De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Flash
- Wu Feng
Re: De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
De dag nadat wij een brandstapel hebben gemaakt en een weerwolf hebben verbrand, is voor mij een vreemde dag. Ondanks dat je het besluit genomen hebt om iemand te nomineren voor de brandstapel had ik moeite met het geloven in het bestaan van weerwolven.
Natuurlijk werden er vroeger op zomerkamp verhalen verteld over weerwolven, over vampieren en zombies, maar dat waren toch verhalen......? Ik had er tot nu toe nog nooit één gezien en om erin te geloven moest ik er ééntje zien.... Inmiddels geloof ik en kijk ik angstig om mij heen naar elke bewoner van het dorp om te kijken of er signalen zijn dat hij of zij een weerwolf is.
's ochtends begonnen met het helpen opruimen van de tuin van pieter.schutz. Wat een slagveld zeg. Het is net alsof we gisteravond allemaal gedrogeerd waren. Wat zijn we tekeer gegaan en wat weten we weinig af van hetgeen er is gebeurd.
Ook op deze vroege ochtend gaat het gesprek met name over de weerwolven. Iedereen is ervan overtuigd dat er nog steeds weerwolven onder ons zijn, één of wellicht zelfs nog wel twee. De beschuldigingen vliegen dan ook over en weer, iedereen doet zijn best om de ander verdacht te maken en zo zijn of haar eigen onschuld aan te tonen.
Rond het middaguur ben ik het zat. De tuin is weer in oorspronkelijke staat teruggebracht en ik besluit mij af te zonderen van het groepsgebeuren en terug te gaan naar bekender terrein. Ik ga een kopje thee halen bij mijn broer Jan. Mijn andere broer is niet thuis, dus we drinken met zijn tweeën een kopje thee, terwijl ik in mijn gedachten alle inwoners van dit dorp de revue nog eens laat passeren.
Op het moment dat ik weer op wil stappen, komt mijn andere broer Kees thuis. "Heb je het al gehoord", vraagt hij, "onze burgemeester wil morgen zijn functie neerleggen omdat er te weinig vertrouwen is in hem, het is crisis op bestuurlijk gebied!!". Hoofdschuddend loop ik naar buiten toe verder het dorp in richting het grote plein. Wie ook de nieuwe burgemeester wordt, hij of zij zal er een enorme kluif aan hebben om het vertrouwen te herstellen en ervoor te zorgen dat in dit dorp de rust weer wordt hersteld.
Al lopende kom ik kezuskrijst nog tegen die vanuit de richting van het bos komt lopen. Hij loopt druk bellend door het dorp heen met zijn blik ergens anders op gericht. Als ik zijn blik volg, zie ik een groepje dorpsbewoners dat een spel aan het spelen is. Er wordt hardop gelachen, wat in schril contrast staat met de stilte die in de rest van het dorp heerst.
Terwijl ik nadenk over wat er de aankomende avond kan gebeuren, loopt er een koude rilling over mijn rug heen. Jammer dat niemand weet wat de toekomst ons zal brengen.
Natuurlijk werden er vroeger op zomerkamp verhalen verteld over weerwolven, over vampieren en zombies, maar dat waren toch verhalen......? Ik had er tot nu toe nog nooit één gezien en om erin te geloven moest ik er ééntje zien.... Inmiddels geloof ik en kijk ik angstig om mij heen naar elke bewoner van het dorp om te kijken of er signalen zijn dat hij of zij een weerwolf is.
's ochtends begonnen met het helpen opruimen van de tuin van pieter.schutz. Wat een slagveld zeg. Het is net alsof we gisteravond allemaal gedrogeerd waren. Wat zijn we tekeer gegaan en wat weten we weinig af van hetgeen er is gebeurd.
Ook op deze vroege ochtend gaat het gesprek met name over de weerwolven. Iedereen is ervan overtuigd dat er nog steeds weerwolven onder ons zijn, één of wellicht zelfs nog wel twee. De beschuldigingen vliegen dan ook over en weer, iedereen doet zijn best om de ander verdacht te maken en zo zijn of haar eigen onschuld aan te tonen.
