Spiel 2012: White Goblin Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Dierik
- Erelid
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Re: Spiel 2012: White Goblin Games
Mooi filmpie leuk gedaan ben erg benieuwd en ga deze zeker een keer bij een demo spelen 
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Roberrrrrrrrr ????spellenclubapeldoorn schreef:Mooi filmpie leuk gedaan ben erg benieuwd en ga deze zeker een keer bij een demo spelen
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
cab
- Burgemeester
-
rober
- Standaard moderator
Spiel 2012: White Goblin Games
De printer gaat overuren draaien morgen.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
BaSL
- Team Bordspelmania
Dierik schreef:Zal ik het filmpje dan maar plaatsen![]()
Snap er niks meer van....

-
Dierik
- Erelid
Het was uiteindelijk heel eenvoudig, er stond https i.p.v. http.BaSL schreef:Snap er niks meer van....Had volgens mij alle combinaties al geprobeerd.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
rober
- Standaard moderator
Ik had het je willen zeggen, want het stond in de regels, maar ja.................BaSL schreef:Dát had ik misschien nog niet geprobeerd, inderdaad...
All is fair in love, war and Carcassonne

-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik heb voor een vijftal spellen (Congo, Rattus kaartspel, Nieuw Amsterdam, Vampire Empire, Revolver 2) de regels doorgenomen, voor mij blijft daarvan voorlopig alleen Nieuw Amsterdam overeind als interessant. Revolver 2 klinkt ook goed maar als bezitter van het origineel heeft zie ik er weinig toegevoegde waarde in om beide te bezitten.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
-
kristofbe
- Grote Dienaar
Ik vrees weer voor kwantiteit in plaats van kwaliteit!! Jammer want na de splitsing was WGG zo goed begonnen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik baseer me liever op de spelregels en - straks - speelervaring, alvorens iets te suggereren over kwaliteit.kristofbe schreef:Ik vrees weer voor kwantiteit in plaats van kwaliteit!! Jammer want na de splitsing was WGG zo goed begonnen.
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Ugur schreef:Ik heb voor een vijftal spellen (Congo, Rattus kaartspel, Nieuw Amsterdam, Vampire Empire, Revolver 2) de regels doorgenomen, voor mij blijft daarvan voorlopig alleen Nieuw Amsterdam overeind als interessant. Revolver 2 klinkt ook goed maar als bezitter van het origineel heeft zie ik er weinig toegevoegde waarde in om beide te bezitten.
Na het lezen van de regels van revolver 2 was ik vooral verbaasd over het pokertournooi dat je vooraf moet apelen dat totaal niets met pokeren lijkt te maken, maar meer een onnodig verzonnen iets lijkt om het spel variatie te geven. Eerst maar spelen dus ipv preorderen voor mij
-
Father Vic
- Party Animal
Net het omgekeerde van mijn conclusie. Ik vind alles wel redelijk tot zeer interessant, behalve Nieuw Amsterdam.Ugur schreef:Ik heb voor een vijftal spellen (Congo, Rattus kaartspel, Nieuw Amsterdam, Vampire Empire, Revolver 2) de regels doorgenomen, voor mij blijft daarvan voorlopig alleen Nieuw Amsterdam overeind als interessant. Revolver 2 klinkt ook goed maar als bezitter van het origineel heeft zie ik er weinig toegevoegde waarde in om beide te bezitten.