De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: De Weerwolven van Wakkerdam - Spel 1
Nog een kleine toevoeging... In het huisje van Misth vinden we nog een afscheidsbrief.
Hij verklaard als burgemeester echt zijn best te hebben gedaan, ook zijn eigen soort verraden hoorde daarbij. Als opvolger wil hij graag 16 feet Pauly de sjerp geven, hij hoopt hiermee het tij te keren en het dorp nog te kunnen redden.
Hij verklaard als burgemeester echt zijn best te hebben gedaan, ook zijn eigen soort verraden hoorde daarbij. Als opvolger wil hij graag 16 feet Pauly de sjerp geven, hij hoopt hiermee het tij te keren en het dorp nog te kunnen redden.
Everybody has the right to play...
-
Flash
- Wu Feng
Een opkikker zou er wel in gaan Rober. Maar heb je toevallig ook iets sterkers dan soep??
Onze burgemeester een weerwolf. Dat wordt een aardige taak voor de nieuwe burgemeester om het vertrouwen te herstellen. Veel succes!
Dat Misth een weerwolf bleek te zijn, zegt mij voor de rest weinig over mijn eigen overwegingen. Als einzelganger ben ik gewend af te gaan op hetgeen ik zelf heb gezien en op overtuigend bewijs. Feit blijft dat na de vorige avond er vanuit het niets geroepen werd dat Misth een weerwolf was. Dat dit uiteindelijk de waarheid bleek te zijn, doet niets af aan het feit dat er in eerste instantie geen deugdelijke redenering aan ten grondslag ligt.
Een mooie toevalstreffer zou ik dan ook zeggen!
Onze burgemeester een weerwolf. Dat wordt een aardige taak voor de nieuwe burgemeester om het vertrouwen te herstellen. Veel succes!
Dat Misth een weerwolf bleek te zijn, zegt mij voor de rest weinig over mijn eigen overwegingen. Als einzelganger ben ik gewend af te gaan op hetgeen ik zelf heb gezien en op overtuigend bewijs. Feit blijft dat na de vorige avond er vanuit het niets geroepen werd dat Misth een weerwolf was. Dat dit uiteindelijk de waarheid bleek te zijn, doet niets af aan het feit dat er in eerste instantie geen deugdelijke redenering aan ten grondslag ligt.
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Oh dankjewel rober! Het was nog maar de eerste spelletjes die ik speelde van Mondorober schreef:Vol walging, ongeloof maar ook opluchting ziet rober hoe de tweede weerwolf het loodje legt. Hij had wellicht zijn vacht nog willen redden, want daar had hij een mooie winterjas van kunnen maken. Maar gezien alle gebeurtenissen was dat misschien toch wat ongepast.
Poeh hé, dat was een heftige gebeurtenis.
Ik ben blij dat ik niet op de uitnodiging van de nu ex-burgemeester ben ingegaan om van zijn verbandtrommel en groententuibn gebruik te maken. Waarschijnlijk had ik dan hier niet zo gezeten.
Mag ik ons allen feliciteren met deze goede beslissing, en Jonathan nog even speciaal met de overwinning bij Mondo. Dat zouden we bijna vergeten.
Ik zal de ketel soep even gaan halen, want ik denk dat we wel een opkikker kunnen gebruiken, niet?
Zie je wel dat wij gelijk hadden? Ik vertrouw mijn ogen, zelf snachts met een vachtje herken ik nog wie er loopt
Kom maar hier met die soep!
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Ik heb nog wel een fles vodka staanFlash schreef:Een opkikker zou er wel in gaan Rober. Maar heb je toevallig ook iets sterkers dan soep??
En kom seg, zonder grondige reden?? Als ik in mijn bed lig en ik zie door mijn raam onze exburgemeester rond snuffelen door het drop, moet ik er dan nog een tekeningetje bij maken?
-
Flash
- Wu Feng
Lekker, een vodka gaat er wel in!Jonathan schreef:Ik heb nog wel een fles vodka staanDat is al wat beter he?
En kom seg, zonder grondige reden?? Als ik in mijn bed lig en ik zie door mijn raam onze exburgemeester rond snuffelen door het drop, moet ik er dan nog een tekeningetje bij maken?
Je hoeft van mij geen tekeningen te maken hoor, tenzij je daar behoefte aan hebt. Feit blijft dat Ditterio over de schuld van Misth begon voordat jij uberhaupt iets gezegd had over het zien van Misth in het midden van de nacht.
En ook jij had al één of twee keer iets geroepen over zijn schuld voordat je met de opmerking op de proppen kwam dat je hem 's nachts had gezien. Had je direct gezegd dat je hem had gezien, dan had ik je wellicht eerder geloofd, maar nu leek het mij meer op een samenzwering van jou en Ditterio tegen Misth.
-
rober
- Standaard moderator
Na even weg te zijn geweest, komt rober terug op het dorpsplein met een grote ketel soep op een kar.
Ik denk dat je daar wel een punt hebt, Flash. Ik vrees dat deze twee zich iets te veel hebben laten gaan in hun enthousiasme dat ze het bij het rechte eind hadden en daarbij vergaten dat je met enkel roepen niet iedereen zomaar over de streep trekt.
Soeppie?
Ik denk dat je daar wel een punt hebt, Flash. Ik vrees dat deze twee zich iets te veel hebben laten gaan in hun enthousiasme dat ze het bij het rechte eind hadden en daarbij vergaten dat je met enkel roepen niet iedereen zomaar over de streep trekt.
Soeppie?
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Flash
- Wu Feng
Hahaha, als we 16_feet_Pauly toch niet hadden gehad, had je een uitstekende burgemeester geweest Rober!rober schreef:Na even weg te zijn geweest, komt rober terug op het dorpsplein met een grote ketel soep op een kar.
Soeppie?
Ach ja, de vodka stijgt een beetje naar mijn hoofd, dus doe mij maar een lekker kommetje soep om weer wat nuchterder te worden!!
-
rober
- Standaard moderator

Alsjeblieft en smakelijk.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Mistharfare
- Website beheerder
Oawouuuuuu!
Ik weet dat het niet mag
maar ach jullie zijn nog niet begonnen met de volgende dag dus kan wel even reageren.
Ze hebben hier in hel prima internet (wifi zelfs)
en Berta is zelfs bij me. Pfoee, wat had die koe wel allemaal niet op haar kerfstok!
alleen is het wel wat warm met mijn vacht nog aan. Ik had hem graag aan je gegeven Rober want heb er nu niks meer aan en was een mooi aandenken geweest na het overleven van mijn aanval op jou.
Rest mij alleen nog te zeggen "Play on" en bedankt voor het spelen!
Ik weet dat het niet mag
Ze hebben hier in hel prima internet (wifi zelfs)
Rest mij alleen nog te zeggen "Play on" en bedankt voor het spelen!
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Slaapwel Misth. Nog 1 wolf te gaan en ik heb geen flauw vermoeden meer wie dat zou kunnen zijn

-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Toeval had er minder mee te maken als je in eerste instantie zou denken.Flash schreef:Een opkikker zou er wel in gaan Rober. Maar heb je toevallig ook iets sterkers dan soep??
Ik aanvaard het burgemeesterschap uiteraard met open armen, ik hoop dat ik jullie de komende dagen nog even goed kan beraden maar aan de andere kant vrees ik toch ook voor mijn leven aangezien al 2 gegadigde burgemeesters het loodje hebben gelegd.
Als er nog weerwolven onder ons zijn dan zijn dit hen laatste dagen laat ik dat wel zeggen!?
HOEZEE Nou doe mij maar een biertje. En een flinke biefstuk die soep komt me een beetje de keel uithangen
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Mag ik vragen waarop jij dat baseert? Weet jij meer, hoeveel weerwolven er in het spel zitten... Dat er nog minimaal 1 in zit ja, maar het zouden er ook meer kunnen zijn.ditterio schreef:Slaapwel Misth. Nog 1 wolf te gaan en ik heb geen flauw vermoeden meer wie dat zou kunnen zijn![]()
![]()
*shock-modus*
Onze burgemeester, de verrader ...
*einde shock-modus*
Ik heb hierbij nog wel wat gedachten. Dat ik nu de soep van Rober stilaan wil proberen, ja, zijn onschuld is zo goed als zeker, van de rest ...
Na een heerlijk warme kop soe duik ik mijn bed in. Gingen we een wachtpost opzetten?
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Ja daar geef ik je gelijk in, maar het probleem was dat ik een post hebben moeten verwijderen, en dan hadden we ineens een probleem, want onze mooie geargumenteerde beschuldigingen werden toen plots beschuldigingen zonder reden, en dan moest ik er plots nieuwe gaan zoeken :sFlash schreef:Lekker, een vodka gaat er wel in!Jonathan schreef:Ik heb nog wel een fles vodka staanDat is al wat beter he?
Je hoeft van mij geen tekeningen te maken hoor, tenzij je daar behoefte aan hebt. Feit blijft dat Ditterio over de schuld van Misth begon voordat jij uberhaupt iets gezegd had over het zien van Misth in het midden van de nacht.
En ook jij had al één of twee keer iets geroepen over zijn schuld voordat je met de opmerking op de proppen kwam dat je hem 's nachts had gezien. Had je direct gezegd dat je hem had gezien, dan had ik je wellicht eerder geloofd, maar nu leek het mij meer op een samenzwering van jou en Ditterio tegen Misth.
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Damn da ziet er lekker uit!!rober schreef:
Alsjeblieft en smakelijk.
-
Jonathan
- Jakkiebak!
Ik denk dat dat het beste is!syroit schreef:Gingen we een wachtpost opzetten?
Ik wil me wel opofferen