Rond het middaguur ben ik het zat. De tuin is weer in oorspronkelijke staat teruggebracht en ik besluit mij af te zonderen van het groepsgebeuren en terug te gaan naar bekender terrein. Ik ga een kopje thee halen bij mijn broer Jan. Mijn andere broer is niet thuis, dus we drinken met zijn tweeën een kopje thee, terwijl ik in mijn gedachten alle inwoners van dit dorp de revue nog eens laat passeren.
Op het moment dat ik weer op wil stappen, komt mijn andere broer Kees thuis. "Heb je het al gehoord", vraagt hij, "onze burgemeester wil morgen zijn functie neerleggen omdat er te weinig vertrouwen is in hem, het is crisis op bestuurlijk gebied!!". Hoofdschuddend loop ik naar buiten toe verder het dorp in richting het grote plein. Wie ook de nieuwe burgemeester wordt, hij of zij zal er een enorme kluif aan hebben om het vertrouwen te herstellen en ervoor te zorgen dat in dit dorp de rust weer wordt hersteld.
Al lopende kom ik kezuskrijst nog tegen die vanuit de richting van het bos komt lopen. Hij loopt druk bellend door het dorp heen met zijn blik ergens anders op gericht. Als ik zijn blik volg, zie ik een groepje dorpsbewoners dat een spel aan het spelen is. Er wordt hardop gelachen, wat in schril contrast staat met de stilte die in de rest van het dorp heerst.
Terwijl ik nadenk over wat er de aankomende avond kan gebeuren, loopt er een koude rilling over mijn rug heen. Jammer dat niemand weet wat de toekomst ons zal brengen.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Helaas, je burgemeestersketting vrijwillig afleggen behoort niet tot de mogelijkheden, maar het is een nobele daad.Misth schreef: Ook leg ik na vanavond mijn burgermeesterschap neer want als er geen vertrouwen meer is moet er plaats gemaakt worden om als groep daadkrachtiger op te kunnen treden. Mijn opvolger is nog steeds 16 Feet Pauly. Wellicht kun jij de groep beter leiden en dan kan ik je melkveebedrijf wel overnemen mocht je het te druk hebben.
PS. Wil graag eerst van Bridget horen of dit mogelijk is?
Everybody has the right to play...
-
Mistharfare
- Website beheerder
Oke, dan is dit duidelijk! Had ik eigenlijk al wel verwacht maar desalniettemin zal ik mij in blijven zetten want dat was ook niet het probleem. Ik zal en wil jullie vertrouwen terug winnen en zal goed moeten blijven luisteren naar jullie. Ik hoor dus graag wat ik kan doen om vertrouwen terug te winnen. Iemand?Bridget schreef:Helaas, je burgemeestersketting vrijwillig afleggen behoort niet tot de mogelijkheden, maar het is een nobele daad.Misth schreef: Ook leg ik na vanavond mijn burgermeesterschap neer want als er geen vertrouwen meer is moet er plaats gemaakt worden om als groep daadkrachtiger op te kunnen treden. Mijn opvolger is nog steeds 16 Feet Pauly. Wellicht kun jij de groep beter leiden en dan kan ik je melkveebedrijf wel overnemen mocht je het te druk hebben.
PS. Wil graag eerst van Bridget horen of dit mogelijk is?
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Kezuskrijst en flash, ik heb vertrouwen in jullie, maar betreur dat jullie de verkeerde keuze maken door mij op te hangen.
Is dit mijn dank omdat ik de vorige nacht een oogje in het zeil heb gehouden? Doordat ik een oogje in het zeil hield, zijn we diezelfde nacht gelukkig gespaard gebleven van een aanval van de wolven. Zonder dank.
Als jullie me de kans geven, zal ik vannacht weer een oogje in het zeil houden, maar deze keer zou het resultaat wel eens anders kunnen zijn. Ook zonder dank.
De soep van Rober is heel lekker, maar mijn soep is nog lekkerder en bovendien gemaakt op basis van speciale kruiden. Zonder dank.
Ik roep graag de persoon op die deze nacht schrammen heeft opgelopen, maar de aanval van de wolven toch heeft overleefd dankzij mijn stevige kruidensoep. Zonder dank.
