De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1

Speel het populaire Weerwolvenspel online met andere forumleden.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1

Bericht door pieter.schutz »

Na een lange werkdag weer terugkerend in het dorp ontdek ik een interessante patstelling in het dorp. Na alle verhalen te hebben aangehoord dacht ik mijn mening klaar te hebben om te stemmen. Ik wilde gaan stemmen op Wyckyd om de stand tussen hem en Syroit gelijk te trekken zodat onze burgemeester zijn ware aard moest tonen. Ik vermoed dat één van hen beide een weerwolf is, al blijft dat bij een onderbuikgevoel voor nu. Echter ben ik altijd van mening dat men op zijn gevoel moet vertrouwen.
Aangezien deze patstelling nu al bestaat en mijn stem dus of de doorslag geeft naar één van beide of verloren gaat aan een willekeurige ander waar ik geen specifieke belangstelling bij heb heb ik het volgende besloten. Mits er niets veranderd in de stemming onthoud ik mij deze ronde van stemming
Ik wil niemand nieuw tegen mij in het harnas jagen.

Nu is het tijd om te eten en ik besluit mijn dorpsgenoten te vragen zich te verzamelen in mijn tuin. Nu de zon alsnog is gaan schijnen lijkt het mij een goed idee om in ieder geval zo nader mogelijk to elkaar te komen. Wees welkom voor een barbecue al hoop ik wel dat jullie zelf wat eten kunnen meenemen.
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

Jonathan schreef:Mitsh zijn stem staat op Wyckyd, dus de kans is groot dat die daar blijft opstaan ;)
Mijn stem staat op kezuskrijst.
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Dus dan is de tussenstand op dit moment:

Wyckyd: 4 stemmen
Syroit: 4 stemmen
Kezuskrijst: 1 stem
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

pieter.schutz schreef:Na een lange werkdag weer terugkerend in het dorp ontdek ik een interessante patstelling in het dorp. Na alle verhalen te hebben aangehoord dacht ik mijn mening klaar te hebben om te stemmen. Ik wilde gaan stemmen op Wyckyd om de stand tussen hem en Syroit gelijk te trekken zodat onze burgemeester zijn ware aard moest tonen. Ik vermoed dat één van hen beide een weerwolf is, al blijft dat bij een onderbuikgevoel voor nu. Echter ben ik altijd van mening dat men op zijn gevoel moet vertrouwen.
Aangezien deze patstelling nu al bestaat en mijn stem dus of de doorslag geeft naar één van beide of verloren gaat aan een willekeurige ander waar ik geen specifieke belangstelling bij heb heb ik het volgende besloten. Mits er niets veranderd in de stemming onthoud ik mij deze ronde van stemming
Ik wil niemand nieuw tegen mij in het harnas jagen.

Nu is het tijd om te eten en ik besluit mijn dorpsgenoten te vragen zich te verzamelen in mijn tuin. Nu de zon alsnog is gaan schijnen lijkt het mij een goed idee om in ieder geval zo nader mogelijk to elkaar te komen. Wees welkom voor een barbecue al hoop ik wel dat jullie zelf wat eten kunnen meenemen.
Zelf eten mee nemen?
Of zijn wij het eten voor jou?
Ik zou nog bijna mijn stem gaan veranderen.
Maar ik hou je in de gaten....

@Pauly. I am no bitchy witch
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Je weet dat je ook niet mag onthouden van stemming. Doe je dit te vaak zonder reden dan lig je er ook uit.
Wyckyd
Generalist

Bericht door Wyckyd »

syroit schreef:Laatste poging, als niemand mij wil geloven, dan ga ik even laf de tegenaanval in ...
Mijn stem van Jonathan vervalt en gaat naar Wyckyd.
Als Pieter.Schutz niet tussen ons kiest, dan maar de burgemeester. Ik hoop dat hij wel de goede beslissing neemt!
Ja dat was te verwachten. Schutz, kan ik je nog overtuigen van mijn onschuld? Vergeef je m'n beschuldigen (en spelfouten in je naam)?
Hmmmm

Denk dat het dorp nog een burger gaat verliezen....
Jonathan
Jakkiebak!

