Films

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Films

Bericht door Erwin »

16 Feet Pauly schreef:Hmm als dat mijn humor is..... mijn humor is zo breed daar wordt je bang van ;) en als jouw humor die van Black Sheep is dan ligt hij niet ver van mijn humor af ;) hahaha. Vooral die shaap-mens hybride humor van jou...
Is dit wat ze in Amerikaanse Catankringen met 'wood for sheep' bedoelen? :twisted:
Robertopellizini
Genius

Bericht door Robertopellizini »

Men in Tights is inderdaad een geniale film. En ook echt grappig! :)
Naked Gun, Airplane, Hot Shots enz. zijn natuurlijk inderdaad ook klassiekers. Absurdistisch en vermakelijk. Niet altijd even grappig, maar gek genoeg wel grappiger dan de meeste comedies tegenwoordig.

Inglorious Bastards was een aparte film ja. Met Quentin Tarantino moet je natuurlijk ook geen doorsnee film verwachten. De openingsscene met die 'jewhunter' is een van de beste die ik in lange tijd heb gezien. Ook de scene in de bar (kelder?) is erg sterk. Verder is de film wel aardig, maar niet een van z'n betere. Met name het verhaal rondom Brad Pitt vond ik niet echt boeiend (en ook niet grappig).

Prometheus ga ik nog wel zien. Ik heb er niet al te hoge verwachtingen van. Uit betrouwbare bron heb ik toch wat teleurstellende dingen gehoord... Maar goed, ik wil me wel laten verrassen.
Afbeelding
Robertopellizini
Genius

Erwin schreef:
16 Feet Pauly schreef:Hmm als dat mijn humor is..... mijn humor is zo breed daar wordt je bang van ;) en als jouw humor die van Black Sheep is dan ligt hij niet ver van mijn humor af ;) hahaha. Vooral die shaap-mens hybride humor van jou...
Is dit wat ze in Amerikaanse Catankringen met 'wood for sheep' bedoelen? :twisted:
In Sheepshaggers of Catan ja :lol:
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Robertopellizini schreef:Men in Tights is inderdaad een geniale film. En ook echt grappig! :)
Naked Gun, Airplane, Hot Shots enz. zijn natuurlijk inderdaad ook klassiekers. Absurdistisch en vermakelijk. Niet altijd even grappig, maar gek genoeg wel grappiger dan de meeste comedies tegenwoordig.

Inglorious Bastards was een aparte film ja. Met Quentin Tarantino moet je natuurlijk ook geen doorsnee film verwachten. De openingsscene met die 'jewhunter' is een van de beste die ik in lange tijd heb gezien. Ook de scene in de bar (kelder?) is erg sterk. Verder is de film wel aardig, maar niet een van z'n betere. Met name het verhaal rondom Brad Pitt vond ik niet echt boeiend (en ook niet grappig).

Prometheus ga ik nog wel zien. Ik heb er niet al te hoge verwachtingen van. Uit betrouwbare bron heb ik toch wat teleurstellende dingen gehoord... Maar goed, ik wil me wel laten verrassen.
Dat is de juiste instelling inderdaad :D zo moet je in een film stappen heb ik ook gedaan, en dan valt hij niet tegen :D. Barscene is inderdaad mijn favoriet ;)
kristofbe
Grote Dienaar

Bericht door kristofbe »

Kaelan schreef:Eerlijk gezegd, heb serieus moeite goede humoristische films te vinden de laatste tijd. Welke vind jij goed?
Horrible Bosses, 50/50, The Descendants, Young Adult, Our Idiot Brother....

