Ondertussen was het toch een leuk spelletje met rober, spijtig dat ik verloren ben, maar dat zal waarschijnlijk wel liggen omdat het mijn eerste keer was
De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Re: De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
Bridget, ik denk dat je de deadline terug korter mag maken want zo te zien heeft niemand zin om te reageren...
Ondertussen was het toch een leuk spelletje met rober, spijtig dat ik verloren ben, maar dat zal waarschijnlijk wel liggen omdat het mijn eerste keer was
-
rober
- Standaard moderator
Zeg Jonathan, niet meteen de moed opgeven hè.
"It ain't over 'till the fat lady sings" zeggen we dan wel eens.
Ik denk niet dat niemand meer wil reageren.
Het is meer een kwestie van niet durven.
We zitten elkaar nu steeds met zulk grote argwaan aan te gapen, dat er geen geluid meer uit komt.
En om dan nog maar eens terug te komen op mijn eerdere pleidooi......
Ik had al geen goed gevoel bij de stemming voor het Burgemeesterschap en daarom vond ik Wyckyd dus verdacht.
Nu hij dus een weerwolf bleek te zijn, wordt het rare luchtje aan deze zaak enkel maar sterker.
Ik zeg dan ook bij deze mijn vertrouwen in Misth op.
Daarbij weet ik nog steeds niet waarom ik na vannacht zo'n last van mijn arm heb, maar ik begin een donkerbruin, wellicht wat harig, vermoeden te krijgen.
Zullen we dan maar met Mondo beginnen?
"It ain't over 'till the fat lady sings" zeggen we dan wel eens.
Ik denk niet dat niemand meer wil reageren.
Het is meer een kwestie van niet durven.
We zitten elkaar nu steeds met zulk grote argwaan aan te gapen, dat er geen geluid meer uit komt.
En om dan nog maar eens terug te komen op mijn eerdere pleidooi......
Ik had al geen goed gevoel bij de stemming voor het Burgemeesterschap en daarom vond ik Wyckyd dus verdacht.
Nu hij dus een weerwolf bleek te zijn, wordt het rare luchtje aan deze zaak enkel maar sterker.
Ik zeg dan ook bij deze mijn vertrouwen in Misth op.
Daarbij weet ik nog steeds niet waarom ik na vannacht zo'n last van mijn arm heb, maar ik begin een donkerbruin, wellicht wat harig, vermoeden te krijgen.
Zullen we dan maar met Mondo beginnen?
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik wil iedereen nog even aanmoedigen dan toch een leuk stukje te schrijven over het wel en wee in het dorp.. jullie zijn zo fanatiek aan het beargumenteren en beschuldigen geslagen, dat ik dat een beetje mis....
En ik hoor nog wat PB's te krijgen, voordat ik deadline kan afronden. gewoon maandag 20.00 uur. Dat is morgen... over 23 uur zelfs al...
En ik hoor nog wat PB's te krijgen, voordat ik deadline kan afronden. gewoon maandag 20.00 uur. Dat is morgen... over 23 uur zelfs al...
Everybody has the right to play...
-
Flash
- Wu Feng
Dan is de tussenstand nu volgens mij als volgt:
Syroit------------Jonathan
Jonathan---------Misth
16 Feet Pauly
Rober -----------Misth
Flash
Misth
Ditterio-----------Misth
Kezuskrijst-------Ditterio
Pieter.schutz-----Misth
Ik heb nog steeds mijn twijfels over de vraag of Misth wel een weerwolf is. Hij heeft uiteindelijk op een juiste manier gehandeld toen het erop aan kwam en hij verdient wat mij betreft dan ook zeker het voordeel van mijn twijfel.
De hetze die nu is gevoerd tegen Misth is uiteindelijk terug te voeren op Ditterio en Jonathan. Erg verdacht wat mij betreft. Aangezien Ditterio ook ernstig twijfelde over de schuld van Wyckyd gaat mijn stem op dit moment uit naar Ditterio.
Syroit------------Jonathan
Jonathan---------Misth
16 Feet Pauly
Rober -----------Misth
Flash
Misth
Ditterio-----------Misth
Pieter.schutz-----Misth
Ik heb nog steeds mijn twijfels over de vraag of Misth wel een weerwolf is. Hij heeft uiteindelijk op een juiste manier gehandeld toen het erop aan kwam en hij verdient wat mij betreft dan ook zeker het voordeel van mijn twijfel.
De hetze die nu is gevoerd tegen Misth is uiteindelijk terug te voeren op Ditterio en Jonathan. Erg verdacht wat mij betreft. Aangezien Ditterio ook ernstig twijfelde over de schuld van Wyckyd gaat mijn stem op dit moment uit naar Ditterio.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Ik voelde me niet gekwetst maar ging meer om de manier van aanspreken ook al is het in de geest van het spel. Excuses aanvaard!Jonathan schreef:Euh ja klopt in het spel haat ik u heel hard, maar omdat dit een spel is meen ik dit enkel in het spel zelfMisth schreef:PS. Je posts Jonathan voelen erg haatvol aan, vergeet niet dat dit een spelletje is.
Mijn excuses mocht er iemand gekwetst zijn door mijn reacties, maar voor mij is dit een spel, en in het volgende spel is mijn vijand misschien mijn beste vriendIn het echte leven is dit natuurlijk anders
Dus aub niemand zich gekwetst voelen, ik heb een paar van jullie al in het echt gezien en ik vond jullie allemaal zeer leuk, dus geen paniek :p
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Na wat hout gehaald te hebben, zie ik een aantal schemerige types samenzwerend in een kringetje staan. Hoewel ze net doen alsof ze een legpuzzel aan het maken zijn onder druk van het tikken van een kookei, blijkt, wanneer ik mijn oor te luister leg, dat men aan het plotten is om de democratie van dit dorp een loer te draaien. Na lang gevochten te hebben voor het gekozen burgemeesterschap, is men kennelijk gedesillusioneerd geraakt in wat zo'n verkiezing nu opbrengt......
Ik voel het als mijn plicht om deze misstanden aan de burgemeester door te geven en bel 114 red een dier, uhhh ik bedoel 112...
Ik voel het als mijn plicht om deze misstanden aan de burgemeester door te geven en bel 114 red een dier, uhhh ik bedoel 112...
-
rober
- Standaard moderator
Terwijl we druk aan het puzzelen zijn, worden we opgeschrikt door een persoon die terug het dorp inkomt na wat gedaan te hebben in het bos. Hij heeft een bis hout bij zich, maar is dat geen dekmantel......
Ik kijk even op van mijn puzzelbord. De kookwekker geeft nig 5 minuten aan.
Nobel van je Kezuskrijst, dat je dieren wilt redden.
Maar welke dieren bedoel je eigenlijk?
Ik kijk even op van mijn puzzelbord. De kookwekker geeft nig 5 minuten aan.
Nobel van je Kezuskrijst, dat je dieren wilt redden.
Maar welke dieren bedoel je eigenlijk?

-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Die puzzel van die lui is wel erg vreemd, het lijkt er op of die jongens maar wat aan het doen zijn, slechte dekmantel.
Ondertussen zien die koeien van Paul er pips uit, die Paul leek mij al niet zo'n agrarisch typ.....
Ondertussen zien die koeien van Paul er pips uit, die Paul leek mij al niet zo'n agrarisch typ.....
-
Mistharfare
- Website beheerder
Rober, gaat het wel goed met je arm? Ik heb wel een First Aid Kit mocht je hem willen verzorgen, kun je gelijk even wat groente voor je soep komen halen.
Ik heb daarnaast dankbaar gebruik gemaakt van het aanbod van 16 Feet Pauly om Berta als lokaas te gebruiken. Het oude bessie heeft haar beste tijd gehad. Ik heb haar vlakbij mijn eigen hut geplaatst aangezien ik haar nog even nodig heb voor het bemesten van mijn moestuin.
