Spellenspektakel - BSM Mathtrade
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Spellenspektakel - BSM Mathtrade
Even mijn voorkennis delen met een ieder. Binnenkort zal er weer het spellenspektakel zijn. Hier hebben we al heel veel over gehoord. Een Q&A met de organisatoren. Vrijkaarten die zijn weggegeven.
Maar enige tijd geleden is er wel eens geopperd om een Math Trade te doen voor BSM leden op een BSM.con. Echter een volgende BSM.con is, volgens mij, nog niet in de maak. Dus hebben BasL en ik de koppen op een Ducosim bij elkaar gestoken en in overleg met oa Dierik is besloten dat wij een Mathtrade gaan organiseren voor de BSM leden voor het spellenspektakel. De aankondiging is er dan bij deze en op zeer korte termijn zullen wij ook een trade list aanmaken en alles in werking stellen.
Echter nu resteren de volgende vragen aan alle BSM leden: 'Welke spellen wil je kwijt?' en 'Hoe ziet jouw want list eruit?'
Maar enige tijd geleden is er wel eens geopperd om een Math Trade te doen voor BSM leden op een BSM.con. Echter een volgende BSM.con is, volgens mij, nog niet in de maak. Dus hebben BasL en ik de koppen op een Ducosim bij elkaar gestoken en in overleg met oa Dierik is besloten dat wij een Mathtrade gaan organiseren voor de BSM leden voor het spellenspektakel. De aankondiging is er dan bij deze en op zeer korte termijn zullen wij ook een trade list aanmaken en alles in werking stellen.
Echter nu resteren de volgende vragen aan alle BSM leden: 'Welke spellen wil je kwijt?' en 'Hoe ziet jouw want list eruit?'
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Labels:
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spellenspektakel - BSM Mathtrade
Kan je even verduidelijken wat een Math Trade is en hoe dit juist in zijn werk gaat?
Ik kom ook naar Spellenspektakel en zou Small World en Tobago willen ruilen voor een spel van mijn wishlist, maar vroeg me af hoe dit precies werkt?
Ik kom ook naar Spellenspektakel en zou Small World en Tobago willen ruilen voor een spel van mijn wishlist, maar vroeg me af hoe dit precies werkt?
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Wat ik kwijtwil is dat wat ik niet kwijtraak via de Spiel-math trade op BGG. Op het wensenlijstje staan o.a. Goa, Durch die Wuste (liefst de Kosmos-versie), Kingsburg en diverse Dominion-uitbreidingen.NielsZW schreef: Echter nu resteren de volgende vragen aan alle BSM leden: 'Welke spellen wil je kwijt?' en 'Hoe ziet jouw want list eruit?'
-
Hijacker
- Genius
In snel vaart:
1:
Je geeft aan welk spellen je wilt ruilen. Deze voeg je toe dat doe je als eerste... je geeft zoveel mogelijk informatie mee : de staat , versie etc.
(deze periode van toevoegen is ongeveer een maand vaak)
2:
De lijst van spellen van andere zet je tegen je eigen spellen aan.
Je geeft aan tegen welk spel je eigen spel wilt ruilen.
Bv zelf: Ticket to ride Europe, en je wilt dit wel ruilen tegen Smallworld, Carsassonne, Carson City etc...
3:
Het computer programma gaat bereken om tot zoveel ruilen te komen..
het kan dus zo zijn, dat jij krijgt smallworld, maar die gene van smallworld krijgt een heel ander spel.. want hij wou dit ruilen tegen Bohnanza
1:
Je geeft aan welk spellen je wilt ruilen. Deze voeg je toe dat doe je als eerste... je geeft zoveel mogelijk informatie mee : de staat , versie etc.
(deze periode van toevoegen is ongeveer een maand vaak)
2:
De lijst van spellen van andere zet je tegen je eigen spellen aan.
Je geeft aan tegen welk spel je eigen spel wilt ruilen.
Bv zelf: Ticket to ride Europe, en je wilt dit wel ruilen tegen Smallworld, Carsassonne, Carson City etc...
3:
Het computer programma gaat bereken om tot zoveel ruilen te komen..
het kan dus zo zijn, dat jij krijgt smallworld, maar die gene van smallworld krijgt een heel ander spel.. want hij wou dit ruilen tegen Bohnanza
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Leuk idee! Ik ga alleen niet naar het spellenspektakel.. Misschien even mijn connecties in zwolle aanspreken 
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Van die connecties gaan er ook niet veel
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Ik ga wel naar spsp (demo'en voor 999games) en kom op 5/6 okt even in Zwolle. Mits alle spellen dan op 1 centrale locatie zijn wil ik ze wel meenemen als het nodig is om voor de BSM mathtrade in te zetten.Jorrit schreef:Leuk idee! Ik ga alleen niet naar het spellenspektakel.. Misschien even mijn connecties in zwolle aanspreken
Leuk idee die mathtrade! Waar kunnen we dan aangeven wat je kwijt wil en er voor terug? Hier in het draadje?
~ Always look on the bright side of life ~

-
meijerc
- Burgemeester
Kan er geen math trade worden gemaakt voor NL/BE met verzending? Ik ga namelijk nooit naar Spellen spektakel.
Reiki & readings https://www.athousandreasons.nl/
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Deze trade wordt opgezet omdat we nu mooi op het SpSp kunnen ruilen. Geen verzendkosten. Er worden op BGG ook regelmatig Benelux en Europa mathtrades gehouden. Nu ook weer voor Spiel. Omdat er weer een SpSp is en wij als BSM daar ook zijn, kunnen we mooi een mathtrade opzetten zonder verzendkosten. Wie weet dat we nog eens zoiets doen voor BSM.CON.

-
meijerc
- Burgemeester
Komt zoiets ook voor ducosim?
Reiki & readings https://www.athousandreasons.nl/
-
Zzinderella
- Professor Pimpel
Leuk idee. Ik ga naar het SpSp dus kan er inderdaad aan deelnemen. Even mijn kast uitspitten dan.
Komt er een apart topic waar we alles in kunnen aanbieden of moet dat hier?
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Geen idee. Dit is voor het eerst dat we zoiets doen. Even kijken hoe het gaat.meijerc schreef:Komt zoiets ook voor ducosim?

-
BaSL
- Team Bordspelmania
Er volgt een apart draadje voor discussie en een GeekList op BoardGameGeek om alles officieel toe te voegen.Zzinderella schreef:Leuk idee. Ik ga naar het SpSp dus kan er inderdaad aan deelnemen. Even mijn kast uitspitten dan.

-
Mistharfare
- Website beheerder
Zoals jij ook wel weet worden deze al altijd gehouden.meijerc schreef:Kan er geen math trade worden gemaakt voor NL/BE met verzending? Ik ga namelijk nooit naar Spellen spektakel.
Zie hier:
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/1 ... on-to-trad
-
Johanna
- Caballero
Interessant.
Ik ga op zaterdag naar spellenspektakel. Ik zal m'n kast nog eens goed doorneuzen.
Ik ga op zaterdag naar spellenspektakel. Ik zal m'n kast nog eens goed doorneuzen.