Zomerbeurs Ducosim 8 september - spelaanbod
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
ravinck
- Party Animal
Zomerbeurs Ducosim 8 september - spelaanbod
Weet iemand welke spellen er ter demo op de tafels liggen?

-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Zomerbeurs Ducosim 8 september - spelaanbod
Ben niet helemaal zeker maar ik denk dat Asmodée de volgende spellen bij heeft.
The Island
Noah
timeline
Althans deze spellen werden al zeker op Spellen aan Zee gedemo-ed. Aangezien Roll The Dice beide demo's doet, vermoed ik dat het aanbod redelijk gelijk zal zijn.
Bellegar kan dit misschien bevestigen, ontkennen of aanvullen !
The Island
Noah
timeline
Althans deze spellen werden al zeker op Spellen aan Zee gedemo-ed. Aangezien Roll The Dice beide demo's doet, vermoed ik dat het aanbod redelijk gelijk zal zijn.
Bellegar kan dit misschien bevestigen, ontkennen of aanvullen !
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Ik zal een aantal demo's weggeven bij White Goblin Games.
Mag ik zeggen welke?
Dierik: ja hoor Pauil ga je gang...
Ok Dierik dankje, volgende keer wel even mijn naam goed spellen he!!? Vlerkmans.
Call to Glory
Heersers van de Nijl
Oereka
Ninjato
Coney Island
Revolver
Hoppah weer genoeg te doen, elkaar met ninja's bestoken in 2 verscheidene spellen, of even duchtig los gaan met je knuppel op het hoofd van je teamleden in Oereka!? Dat wordt een dolle boel!?
Mag ik zeggen welke?
Dierik: ja hoor Pauil ga je gang...
Ok Dierik dankje, volgende keer wel even mijn naam goed spellen he!!? Vlerkmans.
Call to Glory
Heersers van de Nijl
Oereka
Ninjato
Coney Island
Revolver
Hoppah weer genoeg te doen, elkaar met ninja's bestoken in 2 verscheidene spellen, of even duchtig los gaan met je knuppel op het hoofd van je teamleden in Oereka!? Dat wordt een dolle boel!?
-
Bellegar
- Veenboer
Hier ben ik dansyroit schreef:Bellegar kan dit misschien bevestigen, ontkennen of aanvullen !
Namens Asmodee komen er heel wat spellen richting Amersfoort:
- Takenoko
- Kingdom Builder
- Lancaster
- Libertalia
- The Island
- Shrimp
- Seasons
- Dobble
- Noah
Nu zijn dit wel heel veel spellen voor de 4 tafels die we meestal tot onze beschikking hebben, dus misschien zal er een selectie gemaakt moeten worden (gelukkig is er ook iemand van Asmodee, dus hoef ik dat niet te doen
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
rober
- Standaard moderator
Ik zeg:
@Pieter -> aanhangwagen.
@Pieter -> aanhangwagen.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Is Seasons ook al te koop dan en wat is de adviesprijs?Bellegar schreef:Hier ben ik dansyroit schreef:Bellegar kan dit misschien bevestigen, ontkennen of aanvullen !![]()
- Takenoko
- Kingdom Builder
- Lancaster
- Libertalia
- The Island
- Shrimp
- Seasons
- Dobble
- Noah
Nu zijn dit wel heel veel spellen voor de 4 tafels die we meestal tot onze beschikking hebben, dus misschien zal er een selectie gemaakt moeten worden (gelukkig is er ook iemand van Asmodee, dus hoef ik dat niet te doen). Of ze hebben nu gewoon heel veel tafels besteld, dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, als de logistiek ons niet in de steek laat zijn deze erbij, waarvan Takenoko in de mooie grote demoversie
-
Domo
- Veenboer
+1 voor Seasons op een van de demotafels!Bellegar schreef:Hier ben ik dansyroit schreef:Bellegar kan dit misschien bevestigen, ontkennen of aanvullen !![]()
- Takenoko
- Kingdom Builder
- Lancaster
- Libertalia
- The Island
- Shrimp
- Seasons
- Dobble
- Noah
Nu zijn dit wel heel veel spellen voor de 4 tafels die we meestal tot onze beschikking hebben, dus misschien zal er een selectie gemaakt moeten worden (gelukkig is er ook iemand van Asmodee, dus hoef ik dat niet te doen). Of ze hebben nu gewoon heel veel tafels besteld, dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, als de logistiek ons niet in de steek laat zijn deze erbij, waarvan Takenoko in de mooie grote demoversie
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Mischien Lancaster maar achterwege laten 
-
MERKX
- Spelauteur
Rielekst komt met een nieuwe uitgave van Kumbu.
