8 September - Zomerbeurs Ducosim - Wie gaat?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
8 September - Zomerbeurs Ducosim - Wie gaat?
Hej Rober ik heb een goed idee .... :p
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: 8 September - Zomerbeurs Ducosim - Wie gaat?
Jij kiest iets uit jouw legendarische K3-collectie?NielsZW schreef:Hej Rober ik heb een goed idee .... :p
-
Mistharfare
- Website beheerder
Ik ben in te hurenBaSL schreef:Hij is heel groot en sterk...
Ik ga ook!
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Als ik achter de BnB stand zit wel allemaal even langskomen en je met forumnaam voorstellen hoor! Ik wil nu weleens weten welke gezichten erbij horen!
Everybody has the right to play...
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Hang jij dan ook een sandwichbord om met je forumnaam? Anders weten sommigen van ons het natuurlijk ook nietBridget schreef:Als ik achter de BnB stand zit wel allemaal even langskomen en je met forumnaam voorstellen hoor! Ik wil nu weleens weten welke gezichten erbij horen!
-
Bellegar
- Veenboer
Ik wandel weer rond in Roll the Dice overhemd (kan met deze temperatuur ook t-shirt zijn
) als democrew van Asmodee. Of eigenlijk hoop ik niet zo veel rond te wandelen maar vooral veel spelletjes uit te leggen 
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Ik ook, maar dan niet als deelnemerhumske schreef:me toomeijerc schreef:Ben er ook weer bij! Mede doordat ik bij het NK Carcasonne ben.
Zal ik doenBridget schreef:Als ik achter de BnB stand zit wel allemaal even langskomen en je met forumnaam voorstellen hoor! Ik wil nu weleens weten welke gezichten erbij horen!
Ik ga voor een Carcassonne t-shirt.Bellegar schreef:Ik wandel weer rond in Roll the Dice overhemd (kan met deze temperatuur ook t-shirt zijn) als democrew van Asmodee. Of eigenlijk hoop ik niet zo veel rond te wandelen maar vooral veel spelletjes uit te leggen
-
Piet
- Beheerder
Ik ben nog niet zeker of ik er raak. Ik heb 's avonds nog iets anders en het is wel even rijden. Maar intussen is het toch wat te lang geleden dat ik er was, dus, wie weet...
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Hmmm, ben je te verleiden met de belofte van een regionaal biertje?Piet schreef:Ik ben nog niet zeker of ik er raak. Ik heb 's avonds nog iets anders en het is wel even rijden. Maar intussen is het toch wat te lang geleden dat ik er was, dus, wie weet...
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Welk bier/non-pils wordt er in die regio gebrouwen dan?Erwin schreef:Hmmm, ben je te verleiden met de belofte van een regionaal biertje?Piet schreef:Ik ben nog niet zeker of ik er raak. Ik heb 's avonds nog iets anders en het is wel even rijden. Maar intussen is het toch wat te lang geleden dat ik er was, dus, wie weet...
-
Piet
- Beheerder
Daarvoor moet ik niet komen tot in Amersfoort. Of bedoelt Erwin hier of ik te verleiden ben als hij belooft wat regionale biertjes van mij over te nemen?16 Feet Pauly schreef:Welk bier/non-pils wordt er in die regio gebrouwen dan?Erwin schreef:Hmmm, ben je te verleiden met de belofte van een regionaal biertje?Piet schreef:Ik ben nog niet zeker of ik er raak. Ik heb 's avonds nog iets anders en het is wel even rijden. Maar intussen is het toch wat te lang geleden dat ik er was, dus, wie weet...
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Ik bedoelde http://www.valleibieren.nl, maar de optie van Piet klinkt ook erg aantrekkelijk.Piet schreef:Daarvoor moet ik niet komen tot in Amersfoort. Of bedoelt Erwin hier of ik te verleiden ben als hij belooft wat regionale biertjes van mij over te nemen?16 Feet Pauly schreef:Welk bier/non-pils wordt er in die regio gebrouwen dan?Erwin schreef:Hmmm, ben je te verleiden met de belofte van een regionaal biertje?Piet schreef:Ik ben nog niet zeker of ik er raak. Ik heb 's avonds nog iets anders en het is wel even rijden. Maar intussen is het toch wat te lang geleden dat ik er was, dus, wie weet...
-
lies
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Amsterdice
Lijkt mij een goed streven om weer te komen met Ischa (12)...
Hopelijk lukt het dit keer.
Hopelijk lukt het dit keer.
-
aicirtap
- Critico
Mij ken je al. Misschien dat ik nog wat bij de bring and buy komen neerleggen.Bridget schreef:Als ik achter de BnB stand zit wel allemaal even langskomen en je met forumnaam voorstellen hoor! Ik wil nu weleens weten welke gezichten erbij horen!
Ik kom van een paar spellen niet af. Grmbl. Misschien daar nog eens een poging wagen.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Moenja
- Veenboer
Komt er ook iemand van het bestuur van Phoenix?