Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Jonathan schreef:
Idd, in al die spelletjes weerwolven dat ik heb gespeeld (Met jou er bij Syroit), daar was het telkens het zelfde. Gelijkspel = aan nieuwe stemming. En daarbij zei Wyckyd dat hij nog wou afwachten. Het komt dus doormij dat iedereen (voor dat Bridget iets zei) is opnieuw beginnen stemmen.
En dat jij op mij ging stemmen is echt geen verassing, want dat doe je altijd
Bij gelijkspel op tijdstip van deadline had ik dat kunnen vragen, maar als mensen hun stem wijzigen nog vóór de deadline is er voor mij geen gelijkspel maar was er meteen een doorslag.
Iedereen mag altijd zijn stem wijzigen, vóór de deadline is alles mogelijk. De laatste stem die iemand doorgeeft, die telt.
Nieuw forum = weer strengere maar rechtvaardige regels. En behaalde resultaten in het verleden brengen geen garantie voor de toekomst.
Vertellen jullie ondertussen ook nog wat je in het dorp in het verhaal aan het doen bent?
Misth schreef:
[*]Als Syroit een weerwolf zou zijn waarom is ditterio er nog?
Als ik vannacht zou gestorven zijn, dan was iedereen 100% zeker dat syroit achter deze daad zat. Daarom heeft hij niet opgetreden. Stel dat syroit geen wolf is, dan zouden de andere weerwolven net wel mij uitkiezen omdat iedereen dan toch naar syroit zou kijken en syroit onschuldig zou sterven. Aangezien dat niet is gebeurd, stijgt mijn gevoel dat syroit wel degelijk een wolf is.
Ik ben er niet zeker van dat Syroit een wolf is, maar ben het met ditterio eens dat het bovenstaande wel vreemd is. En ik vind Pieter.Schutz en Rober ook verdacht, maar ik wil vooral zelf niet op de brandstapel belanden: ik verander mijn stem naar Syriot.
Ditterio stemt op Syroit
Jonathan stemt op Syroit
KezusKrijst stemt op Wyckyd
Misth stemt op KezusKrijst
Rober stemt op Wyckyd
Syroit stemt op Jonathan
Wyckyd stemt op Syroit
Flash stemt op Wyckyd
16 Feet Pauly stemt op Syroit
Pieter.Schutz stemt op ...
ditterio schreef: En rober claimt de rol van heks door altijd maar door te gaan over zijn soep. Maar is rober wel echt de heks ............., maar bekijk zelf maar wie jullie willen geloven.
Bekijk jij zelf maar wat je wilt geloven, want je zit je eigen fatast verhalen te verzinnen.
Ik claim helemaal niet de heks te zijn, dat zijn jouw woorden.
En als je goed verder leest dan zie je dat ik een ding zeker niet claim.
Oke, bedankt voor de reactie. Ik wou je even testen Ik ben geneigd je te geloven.
Volgens mij wachten we nog op 1 stem, van mijn naamgenoot. Ik hoop dat hij een wijze beslissing gaat nemen.
Of dat er nog anderen zijn die hun fout inzien door op mij te stemmen. En dus hun stem alsnog wijzigen.
syroit schreef:Ik ook, maar het begint wel war te worden ...
Volgens mij wachten we nog op 1 stem, van mijn naamgenoot. Ik hoop dat hij een wijze beslissing gaat nemen.
Of dat er nog anderen zijn die hun fout inzien door op mij te stemmen. En dus hun stem alsnog wijzigen.
Geef ons eens een goede reden waarom we onze stem zouden moeten aanpassen?
ditterio schreef:Geef ons eens een goede reden waarom we onze stem zouden moeten aanpassen?
Omdat ik geen weerwolf ben. Ik praat graag bij dit spel om er zo leven in te brengen en te houden en wordt daarom onnodig afgestraft.
Als ik mensen beschuldig van iets, probeer ik dit steeds te onderbouwen!
ditterio schreef:Geef ons eens een goede reden waarom we onze stem zouden moeten aanpassen?
Omdat ik geen weerwolf ben. Ik praat graag bij dit spel om er zo leven in te brengen en te houden en wordt daarom onnodig afgestraft.
Als ik mensen beschuldig van iets, probeer ik dit steeds te onderbouwen!
Wel Syroit, als je het niet blijkt te zijn, dan wil ik je wel geloven!
Jonathan schreef:Wel Syroit, als je het niet blijkt te zijn, dan wil ik je wel geloven!
Deze uitspraak wil ik graag nomineren als uitspraak van de week
Haha jaa
Maar ik heb nog een ideaal idee om Syroit zijn schuld/onschuld te testen.
We zetten hem op de brandstapel, en als hij het overleeft dan is hij sowieso een weerwolf!
Jonathan schreef:Wel Syroit, als je het niet blijkt te zijn, dan wil ik je wel geloven!
Haha jaa
We zetten hem op de brandstapel, en als hij het overleeft dan is hij sowieso een weerwolf!
Die theorie ging volgens mij alleen op voor heksen!!? Dus robèr step up, zou ik zeggen!!
Haha jaa
Die theorie ging volgens mij alleen op voor heksen!!? Dus robèr step up, zou ik zeggen!!
Het werd voor heksen gebruikt, maar zeg nu zelf, je moet toch al een 'vreemd wezen' zijn wil je de brandstapel overleven?
Laatste poging, als niemand mij wil geloven, dan ga ik even laf de tegenaanval in ...
Mijn stem van Jonathan vervalt en gaat naar Wyckyd.
Als Pieter.Schutz niet tussen ons kiest, dan maar de burgemeester. Ik hoop dat hij wel de goede beslissing neemt!