Heerlijk een dag me in het zweet werken op het land als ik in de ogen van het merendeel van mijn medebewoners niets goed kan doen. Miste heel erg de groente op mijn bordje en begon flink aan te komen van alle drank, BBQ vlees en ijsjes. Net als velen kan ik mij de bewuste avond niks herinneren en zag je zeker een fles drank in mijn hand Jonathan alsof ik dat zelf nog weet.
Weet wel dat ie de volgende ochtend leeg was 
Door de goeie poep van het oude beestje groeide de sla, tomaten en komkommers zo hard dat we ze vanavond al kunnen nuttigen.
Ook besef ik dat ik er niet zo goed voor sta en denk ook dat het komt om mijn afwezigheid. Had gewoon even de rust nodig om goed na te denken. Helaas zal ik iemand moeten kiezen en ik kies Ditterio vanwege de allereerste verdenking richting mij en ook is hij vanaf dag één bezig met het zorgen van onrust in de groep. Na alles wat we nu mee hebben gemaakt zijn alle beschuldigingen loos en onterecht en blijft hij ondertussen in leven en dan vind ik erg verdacht.
Ook leg ik na vanavond mijn burgermeesterschap neer want als er geen vertrouwen meer is moet er plaats gemaakt worden om als groep daadkrachtiger op te kunnen treden. Mijn opvolger is nog steeds 16 Feet Pauly. Wellicht kun jij de groep beter leiden en dan kan ik je melkveebedrijf wel overnemen mocht je het te druk hebben.
PS. Wil graag eerst van Bridget horen of dit mogelijk is?
Ik heb daarnaast dankbaar gebruik gemaakt van het aanbod van 16 Feet Pauly om Berta als lokaas te gebruiken. Het oude bessie heeft haar beste tijd gehad. Ik heb haar vlakbij mijn eigen hut geplaatst aangezien ik haar nog even nodig heb voor het bemesten van mijn moestuin.
Heerlijk een dag me in het zweet werken op het land als ik in de ogen van het merendeel van mijn medebewoners niets goed kan doen. Miste heel erg de groente op mijn bordje en begon flink aan te komen van alle drank, BBQ vlees en ijsjes. Net als velen kan ik mij de bewuste avond niks herinneren en zag je zeker een fles drank in mijn hand Jonathan alsof ik dat zelf nog weet.
Door de goeie poep van het oude beestje groeide de sla, tomaten en komkommers zo hard dat we ze vanavond al kunnen nuttigen.
Ook besef ik dat ik er niet zo goed voor sta en denk ook dat het komt om mijn afwezigheid. Had gewoon even de rust nodig om goed na te denken. Helaas zal ik iemand moeten kiezen en ik kies Ditterio vanwege de allereerste verdenking richting mij en ook is hij vanaf dag één bezig met het zorgen van onrust in de groep. Na alles wat we nu mee hebben gemaakt zijn alle beschuldigingen loos en onterecht en blijft hij ondertussen in leven en dan vind ik erg verdacht.
Ook leg ik na vanavond mijn burgermeesterschap neer want als er geen vertrouwen meer is moet er plaats gemaakt worden om als groep daadkrachtiger op te kunnen treden. Mijn opvolger is nog steeds 16 Feet Pauly. Wellicht kun jij de groep beter leiden en dan kan ik je melkveebedrijf wel overnemen mocht je het te druk hebben.
PS. Wil graag eerst van Bridget horen of dit mogelijk is?
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
hey die paul is anders wel een boer'n zoonkezuskrijst schreef:Die puzzel van die lui is wel erg vreemd, het lijkt er op of die jongens maar wat aan het doen zijn, slechte dekmantel.
Ik denk toch dat ik tot morgen wacht met stemmen, er een nachtje over slapen is een goed idee.
Welteruste berta
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Was ook even niet aan het opletten en er is weer een hoop gebeurd in het ooit zo mooie en rustige Wakkerdam.
Een groepje, volgens sommige wat duister, een vreemde legpuzzel aan het maken.
De burgemeester die zijn ambt wil neerleggen omdat hij dit een vergiftigd geschenk vindt. Hij had de groep toch nog goed in de hand dacht ik, heeft zelfs een ww uit het dorp weten te knikkeren.
