Dat is denk ik dan toch het 'voordeel' van een 'amateurbedrijfje' zijn. Arno en Frank hoeven er niet van rond te komen en doen het met name omdat ze het heel leuk vinden (correct me if I'm wrong). Dan kun je je product erg scherp prijzen.Ugur schreef:Een schappelijke prijs, zeker als je bedenkt dat voor diverse nieuwe Essen-spellen er prijzen van rond de €50-€60 rondzingen. Ik denk dat ik er uiteindelijk ook wel voor ga.francobollus schreef:
Over de prijs van Homesteaders kan ik schrijven dat deze nog niet helemaal vast staat. De verwachting is 27 a 32 euro (sorry, prijs toch wat naar boven aangepast door bijv. verschillende leveranciers van materialen)
Spiel 2012: Quined Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Willy the Kid
- Burgemeester
Re: Spiel 2012: Quined Games
Labels:
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
- Flash
- Wu Feng
Komt er eigenlijk ook automatisch een niet-Master Print versie van deze uitbreiding?Tjoek schreef:Nice!BaSL schreef:
-
francobollus
- Uitgever
Op dit moment niet. Het is mogelijk echter dat een mede-uitgever van Carson City nog eens komt met een eigen editie van Gold & Guns, maar zoals geschreven zijn daar op dit moment geen plannen voor.Komt er eigenlijk ook automatisch een niet-Master Print versie van deze uitbreiding?
- Flash
- Wu Feng
Dan zal dit vermoedelijk mijn eerste Master Print spel gaan wordenfrancobollus schreef:Op dit moment niet. Het is mogelijk echter dat een mede-uitgever van Carson City nog eens komt met een eigen editie van Gold & Guns, maar zoals geschreven zijn daar op dit moment geen plannen voor.Komt er eigenlijk ook automatisch een niet-Master Print versie van deze uitbreiding?
-
francobollus
- Uitgever
Dit wordt hem dan, Homesteaders ofwel Master Print deel 8 !(kleine wijzigingen voorbehouden)
- Bijlagen
-
- box shot 2.jpg
- (50.07 KiB) 366 keer gedownload
- KeesK
- Hazelnoot Ridder
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Ziet er prima uit. Kun je me t.z.t. een versie met een meer 'frontale blik' bezorgen? Die komt beter uit in de preview die ik binnenkort wil plaatsen.francobollus schreef:Dit wordt hem dan, Homesteaders ofwel Master Print deel 8 !(kleine wijzigingen voorbehouden)
-
francobollus
- Uitgever
Ik heb prijzen en preorder info nu geplaatst op onze website, en wel op http://www.quined.nl/indexquinednews.html
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
@frank er is geen prijs combi homesteaders/ CC 5a mogelijk, voor de mensen die MP deel 5 al reeds in bezit hebben?
- Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Contacteer:
Nu de prijs bekend is heb ik mijn pre-order mail ook maar meteen verstuurd! Ik stond zaterdag bij Ducosim nog met een exemplaar van de Second Edition in mijn hand maar besloot toch maar op deze te wachten.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
- NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Heb je eindelijk eens iets exclusiefs. Heb je hier je best voor gedaan om deze te bemachtigen. Komen ze jaren later met een reprint. Foei ... Quined!! Foei
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Tweemaal foei? Nou, nou, het is me wat.NielsZW schreef:Heb je eindelijk eens iets exclusiefs. Heb je hier je best voor gedaan om deze te bemachtigen. Komen ze jaren later met een reprint. Foei ... Quined!! Foei
Ze hebben wat mij betreft goede argumenten om dit spel weer als MP op tafel te leggen: het opvullen van de oorspronkelijke oplage en het kunnen aanbieden van de combinatie spel & uitbreiding. Go ... Quined!! Go.
- Dierik
- Erelid
Dat is maar de helft van het verhaal zoals in veel van dit soort gevallen. Quined had nog een aantal exemplaren tegoed van de drukker, dan ben je toch gek als je die laat vervallen.NielsZW schreef:Heb je eindelijk eens iets exclusiefs. Heb je hier je best voor gedaan om deze te bemachtigen. Komen ze jaren later met een reprint. Foei ... Quined!! Foei
- rober
- Standaard moderator
Maar toch balen als je MP5 had gekocht als investering voor je oude-dag-voorziening
Mooi dat je dit nu doen in combinatie met die uitbreiding.
Mooi dat je dit nu doen in combinatie met die uitbreiding.
All is fair in love, war and Carcassonne