Spelers gezocht, omgeving Turnhout-Herentals
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
arne
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Spelers gezocht, omgeving Turnhout-Herentals
De titel zegt het allemaal. Ik heb een grote collectie spellen staan, en te weinig speelkameraden om ze allemaal op tafel te krijgen. Bedoeling is om op regelmatige basis af te spreken. We kiezen op voorhand één of twee spellen. Ik neem de spelregels door, dan verloopt het allemaal vlotter.
Bedoeling is om elke keer één deftig spel ertussen te steken (speelduur zo'n 90 minuten) en aansluitend een lichter kaart-, dobbel- of snel bordspelletje. Wargames zullen er niet bij zijn.
Voor de collectie, kijk op bgg bij user "spinli".
Bedoeling is om elke keer één deftig spel ertussen te steken (speelduur zo'n 90 minuten) en aansluitend een lichter kaart-, dobbel- of snel bordspelletje. Wargames zullen er niet bij zijn.
Voor de collectie, kijk op bgg bij user "spinli".
-
Elsje07
- El Capitan
Re: Spelers gezocht, omgeving Turnhout-Herentals
Klinkt leuk!!
We zijn wel van plan om een huisje te zoeken in regio Geel-Herentals. Dus als we verhuizen zou dat misschien wel leuk zijn. Maar voorlopig wonen we nog in Hasselt, dus is het nog niet echt haalbaar.
We zijn wel van plan om een huisje te zoeken in regio Geel-Herentals. Dus als we verhuizen zou dat misschien wel leuk zijn. Maar voorlopig wonen we nog in Hasselt, dus is het nog niet echt haalbaar.
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
-
arne
- Burgemeester
Laat maar weten als je verhuisd bent.
-
Hert
- Meeple
Hoi Arne, ik woon bij jou in de buurt
en tot het volleybalseizoen weer echt begint (einde september) heb ik wel regelmatig tijd. Ik heb zelf ook nog wel wat spellen staan die ik iets vaker op tafel wil krijgen. Als het af en toe hier kan plaatsvinden dan kan Vanessa ook nog meespelen.
Laatst gewijzigd door Hert op di 12 jun 2012, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ddd
- Sojaboon
Hoi Arne
Ik ben van Westerlo en heb wel interesse. Komende weken nog wat druk met de verhuis (naar Tongerlo) maar een spel moet er wel eens tussen kunnen!
Ik ben van Westerlo en heb wel interesse. Komende weken nog wat druk met de verhuis (naar Tongerlo) maar een spel moet er wel eens tussen kunnen!
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Ik hoor het wel als jullie nog een 4de speler zoeken. Na het werk een spel, geen probleem. Deze en volgende week heb ik best wat tijd. Het is schijnbaar voetbal op tv, dus de andere zenders schakelen over op herhalingen.
-
arne
- Burgemeester
Dag Hert,
geen enkel probleem om tot daar te komen, je laat maar weten wanneer het eens past en dan smijten we er één op tafel.
Groetjes,
Arne
geen enkel probleem om tot daar te komen, je laat maar weten wanneer het eens past en dan smijten we er één op tafel.
Groetjes,
Arne
-
arne
- Burgemeester
Mocht iemand morgenavond (do. 14/06) tijd en zin hebben, dan ben je welkom bij mij thuis.
We beginnen omstreeks 18.00 uur, maar je mag natuurlijk ook later aansluiten.
We beginnen omstreeks 18.00 uur, maar je mag natuurlijk ook later aansluiten.
-
arne
- Burgemeester
Niemand extra voor vanavond???
-
Hert
- Meeple
Vanavond hebben we een info-avond op uw school voor mijn oudste zoon.arne schreef:Niemand extra voor vanavond???
-
ddd
- Sojaboon
Zoals gezegd, ben de komende 2-3 weken nog zeer druk bezig met de verhuis. Daarna zeker een keertje!
(ik volg het hier wel)
(ik volg het hier wel)
-
quermitt
- Matroos
Ik heb een donkerbruin vermoeden wie Hert kan zijn ...
Bij deze, ik ben van Turnhout en mij mag je gerust ook altijd op de hoogte houden. Ben altijd wel te vinden voor een gameke en zeker ook niet vies van de iets "langere" jongens.
Laatst nog met Hert een Ora & Labora afgewerkt om vervolgens nog snel een Hawaii op tafel te gooien.
Bij deze, ik ben van Turnhout en mij mag je gerust ook altijd op de hoogte houden. Ben altijd wel te vinden voor een gameke en zeker ook niet vies van de iets "langere" jongens.
Laatst nog met Hert een Ora & Labora afgewerkt om vervolgens nog snel een Hawaii op tafel te gooien.
-
arne
- Burgemeester
Als je wil, ben je vrijdag al welkom bij spellenclub SpinLi.
-
quermitt
- Matroos
Ik heb (helaas) op vrijdag baskettraining. Zal dus niet lukken vrees ik. Kom jij wel eens bij Bengereng? Ik teken daar volgende week trouw present (al vanaf 18u zelfs - eerste spel op de agenda is Brass).arne schreef:Als je wil, ben je vrijdag al welkom bij spellenclub SpinLi.
Was nog vergeten te zeggen dat ik eind volgende week ook nog eens voor twee weken naar betere oorden trek, dus voor het eerst zal het er even niet in zitten. Maar vanaf de laatste week van augustus zijn er weer mogelijkheden behalve op dinsdag en vrijdag ...
-
novanet
- Meeple
Hey , Spelen jullie nog steeds op regelmatige basis iets van bordspellen? ik speel momenteel heel af en toe ( max 1x per maand) eens een bordspel/d&d met wat kameraden, maar dit word moeilijker en moeilijker.
ik speel bijna alles graag , ik heb zelf een kleine verzameling van een 10-15 spellen. Laat maar iets weten als er nog plaats is!
ik speel bijna alles graag , ik heb zelf een kleine verzameling van een 10-15 spellen. Laat maar iets weten als er nog plaats is!