Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
16 Feet Pauly schreef:LoL waarschijnlijk is het toch die versie waar Father Vic het eerder over had? die gaat voor meer dan 100 dollar over de toonbank op bgg, dus 40 euro is dan vrij accuraat .
Ik zag hem bij de spellenmug voor 60 euro. Dan valt het met 40 euro nog mee.
Ach ja als degene die een belachlijke prijs vraagt maatgevend is. 60 euro is belachelijk. 40 is ook aardig aan de prijs.
Maar dat is mijn mening. Iedereen moet vragen wat ie wil vragen, maar volgens mij wil diegene het ook verkopen. Dan heeft het geen zin om onrealistische prijzen te vragen.
Nog een toevoeging op de aanbiedingen.
- Ascension Chronicle of the Godslayer is inclusief de promo's The Rat King, Vedah Sage of Swords en Pathwarden en alle kaarten zijn gesleeved in premium hoesjes.
Verder zijn de prijzen verlaagd van de volgende spellen:
- Elfengold (is nu 25 euro, was 30 euro)
- Thunderstone Doomgate Legion (is nu 15 euro, was 18 euro)
Wil je een voorstel doen dat afwijkt van de genoemde prijzen in de openingspost, stuur me dan gerust een PB en we kijken wat mogelijk is.