Hahaha, ach we zullen wel zien wat er straks gebeurd als we de bergen in gaan. Kittel is nu afgestapt, van Danielson wordt niet veel meer verwacht (voor zover hij de tour gaat uitrijden) en helaas zal mijn kluns Hesjedal nog wel de nodige punten gaan pakken.Dierik schreef:En toen zag je dat je nog steeds bovenaan stond. Jij wint zelfs met je ogen dicht.Flash schreef: Ik heb de etappe van vandaag even gemist. Deed om half 2 mijn ogen even dicht en werd om half 6 wakker gemaakt.
Tour de France 2012
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Flash
- Wu Feng
Re: Tour de France 2012
-
usurper
- Geheim Genootschap
Gisteren heb ik voor het eerst de finale van de etappe gezien. Mooie finish.
We live to survive our paradoxes
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Dat 'probleem' is voorlopig opgelost...Flash schreef:... en helaas zal mijn kluns Hesjedal nog wel de nodige punten gaan pakken.

-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Bizar. http://www.ad.nl/ad/nl/10929/Wielrennen ... Metz.dhtml Is een fotoserie van de etappe. Ook een boel foto's van de valpartij. Ze staan een beetje door elkaar maar het geeft een goed beeld van de chaos
-
Dierik
- Erelid
Wat een dag..... Poels eruit, Gesink en Mollema op grote achterstand binnen. Drama dit 
-
usurper
- Geheim Genootschap
en met poels is mijn derde renner er al uit.
We live to survive our paradoxes
-
Nakur76
- Rooster Booster
-
Flash
- Wu Feng
Hemel, ik kom thuis. Denk ga even de toulpool bekijken, heb ik ineens 3 uitvallers!!! Dat wordt vandaag nog even een printscreen maken van 'toen ik nog eerste stond in de poule'.
Wat is er gebeurd vandaag? Flinke valpartij??
Wat is er gebeurd vandaag? Flinke valpartij??
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Weet je van wie ik misselijk word? Cancellara! 2 jaar geleden moest het peleton wachten omdat er een aantal grote namen achter een valpartij zaten en nu, terwijl de valpartij groter en erger was doet Cancellara in de gele trui niets en laat iedereen op grote achterstand rijden. 2 jaar geleden had dus niets hoffelijks, alleen eigen belang. Hopelijk geeft iemand hem een duwtje morgen. Ik ben wel klaar met die vent. De meest onsportieve renner in het peloton.
-
Aras
- Geheim Genootschap
Evans het zelfde verhaal, vol op kop rijden.grunnboy schreef:Weet je van wie ik misselijk word? Cancellara! 2 jaar geleden moest het peleton wachten omdat er een aantal grote namen achter een valpartij zaten en nu, terwijl de valpartij groter en erger was doet Cancellara in de gele trui niets en laat iedereen op grote achterstand rijden. 2 jaar geleden had dus niets hoffelijks, alleen eigen belang. Hopelijk geeft iemand hem een duwtje morgen. Ik ben wel klaar met die vent. De meest onsportieve renner in het peloton.
-
Xildur
- Munchkin
Vies is dat inderdaad. De Schlecks zijn ook zo. Daarom rijden ze ook voor Bruyneel....bah bah bah
-
Dierik
- Erelid
Maarten Wynants heeft 160 km gefietst met een geperforeerde long en twee gebroken ribben. 
Wout Poels heeft heeft een gescheurde nier en milt, gekneusde longen en drie gebroken ribben opgelopen

Wout Poels heeft heeft een gescheurde nier en milt, gekneusde longen en drie gebroken ribben opgelopen
-
rober
- Standaard moderator
Tour de France 2012
Tja. Leuke sport.
Kun je beter op kantoor zitten.
Kun je beter op kantoor zitten.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Flash
- Wu Feng
Daar wordt je toch even stil van...
En dan te bedenken dat voetballers al liggen te piepen op de grond als ze een schouderduw krijgen.
En dan te bedenken dat voetballers al liggen te piepen op de grond als ze een schouderduw krijgen.
-
Father Vic
- Party Animal
Geef mij dan maar Um Reifenbreite of Leader 1 of zo.