De boer die van niet-boer zijn wordt beschuldigd.
Als ik zo even de stemming aan het volgen ben, zal het vandaag gaan tussen Ditterio en onze burgemeester Misth. Aangezien ik op een persoon heb gestemd, die ik trouwen nog steeds niet 100% vertrouw, die verder buiten schot blijft. Ga ik toch nog maar eens van stem wijzigen.
Gezien de ontwikkelingen, en dus de strijd tussen Misth en Ditterio aan de gang is, steun ik onze burgervader. Hij heeft tenslotte afgelopen dag een goede beslissing genomen.
Mijn nieuwe stem gaat bij deze naar Ditterio.
Ik ben zelf geen Mondo-fan, maar als jullie nog een leuk spel gaan spelen, hoor ik dit graag. Is The Village iets?
Een groepje, volgens sommige wat duister, een vreemde legpuzzel aan het maken.
De burgemeester die zijn ambt wil neerleggen omdat hij dit een vergiftigd geschenk vindt. Hij had de groep toch nog goed in de hand dacht ik, heeft zelfs een ww uit het dorp weten te knikkeren.
De boer die van niet-boer zijn wordt beschuldigd.
Als ik zo even de stemming aan het volgen ben, zal het vandaag gaan tussen Ditterio en onze burgemeester Misth. Aangezien ik op een persoon heb gestemd, die ik trouwen nog steeds niet 100% vertrouw, die verder buiten schot blijft. Ga ik toch nog maar eens van stem wijzigen.
Gezien de ontwikkelingen, en dus de strijd tussen Misth en Ditterio aan de gang is, steun ik onze burgervader. Hij heeft tenslotte afgelopen dag een goede beslissing genomen.
Mijn nieuwe stem gaat bij deze naar Ditterio.
Ik ben zelf geen Mondo-fan, maar als jullie nog een leuk spel gaan spelen, hoor ik dit graag. Is The Village iets?
-
Flash
- Wu Feng
De tussenstand:
Syroit------------Ditterio
Jonathan---------Misth
16 Feet Pauly
Rober -----------Misth
Flash ------------Ditterio
Misth ------------Ditterio
Ditterio-----------Misth
Pieter.schutz-----Misth
Syroit------------Ditterio
Jonathan---------Misth
16 Feet Pauly
Rober -----------Misth
Flash ------------Ditterio
Misth ------------Ditterio
Ditterio-----------Misth
Pieter.schutz-----Misth
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Dan is Pauly die het lot in zijn handen heeft!
En ik wil ook nog wel mee doen met het spelletje
En ik wil ook nog wel mee doen met het spelletje
-
rober
- Standaard moderator
The Village?syroit schreef:Ik ben zelf geen Mondo-fan, maar als jullie nog een leuk spel gaan spelen, hoor ik dit graag. Is The Village iets?
Is dat niet dat spel waar je je mensen expres moet laten sterven?
Hmm, interressant voorstel.
Tja niet iedereen houd van Mondo, daar kan ik bij inkomen.
Maar om dat nu een duistere puzzel te noemen, zoals een aantal van jullie doen, dat vind ik wel erg ver gaan.
Misschien is het een typisch geval van onbekend maakt onbemind?
Dus in plaats van op afstand te blijven, mogen jullie gerust wat dichtyerbij komen hoor.
Dan kun je gewoon zien wat we aan het doen zijn, zoals ook wij zien wat jullie doen. En dat is namelijk op de verkeerde stemmen.

-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Ik wil me nog wel eens wagen aan een potje Mondo, misschien dat ik het vorige keer niet met het juiste publiek heb gespeeld.
Bij de village gaat niet om anderen doden, daar zou ik het niet mee eens zijn. Dat doen andere spellen dan weer, je tegenstander uitschakelen.
Bij de village gaat niet om anderen doden, daar zou ik het niet mee eens zijn. Dat doen andere spellen dan weer, je tegenstander uitschakelen.