Vannacht ga ik sowieso sterven, beste vrienden, want de weerwolven zijn me op het spoor, nadat ze me 's nachts hebben gezien. Maar ik zal genieten vanuit mijn graf als ik zie dat mijn medeburgers voortaan in vrede zullen kunnen leven.
Ik roep op om vandaag de juiste persoon op de brandstapel te zetten (en diep van binnen weten jullie allemaal wie dat is) en na vannacht zal dan de rust over Wakkerdam terugkeren. Opnieuw zonder dank.
Als ik vannacht zou sterven, mogen jullie volgende tekst op mijn grafzerk zetten:
"Het volk geloofde in hem en uit dankbaarheid stierf hij voor zijn volk"
Is dit mijn dank omdat ik de vorige nacht een oogje in het zeil heb gehouden? Doordat ik een oogje in het zeil hield, zijn we diezelfde nacht gelukkig gespaard gebleven van een aanval van de wolven. Zonder dank.
Als jullie me de kans geven, zal ik vannacht weer een oogje in het zeil houden, maar deze keer zou het resultaat wel eens anders kunnen zijn. Ook zonder dank.
De soep van Rober is heel lekker, maar mijn soep is nog lekkerder en bovendien gemaakt op basis van speciale kruiden. Zonder dank.
Ik roep graag de persoon op die deze nacht schrammen heeft opgelopen, maar de aanval van de wolven toch heeft overleefd dankzij mijn stevige kruidensoep. Zonder dank.
Vannacht ga ik sowieso sterven, beste vrienden, want de weerwolven zijn me op het spoor, nadat ze me 's nachts hebben gezien. Maar ik zal genieten vanuit mijn graf als ik zie dat mijn medeburgers voortaan in vrede zullen kunnen leven.
Ik roep op om vandaag de juiste persoon op de brandstapel te zetten (en diep van binnen weten jullie allemaal wie dat is) en na vannacht zal dan de rust over Wakkerdam terugkeren. Opnieuw zonder dank.
Als ik vannacht zou sterven, mogen jullie volgende tekst op mijn grafzerk zetten:
"Het volk geloofde in hem en uit dankbaarheid stierf hij voor zijn volk"
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Potverpielekes heb ik mij toch even een potje verslapen!? gelukkig heeft Tsjeu alle koeien al in het melkapparaat gezet
. Pak van mijn hart!?
Nou ik zie dat ik mag kiezen wie er gaat branden. Ik heb er vanacht in mijn slaap nog goed over nagedacht. Na lang peinzen lijkt mij het beste dat we Misht uit zijn lijden en leiden verlossen, hij wil dat zo graag stoppen met burgemeester zijn.
Ik heb wel angst voor wat komen gaat 320 koeien kan ik wel leiden, maar 8 dorpelingen is toch wat anders!? die hebben hersennen enzo. Potverdorie wat zijn koeien domme dieren!?
maar goed dat ze zo lekker smaken. hmm doe mij even een stukje van de lende Tsjeuke!!?
haha heerlijk.
Steekt het vuur maar vast aan luitjes ik heb het gevoel dat wij vanavond een feestje moeten geven.
Nou ik zie dat ik mag kiezen wie er gaat branden. Ik heb er vanacht in mijn slaap nog goed over nagedacht. Na lang peinzen lijkt mij het beste dat we Misht uit zijn lijden en leiden verlossen, hij wil dat zo graag stoppen met burgemeester zijn.
Ik heb wel angst voor wat komen gaat 320 koeien kan ik wel leiden, maar 8 dorpelingen is toch wat anders!? die hebben hersennen enzo. Potverdorie wat zijn koeien domme dieren!?
Steekt het vuur maar vast aan luitjes ik heb het gevoel dat wij vanavond een feestje moeten geven.
-
rober
- Standaard moderator
Misth schreef:Rober, gaat het wel goed met je arm? Ik heb wel een First Aid Kit mocht je hem willen verzorgen, kun je gelijk even wat groente voor je soep komen halen.![]()
Ik begin zo langzamerhand een meer helder idee te krijgen waarom ik zo last van mijn arm heb. Ik heb net nog eens goed in de spiegel gekeken en toen zag ik allemaal rode striemen. Ze waren bijna genezen, maar ik vrees dat dat niet komt door iets uit de First Aid Kit van onze Burgemeester. En me dan ook nog willen verleiden met mooie groenten voor mijn soep en een groene lach? Nee, ik denk toch dat ik liever vertrouw op mijn eigen moestuintje.Ditterio schreef:Ik roep graag de persoon op die deze nacht schrammen heeft opgelopen, maar de aanval van de wolven toch heeft overleefd dankzij mijn stevige kruidensoep. Zonder dank.
