Nieuwe spellenbeurs in 2007
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
RJV
- Jakkiebak!
Nieuwe spellenbeurs in 2007
[Hier stond een verhaal over een nieuwe spellenbeurs]
Laatst gewijzigd door RJV op ma 30 nov 2009, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
-
Jerome
- Gouverneur
Van de beursgebouw.nl-stek:Peter Hein schreef:4500m2 zeg je. Weet iemand zo hoeveel ruimte er is op bv. het Spellenspektakel en de Ducosimbeurzen? Misschien wel aardig voor een vergelijking.
Ik ben benieuwd naar de beurs in Holland, hoewel er nogal wat aan de hand moet zijn wil ik helemaal naar Rijswijk rijden.De totale tentoonstellingsruimte bedraagt 7200m². Dit omvat de hal en de bordespartijen.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Rubik schreef:Verplaatsen ze het dan van Pasen naar Pinksteren?syroit schreef:Als de mensen van Games & Toys hun spellenbeurs weer willen laten doorgaan (is nog niets van bekend) zou dit, geizen de datum van vorig jaar, rond de zelfde periode zijn.
-
Jerome
- Gouverneur
Zie mijn post boven, meer dan de helft in oppervlakte dus (4500 vs. 7200 vierkante meters)RJV schreef:Volgens mij is het ongeveer de helft van het SPSP.
Een heel stuk kleiner, maar wel erg leuk. De vorige twee edities was ik er al, en ik denk de komende keer ook wel.RJV schreef:Ik zou niet weten hoe groot Ducosim is. Ga dit in december bekijken
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Re: Nieuwe spellenbeurs in 2007
Klopt deze hal wel? De website van dit beurscomplex weet namelijk van niets (en maakt melding van een andere beurs in dat weekend, een veredelde rommelmarkt).RJV schreef: Eternal war zal i.s.m. spellenvereniging GWHobby op 26-28 mei 2007 een spellenbeurs organiseren in de evenementenhal in Rijswijk.
Openingstijden 10-18 en ? 4,- entree.
-
Hellspawn
- Meeple
Het klopt!
De hal heeft een aantal verschillende zalen. De grote zalen (10.000m2 elk) worden voor de rommelmarkt gebruikt. De kleinste zaal die ze hebben (4500m2) wordt voor de spellenbeurs gebruikt.
Het staat inderdaad niet op hun site, maar daar komt voor het einde van de maand hopelijk verandering in.
Nog wat info over de beurs:
De beurs heet Days of the Dice
The Gamemaster zal in elk geval aanwezig zijn met een stand en zal ook een aantal bordspel toernooien organiseren. Verder zullen er een aantal miniature wargames en CCG toernooien gehouden worden.
Het grootste deel van de ruimte zal gebruikt worden voor demo- en participatie spellen.
De beurs site is in de lucht maar nog niet met tekst gevuld. Zodra dit wel het geval is, zal ik de URL hier even plaatsen.
De hal heeft een aantal verschillende zalen. De grote zalen (10.000m2 elk) worden voor de rommelmarkt gebruikt. De kleinste zaal die ze hebben (4500m2) wordt voor de spellenbeurs gebruikt.
Het staat inderdaad niet op hun site, maar daar komt voor het einde van de maand hopelijk verandering in.
Nog wat info over de beurs:
De beurs heet Days of the Dice
The Gamemaster zal in elk geval aanwezig zijn met een stand en zal ook een aantal bordspel toernooien organiseren. Verder zullen er een aantal miniature wargames en CCG toernooien gehouden worden.
Het grootste deel van de ruimte zal gebruikt worden voor demo- en participatie spellen.
De beurs site is in de lucht maar nog niet met tekst gevuld. Zodra dit wel het geval is, zal ik de URL hier even plaatsen.
-
Jerome
- Gouverneur
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Er zijn geen zalen van '10.000m2 elk' in dat complex. Sterker nog, de overige drie zalen zijn bij elkaar niet eens 10.000 m2.Hellspawn schreef:De hal heeft een aantal verschillende zalen. De grote zalen (10.000m2 elk) worden voor de rommelmarkt gebruikt. De kleinste zaal die ze hebben (4500m2) wordt voor de spellenbeurs gebruikt.
-
Hellspawn
- Meeple
-
cab
- Burgemeester
-
Hellspawn
- Meeple
De URL van de beurssite: http://www.dotd.nl
Er staat nog niet veel op, maar dat zal vast veranderen.
-
Jerome
- Gouverneur
Alle koppelingen verwijzen naar 'Joomla!'.Hellspawn schreef:De URL van de beurssite: http://www.dotd.nl
Misschien is het leuk om ter plekke 'Target Arnhem' als demo te kunnen spelen; een erg leuke introductie in oorlogsspelletjes die achteraf voor een grijpstuiver te bestellen is, en de ware enthousiastelingen kijken meteen een stuk geinteresseerder naar de grotere dozen.