22 september , grote meespeeldag De Spellenhut

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

kim1983
Jakkiebak!

22 september , grote meespeeldag De Spellenhut

Bericht door kim1983 »

Hoi iedereen ,

Ik ben Kim van spellenclub "De Spellenhut"
Wij zijn een gloednieuwe spellenclub uit Belge , meer bepaald uit Westmeerbeek. Sinds 2 maart 2007 zijn we opgestart en ondertussen zijn we toch wekelijks met een 20 tal spelers.

Zaterdag 22 september : Grote meespeeldag " De Spellenhut"

Op zaterdag 22 september organiseren wij een grote meespeeldag.
Vanaf 10 uur tot 18 uur is iedereen van harte welkom
om spellen te komen uittesten en spelen.
De inkom is volledig gratis.
Iederien is welkom , jong en oud.

Wat is er nu te doen bij ons????

Allereerst zijn er uitvergrote spellen die je kunt testen.
Daarbij zijn er talrijke bord en kaartspellen om te proberen.
Tussendoor voor degene die honger hebben gekregen van al dat spelen
zijn er hapjes en drank te verkrijgen ter plaatse.
Er zal ook verkoopstand van spellen worden voorzien.

Voor de kleinere onder ons gaan we een apparte hoek voorzien
met spellen aangepast aan de leeftijd .

Wizkids komt demonstraties doen van enkele spellen.
Symbiose games komt met een paar spellen staan en demonstreren
The game Master zal ook van de partij zijn.
Forum Federatie komt ons die dag mee ondersteunen.

We hopen ook voor iedere bezoeker een verrassing te voorzien.
Een welkomstzakje met kleine verrassingen
wordt je aangeboden bij je bezoek.

Allesinds is het zeker en vast de moete waard om een gaatje vrij te houden in je agenda.

Zijn er mensen die ondertussen ook graag op onze dag komen helpen , of bij vragen en opmerkingen
aarzel dan niet ons te contacteren. Ben je zelf mss van een uitgeverij , of een winkel of ... en wil je ons sponseren en/of ondersteunen dan ben ook jij zeker en vast welkom.

Bij sponsering voorzien wij van het logo van je winkel op onze webiste , flyers en affiches.

Met de verder uitwerking zijn we nog bezig.
Binnenkort dus meer info....
http://www.spellenhut.be
kim1983
Jakkiebak!

Bericht door kim1983 »

Hoikes iedereen ,

Ondertussen hebben wij grote problemen gehad met ons forum.

daardoor hebben wij verplicht en uit noodzaak een ander forum moeten maken ,we hebben de geposte posts wel zoveel mogelijk verplaatst.

Enige nadeel dat je terug dient te rtegistreren en inloggen maar dat is maar eenmalig en heel snel gebeurd.

Onze excuses voor dit ongemak.

Onderstaande vind u ons nieuwe forum adresje :

http://despellenhut.yourbb.be/index.php
groetjes Kim
kim1983
Jakkiebak!

Bericht door kim1983 »

Ondertussen hebben de meeste hun weg terug naar ons forum gevonden wat weer heel wat interractie met zich meebrengt.
Jerome
Gouverneur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jerome »

Een mooi resultaat Kim1983: van je 9 berichten vallen er 6 binnen de categorie zelfpromotie. Is er al een flinke stroom SpellenSpektakelaars onderweg naar jouw forum? Hebben de SpSp-moderatoren al hun tegenoffensief ingezet en jouw forum volgepost met berichten dat het hier ook heel goed toeven is?

Zijn er eigenlijk nog wel SpSp-moderatoren?
kim1983
Jakkiebak!

Bericht door kim1983 »

btw ondertussen geloof ik niet dat er al iemand van dit forum ingelogd is onder ons forum dus denk niet dat een tegenoffensief echt nodig is.

en er zijn nog andere mensen genoeg die ook onder zelfreclame doen en meer dan 6 posts enige wat ik hier post is de update voor onze spellendag waar iedereen welkom is.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

kim1983 schreef:
en er zijn nog andere mensen genoeg die ook onder zelfreclame doen en meer dan 6 posts enige wat ik hier post is de update voor onze spellendag waar iedereen welkom is.
De zelfreclame van anderen interesseert me nu even niet. Op dit moment en op deze plaats ben jij een beetje irritant bezig. Reclame voor jouw evenement, prima. Herhaalde reclame voor een of ander forum, liever niet. (Afgezien daarvan, wie zit er te wachten op de zoveelste versnippering?).
delia
Party Animal

Bericht door delia »

Nog even een andere ergernis: zou je gebruik willen maken van leestekens en hoofdletters aub???
Fozz
Jakkiebak!

