Quarriors! X-Mas Promo Cards

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
thexkid
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Quarriors! X-Mas Promo Cards

Bericht door thexkid »

Ik heb bij artscow de Quarriors! X-Mas Promo Cards laten drukken en aangezien het maar om 3 kaarten gaat heb ik maar liefs 18 setjes liggen. Uiteraard heb ik maar een setje nodig dus heb ik er nu 17 over.
Ik weet dat het verre van kerst is, maar ik geef deze toch graag weg aan geinteresseerden (ik mag hier ook niet aan verdienen aangezien het om gratis print&play kaarten gaat). Het enige dat ik vraag is vergoeding van de verzendkosten.
Heb je interesse, stuur me dan een PBtje met je adres.
Verwacht trouwens niet fantastische kwaliteit, maar ik vind ze persoonlijk zeker geslaagd. :thumbup:

Ik zou voor zowel de nederlanders als de belgen onder ons 1 euro vergoeding willen vragen. Binnen nederland kost de postzegel maar 50 cent, maar ik vind het wel handig en ook netjes naar de belgen toe om eenzelfde tarief te hanteren. Op deze manier kan ik ook de artscow kosten enigszins compenseren... Acceptabel?
Betaalinfo doe ik in de envelop.
Afbeelding
thexkid
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Quarriors! X-Mas Promo Cards

Bericht door thexkid »

Ik heb er nog 10!
Afbeelding