- The Game Master
- Asmodee
Noorderspel 12
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Mistharfare
- Website beheerder
Re: Noorderspel 12
Wat ik in ieder geval weet is dat de volgende uitgevers komen:
Labels:
-
cab
- Burgemeester
De AA Kerk in Groningen lijkt op zich een mooie locatie:

Ben alleen bang dat een kerk die vaak gebouwd is voor de akoestiek veel echo en achtergrondgeluid zal veroorzaken. Maargoed eerst maar eens wachten op wat meer info om te zien of het allemaal echt doorgang vindt.

Ben alleen bang dat een kerk die vaak gebouwd is voor de akoestiek veel echo en achtergrondgeluid zal veroorzaken. Maargoed eerst maar eens wachten op wat meer info om te zien of het allemaal echt doorgang vindt.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Wel een hele mooie locatiecab schreef:De AA Kerk in Groningen lijkt op zich een mooie locatie:
-
Dierik
- Erelid
Ook White Goblin Games zal aanwezig zijn.Misth schreef:Wat ik in ieder geval weet is dat de volgende uitgevers komen:
- The Game Master
- Asmodee
-
Dierik
- Erelid
Ik hoorde dit weekend uit betrouwbare bron dat de Groningse spellenwinkel Wirwar de organisatie heeft overgenomen en deze beurs koppelt aan de viering van hun 20 jarig bestaan dit najaar.cab schreef:Dit staat op het prikbord dat via de Ducosim website is te bereiken:
Ben nieuwsgierigNoorderspel 2012, gaat door!!!!
Op zaterdag 29 september 2012, in de Aa-Kerk te Groningen, aan de A-kerkhof. De nieuwe website zal binnenkort online gaan.
-
dok33
- PIONier
- Persoonlijke Ondertitel: Doctor Stupid
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
En de nieuwe mede-eigenaresse van WirWar heeft het mij zelfs persoonlijk verteld. Dichter bij de bron kom je nietDierik schreef:Ik hoorde dit weekend uit betrouwbare bron dat de Groningse spellenwinkel Wirwar de organisatie heeft overgenomen en deze beurs koppelt aan de viering van hun 20 jarig bestaan dit najaar.cab schreef:Dit staat op het prikbord dat via de Ducosim website is te bereiken:
Ben nieuwsgierigNoorderspel 2012, gaat door!!!!
Op zaterdag 29 september 2012, in de Aa-Kerk te Groningen, aan de A-kerkhof. De nieuwe website zal binnenkort online gaan.
En ze gaat geholpen worden door mensen die in het verleden Noorderspel organiseerden in de kantine van de DSW. (nee dat was na mijn tijd)
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Waar vind ik de website van de beurs?
(De oude domeinnaam is niet meer)
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Daar kwam ik net ook achter ...Erwin schreef:Waar vind ik de website van de beurs?
Op de site van Wir-war staat ook niets vermeld, hun tabje met evenementen is behoorlijk leeg.
Dat Noorderspel zou doorgaan had ik tijdens Zuiderspel ook al vernomen, met diezelfde datum. Wie de organisator was wist ik (nog) niet.
-
Dierik
- Erelid
De domeinnaam is weer actief (www.noorderspel.nl).Erwin schreef:Waar vind ik de website van de beurs?
Tot nu toe worden vijf deelnemende uitgevers genoemd:
- 999 Games
- Productief
- Hasbro (sponsor)
- White Goblin Games
- Raindropchess
Verder wordt er een spelontwerpwedstrijd aangekondigd.
Entreeprijs: EUR 2,00
Beurstijden: 10:00 - 17:00 uur
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Even het topic een nieuw leven inblazen. Dit is volgens mij de eerstkomende beurs in NL. Niet voor iedereen even dichtbij, dus vanuit Bordspelmania zullen wel niet heel veel mensen gaan. Maar ben wel benieuwd naar degene die wel heen gaan.
-
hermanroozen
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: tekst en tekeningen
Het staat al een hele tijd in mijn agenda. Ik ga er heen met +2 of meer.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik ga in ieder geval. Mijn grootouders van beide kanten woonden op loopafstand van die kerk (Schoolholm en Broerstraat). Ik heb daar in de jaren '60 veel gespeeld. Dit maakt het voor mij extra leuk om dat deel van Groningen weer eens te bezoeken.grunnboy schreef:Even het topic een nieuw leven inblazen. Dit is volgens mij de eerstkomende beurs in NL. Niet voor iedereen even dichtbij, dus vanuit Bordspelmania zullen wel niet heel veel mensen gaan. Maar ben wel benieuwd naar degene die wel heen gaan.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
jaren 60, jeetje. Toen was ik -20 jaar.Erwin schreef:Ik ga in ieder geval. Mijn grootouders van beide kanten woonden op loopafstand van die kerk (Schoolholm en Broerstraat). Ik heb daar in de jaren '60 veel gespeeld. Dit maakt het voor mij extra leuk om dat deel van Groningen weer eens te bezoeken.grunnboy schreef:Even het topic een nieuw leven inblazen. Dit is volgens mij de eerstkomende beurs in NL. Niet voor iedereen even dichtbij, dus vanuit Bordspelmania zullen wel niet heel veel mensen gaan. Maar ben wel benieuwd naar degene die wel heen gaan.
-
Dierik
- Erelid
Ik ben ook van de partij. 
-
Hijacker
- Genius