Testteam 999 Games

Informatie, interviews, discussies over/met spelontwerpers en vormgevers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Testteam 999 Games

Bericht door maxitaxi777 »

Ongeveer een week geleden kreeg ik een nieuwsbrief van 999 Games met daarin de vraag of er vrijwilligers zijn om 'het Perfecte spel' te testen. Ik heb mij hier samen met een vriend via de mail voor opgegeven, maar heb nog niets gehoord. Nu kan ik best begrijpen dat het misschien wat langer duurt voordat je een reactie krijgt. Echter ongeveer een half jaar terug werden er ook mensen gevraagd voor het vaste testteam van 999 Games waarvoor ik me toen ook heb opgegeven, maar hier heb ik ook al nooit een reactie op ontvangen. Hierna heb ik ook via Twitter eens een vraag gesteld over materialen in Agricola de Lage Landen (hier zouden alle grondstofminiaturen bij zitten, maar later is het veranderd en blijken alleen graan en groente erbij te zitten) en hier is ook nooit op gereageerd... Zijn hier toevallig medewerkers van 999 Games die me misschien kunnen uitleggen waarom er niet wordt gereageerd of zelfs nog kunnen reageren op mijn vraag, dat zou natuurlijk nog mooier zijn :P? Alvast bedankt!
Dierik
Erelid

Re: Testteam 999 Games

Bericht door Dierik »

Je zou een PB naar kolonist kunnen sturen, hij is productmanager bij 999 Games. Discussie hier via het forum lijkt me minder handig.
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

ik vind dat er best een discussie mag komen hierover. Misschien niet met 999 games maar wel onderling. Ik heb ook wel eens een mailtje gestuurd en nooit een antwoord gehad. Is blijkbaar kenmerkend voor 999 Games.
Afbeelding
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

grunnboy schreef:ik vind dat er best een discussie mag komen hierover. Misschien niet met 999 games maar wel onderling. Ik heb ook wel eens een mailtje gestuurd en nooit een antwoord gehad. Is blijkbaar kenmerkend voor 999 Games.
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor laat dat duidelijk zijn. Maar ik bedoel meer dat je de vraag zelf beter bij kolonist neer kunt leggen. :)
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

grunnboy schreef:ik vind dat er best een discussie mag komen hierover. Misschien niet met 999 games maar wel onderling. Ik heb ook wel eens een mailtje gestuurd en nooit een antwoord gehad. Is blijkbaar kenmerkend voor 999 Games.
Ik heb zelf meerdere keren geen antwoord gehad. Via Twitter een berichtje gestuurd naar Erwin en toen ging het balletje wel rollen en heb ik mijn missende onderdelen kunnen bestellen :thumbup:
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Ik heb 1 keer een mail gestuurd over een misvormd speelstuk bij carcassonne, en binnen no time had ik het vervangende stuk op me mat liggen.
maxitaxi777
Maarschalk

Klopt, qua missende of kapotte spelonderdelen krijg ik altijd erg snel reactie via de klantenservice en worden ze tegen kosten van € 0,50 per onderdeel naar je opgestuurd. De algemene e-mails of de e-mails naar het testpanel-mailadres beantwoorden ze echter niet.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Altijd jammer wanneer zoiets niet lekker loopt.

Ik heb zelf goede ervaringen met deze uitgever. Op e-mails wordt snel en adequaat gereageerd.
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Erwin schreef:Altijd jammer wanneer zoiets niet lekker loopt.

Ik heb zelf goede ervaringen met deze uitgever. Op e-mails wordt snel en adequaat gereageerd.
Tja, wellicht leg jij iets meer gewicht in de schaal.
Mijn ervaringen komen ook wel overeen met de topicstarter.
Misschien moet ik toch meer eten en minder sporten :lol:
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

rober schreef:Tja, wellicht leg jij iets meer gewicht in de schaal.
Ohhhhh, die is vals.......... :thumbup: :lol: :thumbup:
maxitaxi777
Maarschalk

Inmiddels heb ik antwoord via Twitter :). Ze hebben nu al meer dan 250 aanmeldingen terwijl ze maar 9 mensen zoeken voor het testen van 'Het Perfecte Spel' dus vandaar waarschijnlijk ook nog geen reactie gehad :P. Komende maand worden er 9 mensen uitgezocht om te testen en begrijp dan ook wel weer dat de mensen die niet worden gekozen wellicht geen bericht terug krijgen.
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

maxitaxi777 schreef:Komende maand worden er 9 mensen uitgezocht om te testen en begrijp dan ook wel weer dat de mensen die niet worden gekozen wellicht geen bericht terug krijgen.
Als dat zo zou gaan ik niet (overigens heb ik mij nergens voor opgegeven hoor, dus bij mij speelt het niet). Uiteindelijk zijn de mensen die nu enthousiast gereageerd hebben straks de klanten die het moeten afnemen. Die moet je dus te vriend/betrokken houden. Eén standaardmailtje naar de overige 241 en je hebt alles netjes afgehandeld. Lijkt mij niet teveel moeite voor een bedrijf.
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Flash schreef:
maxitaxi777 schreef:Komende maand worden er 9 mensen uitgezocht om te testen en begrijp dan ook wel weer dat de mensen die niet worden gekozen wellicht geen bericht terug krijgen.
Als dat zo zou gaan ik niet (overigens heb ik mij nergens voor opgegeven hoor, dus bij mij speelt het niet). Uiteindelijk zijn de mensen die nu enthousiast gereageerd hebben straks de klanten die het moeten afnemen. Die moet je dus te vriend/betrokken houden. Eén standaardmailtje naar de overige 241 en je hebt alles netjes afgehandeld. Lijkt mij niet teveel moeite voor een bedrijf.
+1
Ik ben ook wel benieuwd waarop ze selecteren dan.
Je hoefde je enkel maar aan te melden.
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk

Flash schreef:
Daar heb je ook weer een punt, maar ik baseer me vooral op het feit dat ik dus nooit een reactie heb gehad toen ik me een half jaar terug voor het vaste testteam aanmeldde. Buiten dat zou het inderdaad toch netter zijn om iedereen die zich heeft aangemeld even wat te laten horen, maar wie weet doen ze dat dit keer wel!

Naar de procedure van kiezen ben ik ook wel benieuwd ja. Meest voor de hand liggend is natuurlijk gewoon loting, omdat ze (hoogstwaarschijnlijk) niemand persoonlijk kennen. Je hoefde daarnaast niets in te vullen qua motivatie of iets dergelijks.
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Het verrotte is dat je geen keuze hebt in uitgever als je per se de Nederlandse versie wil hebben.
Afbeelding