Ik hoop dat ik het goed zie, want anders moge de weerwolven me vanacht komen halen.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Ziet er niet goed uit voor onze burgemeester. Misth heeft nog wel zijn best gedaan om ons als dorp zo goed mogelijk bij elkaar te houden. Hij heeft een rotte appel kunnen verwijderen. Zelf heb ik nog altijd het vertrouwen in onze burgemeester. Volgens mij is er meer aan de hand in het groepje dat rond Ditterio hangt.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Ik probeer tenminste voor mijn medeburger te zorgen. De andere bekommeren zich niet eens over wie is aangevallen en/of diegene hulp nodig heeft. Zonder dank.
Ik probeer actief mee te denken en helpen in wakkerdam. Zonder dank.
Ik stem notabene een weerwolf eruit en dat was zeker geen makkelijke zaak. Zonder dank.
Ik stel op basis van zaken die gezegd/beaamd zijn duidelijke beargumentatie op om iemand te verdenken. Zonder dank.
Ik wou zelfs plaats maken voor een andere burgermeester om juist de eenheid in de groep te herstellen. Geen mogelijkheid en zonder dank.
Ik heb ondanks dat ik burgermeester ben jullie mee laten denken, vragen gesteld en proberen aan te sporen het juiste te doen. Zonder dank.
Ik heb geprobeerd om alles wat in mijn macht ligt, om de kalmte te bewaren en te zorgen voor mijn dorpelingen maar dat mocht allemaal niet baten. Zonder dank.
Ik hoop dat jullie allemaal je fout nog op tijd in zien en helder kunnen kijken want alles wat ik doe wordt in twijfel getrokken door bepaalde medeburgers die vanaf dag één bezig zijn alles in rep en roer te laten, verdenkingen tot feiten omdraaien en blijven leven.
Als ik een weerwolf had geweest was Ditterio er allang aangegaan. Het is nog niet te laat want we kunnen hem nog opofferen zodat de rust terug keert in Wakkerdam want wat heeft hij nu uiteindelijk nuttig bijgedragen? Ja oke, één ding moet ik heb nageven dat hij Rober heeft gered is een grote mogelijkheid maar pas op voor een Heks aangezien deze nog een drankje heeft dat veel gevaarlijker is. Leg Ditterio dus niets in de weg want dan zou hij zomaar eens dit drankje tegen je kunnen gebruiken.
Voor diegene die mij gunstig gestemd zijn, bedank voor het vertrouwen
en dat ik jullie burgervader ben (geweest) want de kans is groot dat de stemming ongewijzigd blijft tenzij jullie hier iets aan gaan doen. Ongehoord! 
Ik probeer actief mee te denken en helpen in wakkerdam. Zonder dank.
Ik stem notabene een weerwolf eruit en dat was zeker geen makkelijke zaak. Zonder dank.
Ik stel op basis van zaken die gezegd/beaamd zijn duidelijke beargumentatie op om iemand te verdenken. Zonder dank.
Ik wou zelfs plaats maken voor een andere burgermeester om juist de eenheid in de groep te herstellen. Geen mogelijkheid en zonder dank.
Ik heb ondanks dat ik burgermeester ben jullie mee laten denken, vragen gesteld en proberen aan te sporen het juiste te doen. Zonder dank.
Ik heb geprobeerd om alles wat in mijn macht ligt, om de kalmte te bewaren en te zorgen voor mijn dorpelingen maar dat mocht allemaal niet baten. Zonder dank.
Ik hoop dat jullie allemaal je fout nog op tijd in zien en helder kunnen kijken want alles wat ik doe wordt in twijfel getrokken door bepaalde medeburgers die vanaf dag één bezig zijn alles in rep en roer te laten, verdenkingen tot feiten omdraaien en blijven leven.
