Pieter? Zo heet hij zelf ook16 Feet Pauly schreef: Sorry Syroit, maar flash en pieter kunnen je nog redden.
Pieter.schutz bedoel je....
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Pieter? Zo heet hij zelf ook16 Feet Pauly schreef: Sorry Syroit, maar flash en pieter kunnen je nog redden.
Ik baseer al mijn beschuldigingen wel op waarheden, dingen die gezegd zijn door anderen ...16 Feet Pauly schreef:Syroit loopt al van dag 1 te beschuldigen,
Eh, het was gelijkspel toch? Iedereen had gestemd? Leek mij niet meer dan logisch om dan een tweede stemronde te doen - dacht dat dat de regels waren. En ik wilde dus ook wachten tot iedereen opnieuw had kunnen stemmen, want dat leek me het eerlijkst. Is dat gelijk een rode stem waardig?rober schreef:Wat ik een beetje vreemd vond was dat toen het gelijkspel dreigde te worden, met name Wyckyd er als de kippen bij was om te gaan hertellen, nieuwe stemrondes aan te kondigen, etc, zeker toen het er op leek dat Misth ging winnen.
En dat terwijl het helemaal niet duidelijk was of dat dit wel zo kon.
Nu gaat het wellicht wat ver om te verkondigen dat onze huidige burgemeester onrechtmatig is verkozen, want ik vind nog steeds dat hij zijn werk goed doet.
Maar ik ben toch wel eens benieuwd om te horen welk belang Wyckyd heeft bij het burgemeesterschap van Misth.
Schrijf nou op zijn minst mijn naam goed! Dit getuigt van minachting...Wyckyd schreef: Of is dat eigenlijk een reactie op mijn stem op Pieter.Schultz? Weet jij iets over hem dat wij niet weten?

Excuus! Ik weet niet waar die L telkens vandaan komt.pieter.schutz schreef:Schrijf nou op zijn minst mijn naam goed! Dit getuigt van minachting...Wyckyd schreef: Of is dat eigenlijk een reactie op mijn stem op Pieter.Schultz? Weet jij iets over hem dat wij niet weten?
Normaal gezien is het dan aan de burgemeester om een beslissing te nemen.ditterio schreef:Man man man, als het ex aequo is, is het toch logisch dat er een oplossing ivm de stemming wordt gezocht? Herstemmen lijkt me dan het meest logische.
Niet als het nog gaat om de stemming voor de burgemeestersyroit schreef:Normaal gezien is het dan aan de burgemeester om een beslissing te nemen.ditterio schreef:Man man man, als het ex aequo is, is het toch logisch dat er een oplossing ivm de stemming wordt gezocht? Herstemmen lijkt me dan het meest logische.

Jij doet anders ook niet veel moeite.ditterio schreef:Syroit deed geen moeite om ons te overtuigen van zijn “onschuld”, waarschijnlijk bang om zich te verspreken.
Ik dacht dat het hier om de lynchstemming ging.pieter.schutz schreef:Niet als het nog gaat om de stemming voor de burgemeestersyroit schreef:Normaal gezien is het dan aan de burgemeester om een beslissing te nemen.ditterio schreef:Man man man, als het ex aequo is, is het toch logisch dat er een oplossing ivm de stemming wordt gezocht? Herstemmen lijkt me dan het meest logische.
Wat wil je weten van mij?syroit schreef: Jij doet anders ook niet veel moeite.
Bekijk jij zelf maar wat je wilt geloven, want je zit je eigen fatast verhalen te verzinnen.ditterio schreef: En rober claimt de rol van heks door altijd maar door te gaan over zijn soep. Maar is rober wel echt de heks ............., maar bekijk zelf maar wie jullie willen geloven.

Dit vind ik zowat de helderste reactie van allemaal, mooi gesproken!ditterio schreef:Man man man, als het ex aequo is, is het toch logisch dat er een oplossing ivm de stemming wordt gezocht? Herstemmen lijkt me dan het meest logische. De wolven grijpen dit belachelijke feit aan om de schuld van syroit weg te houden. Misth doet hierbij het meest zijn best. Syroit deed geen moeite om ons te overtuigen van zijn “onschuld”, waarschijnlijk bang om zich te verspreken. En Misth en Flash wijs ik op het feit dat ze beiden de rol van jager claimen en ook weer geen reactie, van geen van beiden. En dan zijn Jonathan en ik opeens verdacht? Nog iets belangrijk: Jonathan zegt dat hij 1 keer wakker is geworden vannacht en hij krijgt meteen een stem tegen van syroit. Als Jonathan wolf zou zijn, zou hij dit niet zeggen in een open topic. Zo dom is hij niet. Neenee, het wordt warm onder de voeten van syroit. En dan is het Misth die opeens als een gek syroit begint te verdedigen??? Kijk maar eens naar deze uitspraak van Misth:
- als syroit een weerwolf zou zijn, waarom leeft ditterio dan nog?
Op het moment dat syroit dan 2 tegenstemmen krijgt, besluit Misth nog maar eens aan de alarmbel te trekken en begint in het wilde weg anderen te beschuldigen (jonathan en ik) om de aandacht van syroit weg te houden.
Het enige wat in Misth zijn voordeel speelt, is dat hij heel veel babbelt en het lijkt alsof hij oplossingen probeert te vinden (iets dat je niet vaak ziet bij wolven), maar op cruciale punten zwijgt hij. Waarom verdedigt hij syroit? Waarom ineens mij beschuldigen terwijl mijn vraag ivm het herstemmen al van een paar dagen terug is? Waarom reageert hij niet op het feit dat we ofwel door hem ofwel door Flash geringeloord worden? Als Misth de echte jager is, waarom legt hij Flash dan niet onder vuur? En omgekeerd ook niet. Dus Flash en Misth, graag wat reacties.
Syroit verdedigt dan weer heel hard rober. En rober claimt de rol van heks door altijd maar door te gaan over zijn soep. Maar is rober wel echt de heks en zijn misth of flash wel echt de jager? Misschien hebben ze afgesproken om een rol aan te nemen en dit er hier vingerdik op te leggen zodat iedereen denkt dat ze heks/jager zijn maar misschien zijn zij wel de wolven?
Er zijn veel zaken die niet kloppen, maar bekijk zelf maar wie jullie willen geloven.
Idd, in al die spelletjes weerwolven dat ik heb gespeeld (Met jou er bij Syroit), daar was het telkens het zelfde. Gelijkspel = aan nieuwe stemming. En daarbij zei Wyckyd dat hij nog wou afwachten. Het komt dus doormij dat iedereen (voor dat Bridget iets zei) is opnieuw beginnen stemmen.pieter.schutz schreef:Niet als het nog gaat om de stemming voor de burgemeestersyroit schreef:Normaal gezien is het dan aan de burgemeester om een beslissing te nemen.ditterio schreef:Man man man, als het ex aequo is, is het toch logisch dat er een oplossing ivm de stemming wordt gezocht? Herstemmen lijkt me dan het meest logische.
Oh ja inderdaad, ik keek naar een tabel hoger in het forum :S.Flash schreef:Flash niet meer hoor, die heeft reeds voor Wyckyd gestemd. En ik heb vooralsnog nog geen reden gezien om mijn stem te wijzigen.16 Feet Pauly schreef:Sorry Syroit, maar flash en pieter kunnen je nog redden.
tijd om te gaan slapen...