Bericht door Jonathan »

rober schreef:
pieter.schutz schreef:....
Zelf eten mee nemen?
Of zijn wij het eten voor jou?
Ik zou nog bijna mijn stem gaan veranderen.
Maar ik hou je in de gaten....
Idd, vind het ook zeer verdacht en ik vind het niet kunnen dat hij zich onthoud. Stem dan op een random andere persoon, maar je moet stemmen. Anders is het wel simpel, heel het spel draait rond die eerste stemronde, wie verdedigd wie, wie trekken samen op, hoe reageert iemand, maar als je je onthoud, dan heb je dat niet, dus vind ik echt wel heel verdacht. Daarbij heb ik net zoals rober daar een heel slecht gevoel bij, je doet precies wel iets te veel je best om door niemand gehaat te worden en om iedereen bij je thuis te krijgen....
Jonathan
Jakkiebak!

Bericht door Jonathan »

Misth schreef:
Jonathan schreef:Mitsh zijn stem staat op Wyckyd, dus de kans is groot dat die daar blijft opstaan ;)
Oke sorry, verkeerd gezien dan. Was niet de bedoeling om verwarring te zaaien.

Oke dan wordt het wel extra spannend!
Jonathan
Jakkiebak!

Bericht door Jonathan »

Wyckyd schreef:Ja dat was te verwachten. Schutz, kan ik je nog overtuigen van mijn onschuld? Vergeef je m'n beschuldigen (en spelfouten in je naam)?
Als je weet dat het fout is, waarom schrijf je het dan niet juist? :p
Mistharfare
Website beheerder

Geen probleem iedereen kan het een keer mis hebben. Ik heb vooralsnog de moeilijke taak en zal net na 20.00 de doorslaggevende stem geven.
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Bericht door pieter.schutz »

Gezien het gezeur en het direct wantrouwen gaat mijn stem alsnog naar Rober (kan geen rood op telefoon) verser is alsnog iedereen welkom

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Ik stem Wyckyd eruit als doorslaggevende stem omdat met alle verdenkingen ik me daar het meest in kan vinden en zoals ik al aangaf dacht dat ditterio er niet meer was geweest als Syroit een weerwolf zou zijn. Ik vond de keus erg moeilijk en hoop dat we 1 van de daders op de brandstapel zetten en geen onschuldige burger.
Jonathan
Jakkiebak!

Bericht door Jonathan »

Misth schreef:Ik stem Wyckyd eruit als doorslaggevende stem omdat met alle verdenkingen ik me daar het meest in kan vinden en zoals ik al aangaf dacht dat ditterio er niet meer was geweest als Syroit een weerwolf zou zijn. Ik vond de keus erg moeilijk en hoop dat we 1 van de daders op de brandstapel zetten en geen onschuldige burger.
Ik hoop het zelfde! (al vrees ik er wel voor :s )

Bridget??
Wyckyd
Generalist

Bericht door Wyckyd »

Jonathan schreef:
Misth schreef:

Ah, er was dus nog een kans? Neem aan dat het nu te laat is voor een pleidooi?
Jonathan
Jakkiebak!

Bericht door Jonathan »

Wyckyd schreef:
Jonathan schreef:
Misth schreef:

Ah, er was dus nog een kans? Neem aan dat het nu te laat is voor een pleidooi?
Te laat, officieel nog niet he, want het is gelijk stand, en dan moet bridget zeggen wat er moet gebeuren, en dat heeft ze nog niet gedaan, dus misschien kan je Mitsh nog overtuigen voor Bridget online komt? :p
Ik wens je dan nog wel veel succes, want ik denk niet dat het je nog gaat lukken ;)