Kumbu Dubbelzijdig Kaartspel met 3 nieuwe spelvarianten
Kumbu Kadi, Kumbu Zabuni, Kumbu Pesten en natuurlijk is met deze set kaarten ook het Kumbu Dubbulzijdig memo te spelen.
De nieuwe spellen zijn korte spellen waarbij tactiek, bluf en geluk een onderdeel zijn.
De spellen zijn daarom geschikt voor alle leeftijden.
Kom dus even langs bij Rielekst en we zullen de spelvarianten met plezier uitleggen.
Kumbu Dubbelzijdig Kaartspel met 3 nieuwe spelvarianten
Kumbu Kadi, Kumbu Zabuni, Kumbu Pesten en natuurlijk is met deze set kaarten ook het Kumbu Dubbulzijdig memo te spelen.
De nieuwe spellen zijn korte spellen waarbij tactiek, bluf en geluk een onderdeel zijn.
De spellen zijn daarom geschikt voor alle leeftijden.
Kom dus even langs bij Rielekst en we zullen de spelvarianten met plezier uitleggen.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Seasons kun je al gewoon uitproberen op www.boardgamearena.com ...Domo schreef:+1 voor Seasons op een van de demotafels!Bellegar schreef:Hier ben ik dansyroit schreef:Bellegar kan dit misschien bevestigen, ontkennen of aanvullen !![]()
- Takenoko
- Kingdom Builder
- Lancaster
- Libertalia
- The Island
- Shrimp
- Seasons
- Dobble
- Noah
-
Domo
- Veenboer
Bedankt voor de tip!16 Feet Pauly schreef:Seasons kun je al gewoon uitproberen op http://www.boardgamearena.com ...Domo schreef:+1 voor Seasons op een van de demotafels!
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Snap ik. Ik wil m graag kopen.Domo schreef:Bedankt voor de tip!16 Feet Pauly schreef:Seasons kun je al gewoon uitproberen op http://www.boardgamearena.com ...Domo schreef:+1 voor Seasons op een van de demotafels!
-
Bellegar
- Veenboer
Ik heb geen flauw idee, ik ben maar een simpele ziel die doet wat de grote baas bij Asmodee verlangtgrunnboy schreef:Is Seasons ook al te koop dan en wat is de adviesprijs?Bellegar schreef:Hier ben ik dansyroit schreef:Bellegar kan dit misschien bevestigen, ontkennen of aanvullen !![]()
- Takenoko
- Kingdom Builder
- Lancaster
- Libertalia
- The Island
- Shrimp
- Seasons
- Dobble
- Noah
Maar meestal zorgen ze er wel voor dat de demospellen ook ergens te koop zijn, dus wie weet...
En een aanhanger of dakkoffer is misschien een goed plan
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
MichielH
- Professor Pimpel
Bellegar: bij deze selectie, neem in elk geval Seasons mee. Dat schijnt de/een hit van Essen 2012 te gaan worden, dus heel fijn als ik die al a.s. zaterdag kan spelen.Bellegar schreef: Nu zijn dit wel heel veel spellen voor de 4 tafels die we meestal tot onze beschikking hebben, dus misschien zal er een selectie gemaakt moeten worden (gelukkig is er ook iemand van Asmodee, dus hoef ik dat niet te doen). Of ze hebben nu gewoon heel veel tafels besteld, dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, als de logistiek ons niet in de steek laat zijn deze erbij, waarvan Takenoko in de mooie grote demoversie