Spelers gezocht! Omgeving Uden-Veghel...

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Gerit
PIONier

Spelers gezocht! Omgeving Uden-Veghel...

Bericht door Gerit »

Hallo:

Omdat ik wel heel erg van bordspelen hou maar steeds maar geen mensen kan vinden met wie ik een goed spel ter tafel kan brengen, wil ik graag in contact komen met mensen die nog wel een speler kunnen gebruiken. Ik hou van De Kolonisten van Catan, maar ook van de strategische spellen van Phalanx, zoals Age of Napoleon, of Italia. En er valt ook nog veel te ontdekken.

Ik zie uit naar jullie reacties!
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spelers gezocht! Omgeving Uden-Veghel...

Bericht door syroit »

Gerit schreef:Hallo:

Omdat ik wel heel erg van bordspelen hou maar steeds maar geen mensen kan vinden met wie ik een goed spel ter tafel kan brengen, wil ik graag in contact komen met mensen die nog wel een speler kunnen gebruiken. Ik hou van De Kolonisten van Catan, maar ook van de strategische spellen van Phalanx, zoals Age of Napoleon, of Italia. En er valt ook nog veel te ontdekken.

Ik zie uit naar jullie reacties!
In Veldhoven zit een spellenvereniging, maar misschien is dat net iets te ver. (www.rollthedice.nl)
Gerit
PIONier

Bericht door Gerit »

Dank je voor je tip! Ik ken de vereniging en ook Gameforce in Eindhoven, waar ik wel aanschuif. Daarnaast wil ik graag nieuwe mensen leren kennen, dus vandaar.