Bij besteding vanaf 20 €, korting of gratis spel (uit onderste lijstje) bespreekbaar.
20 €
Automobile (Iello, 2010, Martin Wallace) <VERKOCHT>
Pandemie (QWG, 2009, Matt Leacock) <VERKOCHT>
Junkyard Races (JKLM 1st edition, 2003, John Yianni, autographed)
15 €
Tyranno EX (Moskito, 1990, Karl-Heinz Schmiel)
10 €
Clans (Winning Moves, 2002, Leo Colovini)
5 €
Space Walk (Ravensburger, 1999, Rüdiger Dorn)
Café International: das Kartenspiel (Amigo, 2001, Rudi Hoffmann)
Monster & Mythen + Die Drachen ! (Phalanx, 2004, Richard Borg & Alan R. Moon)
Beowulf the Legend (Fantasy Flight, 2005, Reiner Knizia)
Auf die Palme (Winning Moves, 2006, Richard Garfield)
Das grosse Bohnanza Buch + Spiderbeans (Amigo, 2007, Uwe Rosenberg)
De spellen kunnen worden opgestuurd (portkosten voor de koper uiteraard), bij me thuis worden opgehaald (Belsele, België), op het werk (Drongen, België), of eventueel bij afspraak ergens worden overhandigd.
Verkooplijst(je)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Father Vic
- Party Animal
Verkooplijst(je)
Laatst gewijzigd door Father Vic op za 25 aug 2012, 16:48, 23 keer totaal gewijzigd.
-
terjul
- Burgemeester
-
Father Vic
- Party Animal
Re: dubbele spellen te koop (o.a. Tyranno EX)
Vandaag de zolder wat zitten aanpakken, waarbij ik op nog 2 dubbele spellen ben gestoten
, zijnde Pandemie (geopend, maar nog ongespeeld, echt zonde) & Space Walk (minder zonde, maar blijft dom). En onlangs kocht ik me Pecking Order ter vervanging van m'n Auf die Palme versie. Heb daarom m'n verkooplijstje wat aangepast. Let ook op de combi-prijzen !
Het al wat oudere Tyranno EX (ook hiervan kocht ik een andere versie) is een soort van EVO. Je tracht je met je dino aan te passen aan de immer wijzigende omgeving om erin te overleven, en aanvallen van andere dino's te pareren. Ik kan me helemaal vinden in deze review.
Zoals ik al verwacht had, was ik Automobile vlug kwijt. Al kan ik dit eventueel nog wel eens aanbieden voor 20€ indien interesse. En tot slot heb ik net als van Tyranno EX & Pecking Order ook van Junkyard Races 2 verschillende uitvoeringen. De door auteur John Yianni gehandtekende 1st edition mag eigenlijk ook wel weg. Al moet ik die knoop nog definitief doorhakken.
Eén dezer plaats ik dit dan ook wel eens bij het lijstje.
Een meer uitgebreide verkooplijst zal niet voor meteen zijn. Misschien voor volgend jaar rond deze tijd.
Het al wat oudere Tyranno EX (ook hiervan kocht ik een andere versie) is een soort van EVO. Je tracht je met je dino aan te passen aan de immer wijzigende omgeving om erin te overleven, en aanvallen van andere dino's te pareren. Ik kan me helemaal vinden in deze review.
Zoals ik al verwacht had, was ik Automobile vlug kwijt. Al kan ik dit eventueel nog wel eens aanbieden voor 20€ indien interesse. En tot slot heb ik net als van Tyranno EX & Pecking Order ook van Junkyard Races 2 verschillende uitvoeringen. De door auteur John Yianni gehandtekende 1st edition mag eigenlijk ook wel weg. Al moet ik die knoop nog definitief doorhakken.
Een meer uitgebreide verkooplijst zal niet voor meteen zijn. Misschien voor volgend jaar rond deze tijd.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: dubbele spellen te koop (o.a. Pandemie)
Jammer, van Tyranno Ex en Auf Die Palme wil ik eigenlijk nèt die andere versies.

-
Father Vic
- Party Animal
Re: dubbele spellen te koop (o.a. Pandemie)
Dan wens ik je een fijne zoektocht. Het is mogelijk ze te vinden, zo is bewezen. Had ik dat eerder geweten, dan had ik de andere versies niet gekocht, uiteraard. Maar nu kan iemand anders ze goedkoop op de kop tikken, da's toch ook mooi ? 
-
Father Vic
- Party Animal
Verkooplijst(je)
Update
Laatst gewijzigd door Father Vic op ma 13 aug 2012, 04:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
meijerc
- Burgemeester