Als ik een weerwolf had geweest was Ditterio er allang aangegaan. Het is nog niet te laat want we kunnen hem nog opofferen zodat de rust terug keert in Wakkerdam want wat heeft hij nu uiteindelijk nuttig bijgedragen? Ja oke, één ding moet ik heb nageven dat hij Rober heeft gered is een grote mogelijkheid maar pas op voor een Heks aangezien deze nog een drankje heeft dat veel gevaarlijker is. Leg Ditterio dus niets in de weg want dan zou hij zomaar eens dit drankje tegen je kunnen gebruiken.
Voor diegene die mij gunstig gestemd zijn, bedank voor het vertrouwen
-
pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Na het vreugdefeest in mijn tuin ben ik eerst een beetje langer in bed blijven liggen. Toen ik wakker werd en me naar beneden begaf was ik zeer blij verrast te merken dat er vannacht niemand was aangevallen, al voelde ik me toch nog niet helemaal op mijn gemak dat de weerwolven nu volledig uit ons dorp waren verdreven.
Gelukkig merkte ik al snel dat een aantal van mijn dorpsgenoten bereid waren even te helpen de rommel van afgelopen avond op te ruimen. Gelukkig maar want wat hebben we (vergeef me de uitdrukking) gebeest gisteravond. Nadat alle rommel was opgeruimd ben ik eerst nog maar even terug in bed gegaan. Als ik later op de dag wakker wordt van geloei uit de tuin naast de mijne. Ik zie een koe staan in de tuin van Misth en vraag me af wat die daar uitvoert. Ik loop maar eens het dorp in en ontdek dat er mensen Mondo aan het spelen zijn. Niet echt mijn favoriete spel, maar vermakelijk om naar te kijken. Al snel blijkt dat de stemming zich dringt tussen Misth en Ditterio. Misth is onze burgemeester die zijn zaak probeert te redden door barmhartig zijn burgemeesterschap op te willen geven en ons te verwijten dat wij hem geen dank doen toekomen. Ditterio laat doorschemeren dat hij de Heks is en wordt hierin niet tegengesproken door een ander. Goede kans dat dit dus een waarheid is. Als dit inderdaad het geval is ben ik geneigd om Ditterio te geloven. In dat geval blijft mijn stem overeind tegen Misth. Ik kan alleen maar hopen dat het de juiste keuze blijkt.
Voor nu blijf ik even staan kijken hoe er Mondo wordt gespeeld en ik hoop dat ik vanavond bij iemand mag aanschuiven aan tafel. Ik ben even door de voorraden heen en heb weinig puf meer om nieuwe aan te leggen.
Gelukkig merkte ik al snel dat een aantal van mijn dorpsgenoten bereid waren even te helpen de rommel van afgelopen avond op te ruimen. Gelukkig maar want wat hebben we (vergeef me de uitdrukking) gebeest gisteravond. Nadat alle rommel was opgeruimd ben ik eerst nog maar even terug in bed gegaan. Als ik later op de dag wakker wordt van geloei uit de tuin naast de mijne. Ik zie een koe staan in de tuin van Misth en vraag me af wat die daar uitvoert. Ik loop maar eens het dorp in en ontdek dat er mensen Mondo aan het spelen zijn. Niet echt mijn favoriete spel, maar vermakelijk om naar te kijken. Al snel blijkt dat de stemming zich dringt tussen Misth en Ditterio. Misth is onze burgemeester die zijn zaak probeert te redden door barmhartig zijn burgemeesterschap op te willen geven en ons te verwijten dat wij hem geen dank doen toekomen. Ditterio laat doorschemeren dat hij de Heks is en wordt hierin niet tegengesproken door een ander. Goede kans dat dit dus een waarheid is. Als dit inderdaad het geval is ben ik geneigd om Ditterio te geloven. In dat geval blijft mijn stem overeind tegen Misth. Ik kan alleen maar hopen dat het de juiste keuze blijkt.
Voor nu blijf ik even staan kijken hoe er Mondo wordt gespeeld en ik hoop dat ik vanavond bij iemand mag aanschuiven aan tafel. Ik ben even door de voorraden heen en heb weinig puf meer om nieuwe aan te leggen.

-
rober
- Standaard moderator
Wel. de eerste twee ronden van Mondo zitter er op.
Wat een heerlijk gestress met die tegeltjes en eierwekker.
Nog een rondje en we weten wie de winnaar is.
Hopelijk kunnen de vreugde die daaruit ontstaat vanavond gewoon doorzetten.
Ik zal in ieder geval straks even wat verse groenten oogsten voor een nieuwe ketel goed gevulde soep.
Wellicht kan ik bij 16 Feet Pauly wat soepvlees halen om hem extra krachtig te maken.
Dus voor ieder die wil, jullie zijn vanharte uitgenodigd vanavond.
Ik zal in ieder geval straks even wat verse groenten oogsten voor een nieuwe ketel goed gevulde soep.
Wellicht kan ik bij 16 Feet Pauly wat soepvlees halen om hem extra krachtig te maken.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Mistharfare
- Website beheerder
Ik kom graag langs maar vraag me af of ik wel welkom ben.rober schreef:Wel. de eerste twee ronden van Mondo zitter er op.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Zonder DankMisth schreef:Ik kom graag langs maar vraag me af of ik wel welkom ben.rober schreef:Wel. de eerste twee ronden van Mondo zitter er op.
Dus voor ieder die wil, jullie zijn vanharte uitgenodigd vanavond.Een galgenmaal is misschien wel toepasselijk nu jullie mij op de brandstapel gooien. Spijtig dat het zo moet eindigen
na alles wat ik voor jullie heb gedaan en nog wil betekenen maar neem het jullie niet kwalijk!
Ik hoop alleen dat jullie vrede hebben met het opofferen van een onschuldige.
-
ditterio
- Grote Dalmuti
16 Feet Pauly schreef: Zonder Dank
-
Mistharfare
- Website beheerder
ditterio schreef:16 Feet Pauly schreef: Zonder Dank
-
ditterio
- Grote Dalmuti
Misth, dat was een mooie afscheidsspeech, maar het zal niet baten:
1 Jonathan beweert dat hij je vannacht heeft gezien:
5 Je solicteerde net als flash naar de rol van de jager, maar volgens mij kan er maar 1 van jullie beiden de jager zijn.
1 Jonathan beweert dat hij je vannacht heeft gezien:
2 Je gelooft dat ik een heks ben en toch wil je mij op de brandstapel? Is het niet de bedoeling om de wolven te laten branden ipv mij:Jonathan schreef: Gelukkig heb ik een goed beeld op wat er gebeurd en ik heb Mitsh met mijn eigen ogen zien rondlopen snachts. Ik heb verschillende keren gekeken, want ik vertrouwde mitsh, maar zijn manier van lopen en zijn gestalte was onmiskenbaar.. Ik had dit echt niet verwacht, maar ik zeg wat ik zag!
3 Rober (waarvan iedereen dacht dat hij de heks was) heeft bevestigd dat hij vannacht is aangevallen, maar hij heeft het overleefd:Misth schreef:Ja oke, één ding moet ik heb nageven dat hij Rober heeft gered is een grote mogelijkheid maar pas op voor een Heks aangezien deze nog een drankje heeft dat veel gevaarlijker is. Leg Ditterio dus niets in de weg want dan zou hij zomaar eens dit drankje tegen je kunnen gebruiken.!
4 Het was een meesterzet van jou (en de andere wolven) om wyckyd tegen syroit te laten uitkomen. Dan moest je wel 1 wolf opofferen, maar zou iedereen jou en syroit vrijpleiten. Heel goede poging, maar dat plannetje is mislukt.Rober schreef:Ik begin zo langzamerhand een meer helder idee te krijgen waarom ik zo last van mijn arm heb. Ik heb net nog eens goed in de spiegel gekeken en toen zag ik allemaal rode striemen. Ze waren bijna genezen, maar ik vrees dat dat niet komt door iets uit de First Aid Kit van onze Burgemeester. En me dan ook nog willen verleiden met mooie groenten voor mijn soep en een groene lach? Nee, ik denk toch dat ik liever vertrouw op mijn eigen moestuintje.
5 Je solicteerde net als flash naar de rol van de jager, maar volgens mij kan er maar 1 van jullie beiden de jager zijn.