaarschuwd
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Humske en Misth allebei 3 stemmen voor burgemeester. Iemand een idee wat er bij een gelijkspel gebeurt? Herstemmen? 
-
Wyckyd
- Generalist
Denk dat Humske en Misth allebei even moeten toelichten waarom zij een goeie burgemeester zouden zijn. En dat we daarna allemaal opnieuw moeten stemmen, maar alleen kunnen kiezen tussen Humske en Misth.ditterio schreef:Humske en Misth allebei 3 stemmen voor burgemeester. Iemand een idee wat er bij een gelijkspel gebeurt? Herstemmen?
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Aah okéWyckyd schreef:Denk dat Humske en Misth allebei even moeten toelichten waarom zij een goeie burgemeester zouden zijn. En dat we daarna allemaal opnieuw moeten stemmen, maar alleen kunnen kiezen tussen Humske en Misth.ditterio schreef:Humske en Misth allebei 3 stemmen voor burgemeester. Iemand een idee wat er bij een gelijkspel gebeurt? Herstemmen?
Ik ga wel nog even wachten op onze spelleidster
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- de persoon die als eerste beschuldigingen uitsyroit schreef: Even wat gelezen, de meeste gezichten komen me al bekend voor, dus dat komt helemaal goed. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Vertrouwt iedereen de ijsjes van Jonathan wel? of de soep van Robèr? Misschien zit er wel meer in dan we willen of denken. Op dit moment ga ik liever nog even voor mijn eigen pik-nik die ik thuis nog snel even gemaakt heb. Als ik zie dat het met de rest goed gaat ken ik misschien de ijsboer en soepboer wel vertrouwen ...
- de persoon die verwarring schept door meteen meerdere personen te beschuldigen
Allemaal typische weerwolf-kenmerken.
Conclusie: sorry syroit, maar jij bent verdachte nummer 1.
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Ik wist het ook nietWyckyd schreef:haha, ik ging net vragen wie Els is, want ik weet het namelijk niet.Bridget schreef:Graag forum-namen aanhouden. Nu weet iedereen wel wie Els is geloof ik, maar graag stemmen op de forumnaam om dit topic en spel overzichtelijk te houden. Bij andere forum-mers weten anderen de naam achter de forumnaam misschien niet.
-
Jonathan
- Jakkiebak!
rober schreef:Oh nou, als we op die manier gaan beginnen.
Dan weet ik ook nog wel iemand die mijn wantrouwen waard is.
denk je eens een keer iets goeds te doen voor de gemeenschap, wordt je soep gelijk al weer als verdacht bestempeld. En nog ergen, wordt dat ook nog eens beloond met een burgemeesters stem. En bedankt doorvoor.![]()
Maar goed, jullie moeten het zelf weten.
Als achterdocht vandaag de dag vertrouwen schept, dan weet ik genoeg.
Ah rober, trek het je niet aan, ik zit juist met het zelfde vrang gevoel. Ik denk dat ze denken dat een een pedofiel ben met mijn lekker ijs. Nou, voor mij ook goed hoor, dan eet ik het wel alleen oprober schreef:Het zal wel aan mij liggen dan, maar ik geloof niet dat ik ergens gezegd heb dat ik stemmen probeer te winnen met mijn soep.