Uitleg & Review van het spel "Caveman Playing with Fire", uitgegeven door Odynaut Games, door Nox' Spellenzolder.
Vragen, opmerkingen of verzoekjes, mail mij gerust.
2 Spelers
10-30 Minuten Speeltijd
* Wat zit er in de doos? - 00:54
* Speluitleg - 01:37
* Review - 10:20
Nox' Spellenzolder - Caveman Playing with Fire
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bastiaan_Nox
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Nox' Spellenzolder
Nox' Spellenzolder - Caveman Playing with Fire
Laatst gewijzigd door Bastiaan_Nox op wo 10 okt 2012, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Labels:
-
Father Vic
- Party Animal
Re: Nox' Spellenzolder - Caveman Playing with Fire
Interessant om van dit spel al een review te hebben. Toch al eentje minder om naar uit te kijken, want dan kan je precies net zo goed één of ander spel uit de Stratego-reeks spelen.
-
Phreakyhamster
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Phreak
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Leuk om dit spel inderdaad al even gezien te hebben! Voor mij ook een afvaller, maar ik had deze 'diepgang' totaal niet verwacht bij het zien van het doosje. Leuk idee om stratego te spelen met alleen een stapel kaarten!
Laatst gewijzigd door Phreakyhamster op di 09 okt 2012, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dierik
- Erelid
Ik begreep van de auteur (Steffan) dat hij met dit spelconcept heeft meegedaan met een ontwerpwedstrijd voor een Stratego kaartspel. Hij is daarin heel ver gekomen maar won niet niet. Toen heeft hij dit spel in dit thema gegoten.Father Vic schreef:Interessant om van dit spel al een review te hebben. Toch al eentje minder om naar uit te kijken, want dan kan je precies net zo goed één of ander spel uit de Stratego-reeks spelen.
-
Dierik
- Erelid
Hoezo een Spiel preview, dit spel was dit voorjaar op Zuiderspel al te spelen?Phreakyhamster schreef:Leuk om dit spel inderdaad al even gezien te hebben! Voor mij ook een afvaller, maar ik had deze 'diepgang' totaal niet verwacht bij het zien van het doosje. Leuk idee om stratego te spelen met alleen een stapel kaarten!
Nog meer Spiel previews??
-
Phreakyhamster
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Phreak
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk