Ik ben benieuwd naar de Nederlandse (wan)vertalingen.
Scan de kaarten anders even en upload ze naar BGG.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Nee, in plaats daarvan hebben ze er een kaartje ingedaan waarmee je volgens mij korting krijgt bij de online versie op Goko. Ik weet niet of dit in de 999-versie ook aanwezig is.Seabie schreef:Ik kijk er al naar uit! Deze nog, en Overvloed nog, en dan heb ik alles zo'n beetje.
offtopic: Dit is trouwens het eerste jaar dat er geen Essen promo kaart is, of wel?
+1Pedro777 schreef:Ik kijk wel uit naar deze uitbreiding, al is het maar om de verzameling compleet te maken. Wordt een aanschaf op spellenspektakel denk ik.
je bedoelt zoals de Oude Bekende en de Afvalverwerker?Davio schreef: Ik ben benieuwd naar de Nederlandse (wan)vertalingen.
Jep! Ik heb het één keer gespeeld, maar lang niet alle kaarten gebruikt hoor. Het grootste verschil met andere edities, zijn je beginkaarten. Je krijg niet de gebruikelijke 3 landgoederen, maar 3 andere startkaarten, die je al een beetje voordeel brengen.Seabie schreef:Hebben mensen deze inmiddels al gespeeld?
Heb een potje met een "recommended set" gespeeld (en alle drie de sterkste combo over het hoofd gezien, doh!) en een paar potjes totaal random uit alle sets die ik heb.Seabie schreef:Hebben mensen deze inmiddels al gespeeld?
Dat is nou eens een keertje goed geformuleerd. Als ze niet eens een titel goed kunnen vertalen, wat moeten we ons dan bij de rest van de vertalingen voorstellen (Elke keer als ik de naam van dit spel in het Nederlands hoor of lees irriteert het me weer.)Davio schreef:Ik ben benieuwd naar de Nederlandse (wan)vertalingen.
Ik heb nu een paar potjes gespeeld met redelijk wat kaarten van Dark Ages (maar niet uitsluitend). Mijn conclusies tot nu toe:Seabie schreef:Hebben mensen deze inmiddels al gespeeld?