Bericht door Fozz »

Tsaar schreef:Een mooi resultaat Kim1983: van je 9 berichten vallen er 6 binnen de categorie zelfpromotie.
Dat viel me ook al een beetje op eerlijk gezegd, en ik moet zeggen, zoiets jaagt eerder mensen weg dan iets anders. Hoewel ik in de buurt woon heb ik na deze "spam" eigenlijk al totaal geen interesse meer in deze club, helaas....
Imagine being in an atmosphere where all your god-given senses are ineffective... you may find [url=http://www.fozz.be]yourself[/url].
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Fozz schreef:Hoewel ik in de buurt woon heb ik na deze "spam" eigenlijk al totaal geen interesse meer in deze club, helaas....
Sorry hoor, maar dit vind ik onzin. Een club of persoon beoordelen op een paar promoberichten in een anders doodstil forum lijkt mij zwaar overdreven.
warpozio
Grote Dienaar

Bericht door warpozio »

cymric schreef:
Fozz schreef:Hoewel ik in de buurt woon heb ik na deze "spam" eigenlijk al totaal geen interesse meer in deze club, helaas....
Sorry hoor, maar dit vind ik onzin. Een club of persoon beoordelen op een paar promoberichten in een anders doodstil forum lijkt mij zwaar overdreven.
100% mee eens
kim1983
Jakkiebak!

Bericht door kim1983 »

Kijk het spijt me ten zeerste dat ik sommige mensen erger.
Ik vind het persoonlijk een beetje ver gezocht aangezien er hier nog andere mensen zijn die op andere forums ook reclame zat posten maarja er zijn nu eenmaal veel mensen tegenwoordig die zich snel laten ergeren.

Trouwens ik ben actief op nog andere forums en ik heb de laatste tijd eigenlijk met de voorbereiding van vele dingen niet meer tijd gehad dan enkel maar de update van onze dagen te posten.

Normaal heb ik meer tijd , dan post ik ook andere dingen maar het zijn drukke maanden voor mij.

Als je een post niet graag leest , lees je hem gewoon niet maar het beoordelen van mensen gebeurd tegenwoordig weer erg snel.
Degene die geen fouten maakt , werp de eerste steen zeg ik steeds.

Mijn excusesn voor sommige mensen hun zenuwen. :)

Groetjes Kim
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

kim1983 schreef:Kijk het spijt me ten zeerste dat ik sommige mensen erger.
Ik vind het persoonlijk een beetje ver gezocht aangezien er hier nog andere mensen zijn die op andere forums ook reclame zat posten maarja er zijn nu eenmaal veel mensen tegenwoordig die zich snel laten ergeren.

(...)

Als je een post niet graag leest , lees je hem gewoon niet maar het beoordelen van mensen gebeurd tegenwoordig weer erg snel.
Degene die geen fouten maakt , werp de eerste steen zeg ik steeds.
Tsja, het valt ook niet mee een verontschuldiging zodanig neer te pennen dat op z'n minst de indruk ontstaat dat het welgemeend is.
Mijn excusesn voor sommige mensen hun zenuwen. :)
:o
Ik denk niet dat iemand om excuses verlegen zat, maar je hoeft je allerminst te verontschuldigen voor mijn zenuwen, mocht ik die niet meer in bedwang kunnen houden dan kom ik zelf wel over de brug, achteraf. En dan zou ik daar niet over lachen maar om blozen.

Al die heisa om niks had trouwens zo gemakkelijk voorkomen kunnen worden door een alerte moderator. Die heeft zich in deze draad nog niet laten zien.

Het was overigens niet mijn bedoeling zoveel wrevel op te rakelen, enkel met licht sarcasme Kim op haar ietwat overenthousiaste promotiecampagne te wijzen. Ik wens haar oprecht veel succes en plezier met de spellendag.

Zullen we nu met z'n allen doen alsof er een slotje op deze non-discussie zit en vooral weer aardig tegen elkaar doen?

Gewijzigd: in een vlaag van verstandsverbijstering schreef ik 'Karin' in plaats van 'Kim'.
Mijn fout. :oops:
Laatst gewijzigd door Jerome op wo 13 jun 2007, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
kim1983
Jakkiebak!

Bericht door kim1983 »

Sorry mijn excuus was eigenlijk wel degelijk gemeend.

ik Het was overigens niet mijn bedoeling zoveel wrevel op te rakelen, enkel met licht sarcasme Karin op haar ietwat overenthousiaste promotiecampagne te wijzen. Ik wens haar oprecht veel succes en plezier met de spellendag.
ga er niet verder meer uitwijden.

Ik vrees dat het Kim is :)
Karin
Jakkiebak!

Bericht door Karin »

heb ik even niet opgelet ..... en ik wordt bij van alles betrokken! :?
Gelukkig is het al gecorrigeerd en heb ik er niet van wakker hoeven te liggen.

Ik ben het overigens met Tsaar eens om deze discussie nu een halt toe te roepen. Iedereen heeft gezegd wat ie zeggen wil en dat is voldoende.
warpozio
Grote Dienaar

Bericht door warpozio »

Voordeel van deze discussie voor Kim is natuurlijk dat nu iedereen weet dat Kim een gloednieuwe spellenclub heeft en dat ze een grote meespeeldag organiseert :P