Super goed zijn ze niet maar wel beter dan de standaard.
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Robertopellizini schreef: Inglorious Bastards was een aparte film ja. Met Quentin Tarantino moet je natuurlijk ook geen doorsnee film verwachten. De openingsscene met die 'jewhunter' is een van de beste die ik in lange tijd heb gezien. Ook de scene in de bar (kelder?) is erg sterk. Verder is de film wel aardig, maar niet een van z'n betere. Met name het verhaal rondom Brad Pitt vond ik niet echt boeiend (en ook niet grappig).
Helemaal mee eens, alhoewel ik wel flink heb zitten lachen toen hij 'buongiorno' zei :D

16_feet_Pauly, wat vond je eigenlijk van Prometheus??? 8)
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Flash schreef:
Robertopellizini schreef: Inglorious Bastards was een aparte film ja. Met Quentin Tarantino moet je natuurlijk ook geen doorsnee film verwachten. De openingsscene met die 'jewhunter' is een van de beste die ik in lange tijd heb gezien. Ook de scene in de bar (kelder?) is erg sterk. Verder is de film wel aardig, maar niet een van z'n betere. Met name het verhaal rondom Brad Pitt vond ik niet echt boeiend (en ook niet grappig).
Helemaal mee eens, alhoewel ik wel flink heb zitten lachen toen hij 'buongiorno' zei :D
Dit kan ik ook nog zo goed herinneren. Zat in de bios en toen kraamde Brad Pitt opeens dat uit. De hele zaal explodeerde in lachen uit en ik was er een paar minuten lang één van.
Afbeelding
Robertopellizini
Genius

Willy the Kid schreef:
Flash schreef:
Dit kan ik ook nog zo goed herinneren. Zat in de bios en toen kraamde Brad Pitt opeens dat uit. De hele zaal explodeerde in lachen uit en ik was er een paar minuten lang één van.
Ik vond dat niet zo grappig....
Afbeelding
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn

Bericht door Bridget »

"Buongiorno Principezza" Ken ik wel uit een andere zeer goede film. "La Vita e Bella" heet die.
Everybody has the right to play...
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Bridget schreef:"Buongiorno Principezza" Ken ik wel uit een andere zeer goede film. "La Vita e Bella" heet die.
Heb ik vaker positieve verhalen over gehoord. Die staat dan ook nog op de verlanglijst.
Kaelan
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Queen of Tokio

Bericht door Kaelan »

Hmmm supermooie film, maar als grappige film, toch serieus beladen.
Afbeelding
Wyckyd
Generalist

Bericht door Wyckyd »

Willy the Kid schreef:
Flash schreef:
Robertopellizini schreef: Inglorious Bastards was een aparte film ja ...
Inderdaad - geweldige scene. En een geweldige film.
Wyckyd
Generalist

Bericht door Wyckyd »

kristofbe schreef:
Kaelan schreef:Eerlijk gezegd, heb serieus moeite goede humoristische films te vinden de laatste tijd. Welke vind jij goed?
Horrible Bosses, 50/50, The Descendants, Young Adult, Our Idiot Brother....

Super goed zijn ze niet maar wel beter dan de standaard.
Easy A vond ik best grappig. En nog wat ouder: Mean Girls.
Kaelan
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Queen of Tokio

Bericht door Kaelan »

Horrible bosses vond ik best te pruimen, Mean Girls daarentegen was eerder flauwe kost :D

Maar nog niet gehoord van Easy A, ga hem eens opzoeken, thx!
Afbeelding
thexkid
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!

Bericht door thexkid »

Mijn favoriete comedy's zijn de ontzettend flauwe met will ferrell en eigenlijk alles dat ook maar iets met het clubje van producer/director/schrijver judd apatow te maken heeft. Voorbeelden; anchorman, talladega nights, superbad, step brothers en films waar danny mcbride in zit zoals land of the lost (met will ferrell), hot rod, pineapple express en your highness. Absolute favorieten zijn superbad, anchorman en forgetting sarah marshall.
Maar ook minder absurde humor kan mij bekoren; laatst was ik erg onder de indruk van de film four lions. Ik wist er niet zo veel van en had een serieuze documentaire-achtige fim verwacht. Iemand anders deze gezien?
Eergisteren heb ik de franse film Untouchables gezien. Na alle goede berichten viel die me niet tegen. Gisteren aan carnage begonnen. Erg goed geacteerd en ook wel boeiend, maar zowel ik als mijn vriendin was moe en we werden wakker tijdens de natitels... Vanavond nog maar fatsoenlijk af kijken.
Verder wil ik Prometheus ook heel graag zien, ookal hoor ook ik hier verschillende dingen over.
Afbeelding