mening Spellenspektakel 2006

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Wat vond je van het spellenspektakel 2006?

Top!
5
10%
Leuk
23
44%
Ging wel
5
10%
Tegenvallend/Vorig jaar beter
13
25%
Teleurstelling / slecht
6
12%

Totaal aantal stemmen: 52

repke
Veenboer

Bericht door repke »

hey, 8)

Ik ben nog maar een beginnend spelliefhebber. En ben dit jaar voor de eerste keer naar het spellenspektakel geweest. :P

Kan dus niet vergelijken met vorige edities. Maar wat mij het meest tegenviel, is dat het op mij nogal een overweldigende indruk naliet. En daarmee bedoel ik dat ik vond dat de ruimte nogal klein was en alles nogal op elkaar stond. Vond het een beetje verstikkend overkomen.
Ook waren de tafels steeds bezet bij de spelletjes die we wilden proberen en we stonden dan in de gang te wachten tot er een leeg werd, maar twas zo druk dat we het gevoel hadden dat we overal in de weg stonden. Ook in het gangpad. :cry:

We zijn ook veel vroeger weggegaan dan ik hoopte, :cry: maar mijn man vond het ook te dicht op elkaar staan en vond dat hij ni genoeg "ademruimte" had zeg maar.

Toch vond ik het idee wel leuk en heb, als we dan de kans kregen om een spel te spelen, me wel geamuseerd.
Jammer genoeg konden we maar twee spelletjes uitproberen.
nl CIA en puerto rico.

Ik denk dat ik de volgende keer wat meer moet voorbereid ernaartoe moet gaan. Want nu wist ik niet wat me te wachten stond.

Maar al bij al was het wel de moeite waard om er een uur voor in de auto te zitten
warpozio
Grote Dienaar

Bericht door warpozio »

Tyr W schreef: 56% is (heel) positief
35% is (heel) negatief
9% is neutraal ("ging wel")
Je kunt de cijfers natuurlijk ook uitleggen dat 8% heel positief is, 12% heel negatief en de overige 80% zijn eerder neutraal.
Dan maak je dus kans dat 12% volgend jaar niet meer terugkomt.
RoyalRumble
Joker

Bericht door RoyalRumble »

Ik heb ondertussen netjes antwoord gekregen op mijn mail, waarvoor dank.
En wat ik zei over dat we de komende jaren toch wel weer gaan, ligt 'm in het feit dat het voor ons ongeveer 10 minuten rijden is. Ik denk als ik er een uur voor in de auto zou moeten zitten dat ik nog wel eens een keer na zou denken voor ik volgend jaar weer zou gaan.

Ik vind het namelijk steeds meer een 999 games-show worden. Dit is niet erg, maar als andere uitgevers afhaken, dan wordt het aanbod nieuwe spellen wel erg beperkt.

Wat is er trouwens gebeurd met beursprijzen? Vroeger kon je nog wel eens een spel kopen met flinke korting. Nu heb ik, behoudens de grote stand waar de fabrieksdumpverkoop was, eigenlijk geen lagere prijzen gezien. Ik heb zaterdag paniek in de wei bij de ToyChamp gekocht voor 21,99. Op de beurs (ik ben alleen op vrijdag geweest) heb ik als laagste prijs 22,- gezien.
orgwan
Rooster Booster

Bericht door orgwan »

RoyalRumble schreef: Ik heb zaterdag paniek in de wei bij de ToyChamp gekocht voor 21,99. Op de beurs (ik ben alleen op vrijdag geweest) heb ik als laagste prijs 22,- gezien.
Vind ik niet echt en goed voorbeeld je betaalt er bij de toychamp door afronding toch wel 22 euro voor.
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

orgwan schreef:
RoyalRumble schreef: Ik heb zaterdag paniek in de wei bij de ToyChamp gekocht voor 21,99. Op de beurs (ik ben alleen op vrijdag geweest) heb ik als laagste prijs 22,- gezien.
Vind ik niet echt en goed voorbeeld je betaalt er bij de toychamp door afronding toch wel 22 euro voor.
Juist wel een goed voorbeeld, op de beurs is het dus net zo duur als in de winkel geen beurskorting meer dus!
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

cab schreef: Juist wel een goed voorbeeld, op de beurs is het dus net zo duur als in de winkel geen beurskorting meer dus!
De gebruikelijke winkelprijs is 25 euro. Dan lijkt 22 euro verdacht veel op een korting....... :-)
orgwan
Rooster Booster

Bericht door orgwan »

cab schreef:
orgwan schreef:
Juist wel een goed voorbeeld, op de beurs is het dus net zo duur als in de winkel geen beurskorting meer dus!

Daar zit wat in
kolonist
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Bericht door kolonist »

Erwin schreef:
cab schreef: Juist wel een goed voorbeeld, op de beurs is het dus net zo duur als in de winkel geen beurskorting meer dus!
De gebruikelijke winkelprijs is 25 euro. Dan lijkt 22 euro verdacht veel op een korting....... :-)
Toch ligt het in de laatste 5 speelgoed / spellenwinkels die ik bezocht heb voor 22 euro.

Tevens heb ik meerdere spellen in de winkel voor minder zien liggen, dan waarvoor ik ze op het spsp had aangeschaft.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

kolonist schreef: Toch ligt het in de laatste 5 speelgoed / spellenwinkels die ik bezocht heb voor 22 euro.
Da's mooi!
Welke winkels waren dat?