Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
henk.rolleman schreef:Heeft iemand alle uitbreidingen te gelijk al een keer gespeeld?
Wat vinden jullie de leukste uitbreiding?
Ik heb enkel de 1e en 2e uitbreiding gespeeld.
Voor 3-4 spelers vind ik de karakters erg leuk. En voor 5-6 spelers is de vizier verplichte kost.
Ik heb weleens mensen met 3(x4) uitbreidingen zien spelen, maar ik kan me niet voorstellen, dat je daar gelukkig van wordt. Het maakt het spel in mijn ogen allemaal maar nodeloos gecompliceerd.
Ik zie dat al iemand het vroeg, maar helaas nog wat weinig antwoorden, dus ik herhaal de vraag even.
Wij hebben het basisspel en ik zou er wel een uitbreiding bij willen. Welke doos is dan het leukste om te kopen? En waarom????
Nala schreef:Wij hebben het basisspel en ik zou er wel een uitbreiding bij willen. Welke doos is dan het leukste om te kopen? En waarom????
Sommigen zijn leuk, anderen kunnen mij niet boeien. Dit kun je volgens mij het beste zelf bepalen. Download en lees de Nederlandstalige regels van de uitbreidingen op: