Stone Age Zoekt Goed Doel

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
lies
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Amsterdice
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Stone Age Zoekt Goed Doel

Bericht door lies »

Op het Hyperion lyceum (net startende in hun 2e jaar na oprichting) in Amsterdam is er zeker behoefte aan nog wat spellen als naschoolse activiteit.(als start van een spellengroep voor jongeren op deze Vwo/Gymnasium school)
Ik probeer dit , dit jaar op te gaan zetten maar moet nog beginnen bij 0....
Zou een welkome start zijn...
Davio
Nederlands Kampioen Dominion 2012

Bericht door Davio »

Ik heb een aantal privéberichten gehad van mensen die het spel graag voor zichzelf willen hebben of voor iemand die ze kennen, maar dit is niet echt de bedoeling.

Ik wil het echt aan een goed doel geven.

De GraSpAc krijgt volgens mij volop aandacht, dus ik kies voor jou, Lies.

Ik heb zelf Gymnasium gedaan en wij hebben ook wel eens spellenmiddagen gehad als naschoolse activiteit. Helaas was het toen zo'n beetje elke week Risk en hadden we nog niet de spellen die nu beschikbaar zijn. Maar ja, ik praat over meer dan 10 jaar geleden.

Dus ik wil je spellengroep graag een mooie boost geven door het op 30 na beste spel ter wereld te doneren en het is gelijk een goede les Engels voor ze om de regels door te lezen.

Geef maar een adres waar ik het heen kan sturen. Ik heb geen ervaring met het versturen van pakketten (alleen ontvangen), dus ik moet even uitvogelen hoe dat moet.
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door syroit »

Bridget schreef:
syroit schreef:
Bridget schreef:Ik heb ook nog wat dozen voor GraSpAc. Mag ik die ook aan jou doorgeven Syroit of wordt het teveel sjouw-werk?
Hangt er vanaf hoeveel het eer zijn ...
Ik heb een redelijk grote auto bij, maar er moet ook 7 man (6 man en 1 vrouw eigenlijk) in passen en nog wat NK carcassonne spullen. Bij 7 personen is de kofferruimte erg beperkt ...

Dus is dit geval moet die "wat dozen" iets specifieker ;)
PB :wave:
Is ook weeral geregeld
Davio
Nederlands Kampioen Dominion 2012

Bericht door Davio »

Ik heb vandaag het spel opgestuurd naar Lies.

Ik hoop dat haar spellenvereniging er veel plezier aan zal beleven. Stone Age is nog altijd één van mijn favoriete Worker Placement spellen, dus als ze er zoveel plezier uithalen als ik dan moet dat goedkomen!

Ik ben in ieder geval blij dat ik er op deze manier meerdere mensen mee blij gemaakt heb. Moge het de start zijn van een mooie verzameling. :thumbup: