22 september , grote meespeeldag De Spellenhut

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

kim1983
Jakkiebak!

Bericht door kim1983 »

Goed idee we sluiten deze discussie , toch inzake of het nu spam is of niet , no hard feeling btw en als iemand vragen heeft zijn die steeds welkom , als ook suggesties want ik heb nog zeer veel werk om klaar te krijgen tegen die tijd. Alsook moest er iemand een leuk idee voor sponsering of activiteit kennen voor die dag ook welkom.

Ik ben trouwens nog op zoek naar iemand die magic wil komen demonstreren. we hebben gratis magic samples en bord om op te spelen maar we kunnen zelf de uitleg ni doen , wegens nog veel te veel activiteiten die dag aan ons hoofdje.
http://www.spellenhut.be
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

kim1983 schreef:Ondertussen hebben de meeste hun weg terug naar ons forum gevonden wat weer heel wat interractie met zich meebrengt.
Ik ben ook maar eens lid geworden van jullie forum. Kom ik zomaar spelbeschrijvingen van mijn eigen website tegen, die zonder toestemming (en deels zonder bronvermelding) zijn gekopieerd.

Als reactie op zo’n gekopieerde tekst zonder bronvermelding stelde ik de vraag of je daarvoor toestemming had gevraagd aan de schrijver. Mijn forumbericht werd snel gewist en via een “PB-tje” werd mij maar geadviseerd allerlei andere forums af te gaan, waar mijn teksten zonder toestemming zouden worden gebruikt. Blijkbaar was dit voor Kim & Co. voldoende reden om dit ook maar te doen. Grappig genoeg bleek één “PB-tje” later dat Kim geen enkel forum kon noemen. Blijkbaar opereert de rest toch iets fatsoenlijker.
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Erwin schreef: Mijn forumbericht werd snel gewist...
:?
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

Erwin schreef:
kim1983 schreef:Ondertussen hebben de meeste hun weg terug naar ons forum gevonden wat weer heel wat interactie met zich meebrengt.
... Kom ik zomaar spelbeschrijvingen van mijn eigen website tegen, die zonder toestemming (en deels zonder bronvermelding) zijn gekopieerd.

...

Ik begrijp de ergernis van Erwin, want het schrijven van goede en gefundeerde recensies kost tijd en moeite. Het is trouwens niet de eerste keer dat zo'n conflictsituatie ontstaat op dit forum.

Laten we ervan uitgaan dat Kim niet van slechte wil is en hier een beginnersfout gemaakt heeft. Ze heeft me laten weten dat de teksten van hun forum gewist zijn.

Daarmee beschouw ik deze discussie als gesloten.