Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Dit jaar gaat Extra Life (http://www.extra-life.org) door op 20 Oktober, misschien interessant voor wie extra motivatie kan gebruiken om zijn Essen buit zo snel mogelijk gespeeld te krijgen (je gaat toch niet in het weekend zeker ). Ook als er bij jullie ter plaatse niets bijkomend georganiseerd wordt kan je meedoen ten voordele van een van de aangesloten kinderziekenhuizen in US/CAN/UK/IRE/AU. Het lijkt me een win-win situatie (ongebruikelijk in spellen ).
Want mij niet duidelijk is waarom / waarvoor wordt dat geld in gezameld? Met welk doel? Waar wordt het geld voor gebruikt.
Verder leuk idee, maar ik wil wel graag weten waarvoor ik speel. En ik word op de site niet veel wijzer dat het voor een kinderziekenhuizen is.
In amerika kan ik nog begrijpen dat niet iedereen een ziektekostenverzekering heeft en behandelingen dus niet betaald kunnen worden. Maar hier in Nederland?
Ik denk dat je aangeeft waarom het zich beperkt tot bepaalde landen. Het ziekenhuis dat hier meedoet haalt 10% van zijn jaarlijkse werkingskosten uit donaties. De dienstverlening is dan ook zeer goed, terwijl er andere publieke ziekenhuizen zijn met behoorlijk basic dienstverlening.
Blijkbaar dat Extra Life oorspronkelijk speeluitrusting kocht voor kinderafdelingen. Het is ondertussen sterk gegroeid en de fondsen gaan naar de algemene donaties voor het geselecteerde ziekenhuis.
Hoewel ook boardgamers op het event inpikken, lijkt het als je de FAQ op de site leest alsof ze er niet aan denken dat mensen nog unplugged spellen spelen. Veel gezonder nochtans om 24 uur te gaan doen.