Ha! Een smaakgenoot. Jammer dat Piding zo'n takke-eind van Utrecht ligt, anders moesten we maar eens wat gezamenlijk blokjes gaan duwen...Frost schreef:La Citta en Brass.
WK Bordspelmania Groep E
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: WK Bordspelmania Groep E
- Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Contacteer:
La Città had natuurlijk allang in de vergetelheid moeten raken. Wat een vervelend spel was dat. Doe mij Florence maar als Italiaanse stad. Plus een kansloze stem voor Amon-Ra (want Agricola, duh)
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Agricola en Boonanza, zonder twijfel (en een net-niet stem voor de Weerwolven en Take 5).
-
Klaas
- Rooster Booster
Agricola nee, geef maar Brass (het liefst had ik 2 stemmen uitgebracht op Brass) en Vorsten van Florence.
- BaSL
- Team Bordspelmania
Hey, hey! Heb voor beide Italianen gekozen. Mooie spellen.Peter Hein schreef:La Città had natuurlijk allang in de vergetelheid moeten raken. Wat een vervelend spel was dat. Doe mij Florence maar als Italiaanse stad. Plus een kansloze stem voor Amon-Ra (want Agricola, duh)

- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Contacteer:
ik hou van spellen met interactie. Boonanza en Weerwolven zijn hier 2 mooie voorbeelden van. Misschien niet de beste spellen aller tijden, maar wel de 2 spellen waarmee we al het vaakst gelachen hebben (en neem er Saboteur en Dixit ook maar bij). Spijtig dat geen van beiden zal doorstoten.
- Robertopellizini
- Genius
Er zit bij Agricola en Vorsten van Florence voldoende interactie. Bij de eerste is het flink nasty waarbij je dingen voor elkaars neus wegkaapt. Bij de tweede is het het opbieden (met daarin bluffen). Twee topspellen die wat mij betreft toch wel verdiend doorgaan in deze verder zwakke poule.ditterio schreef:ik hou van spellen met interactie. Boonanza en Weerwolven zijn hier 2 mooie voorbeelden van. Misschien niet de beste spellen aller tijden, maar wel de 2 spellen waarmee we al het vaakst gelachen hebben (en neem er Saboteur en Dixit ook maar bij). Spijtig dat geen van beiden zal doorstoten.
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Contacteer:
De winnaar in groep E is Agricola. Tweede plaats voor Vorsten van Florence.