Spiel 2012

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Gesloten
Willy the Kid
Burgemeester

Re: Spiel 2012

Bericht door Willy the Kid »

Wat zal het rustig zijn de komende dagen. Eerst maar eens de previews doorlezen.
Afbeelding

Labels:
spellenclubapeldoorn
Phoenix
Contacteer:

Bericht door spellenclubapeldoorn »

Willy the Kid schreef:Wat zal het rustig zijn de komende dagen. Eerst maar eens de previews doorlezen.
+1 geheel mee eens ;-)
woozle
Stamhoofd

Bericht door woozle »

Iemand die zijn ervaringen van vandaag wil delen? Voor de voorbereiding van morgen :)
Afbeelding
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

woozle schreef:Iemand die zijn ervaringen van vandaag wil delen? Voor de voorbereiding van morgen :)
Natuurlijk. Ik heb vandaag een gesprek gehad met een collega, omdat ik diens bruiloft morgen host. Daarnaast heb ik mij voorbereid op komende zondag.....

:wink: :P
Afbeelding
woozle
Stamhoofd

Bericht door woozle »

Willy the Kid schreef:
woozle schreef:Iemand die zijn ervaringen van vandaag wil delen? Voor de voorbereiding van morgen :)
Natuurlijk. Ik heb vandaag een gesprek gehad met een collega, omdat ik diens bruiloft morgen host. Daarnaast heb ik mij voorbereid op komende zondag.....

:wink: :P
Hehe :clap:
Afbeelding
NielsZW
Hazelnoot Ridder

Bericht door NielsZW »

Dat was ook mijn eerste gedachte maar ik heb lekker gewerkt. Aardig van je dat je het vraagt
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Piet
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Piet »

Ik heb ook een fijne dag gehad. Bedankt dat je er naar vraagt.

Vanmorgen wat langer geslapen, wat gewerkt voor school en dan nog even naar mijn moeder in het RVT.
Op de middag vertrokken naar school. De hele namiddag lesgegeven. De leerlingen waren goed bezig. Dat liep fijn.
Na schooltijd waren er nog klassenraden. Tegen 19u00 thuis. Mijn vrouw nog even gezien en nu zit ik wat mails te lezen en te sturen.
Mooie dag, dus.

Ik hoop dat je met dit verslag iets bent voor morgen!
woozle
Stamhoofd

Bericht door woozle »

Piet schreef:Ik heb ook een fijne dag gehad. Bedankt dat je er naar vraagt.

Vanmorgen wat langer geslapen, wat gewerkt voor school en dan nog even naar mijn moeder in het RVT.
Op de middag vertrokken naar school. De hele namiddag lesgegeven. De leerlingen waren goed bezig. Dat liep fijn.
Na schooltijd waren er nog klassenraden. Tegen 19u00 thuis. Mijn vrouw nog even gezien en nu zit ik wat mails te lezen en te sturen.
Mooie dag, dus.

Ik hoop dat je met dit verslag iets bent voor morgen!
Ik hoop dat alle spellen op jullie verlanglijstje uitverkocht zijn tegen dat jullie in Essen aankomen :twisted:
Afbeelding
NielsZW
Hazelnoot Ridder

Bericht door NielsZW »

woozle schreef:Ik hoop dat alle spellen op jullie verlanglijstje uitverkocht zijn tegen dat jullie in Essen aankomen :twisted:
Wat een liefde. Gelukkig heb ik voorbesteld!!! ;-)
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
aicirtap
Critico
Contacteer:

Bericht door aicirtap »

Ik ben zelf niet present, heb humske gewoon een boodschappenlijstje meegegeven :lol:
Moet helaas werken en ben helaas ook al weken niet fit dus als ik al vrij had gegaan had ik denk ik ook niet kunnen gaan.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Piet
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Piet »

Fairplay lijst na dag 1:
1. Die Legenden von Andor (Kosmos)
2. Terra Mystica (Feuerland)
3. Hanabi (Abacus)
4. Tzolk'in (CGE)
5. Il Vecchio (Hall Games)
6. Homesteaders (Quined)
7. Riff Raff (Zoch)
8. Qin (Eggert)
9. Eminent Domain (Pegasus)
10. Sheepland (Cranio)
11. Seasons (Libellud)
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

aicirtap schreef:Ik ben zelf niet present, heb humske gewoon een boodschappenlijstje meegegeven :lol:
Moet helaas werken en ben helaas ook al weken niet fit dus als ik al vrij had gegaan had ik denk ik ook niet kunnen gaan.
Ik was er vanoxhtend om even na tienen. We werden vanaf ingang sud doorgestuurd naar mitge of osst ivm de online gekocht en geprinte tixkets. Uiteindelijk liepen we door naar de hoofsingang omdat we dan dixhterbij de hal waren waar we wilden zijn.
Mijn eerste indruk was dat het erg druk en warm was, maar dat zal ook wel het effect Ijn van bij de hoofdingang binnen gaan.
We zijn eerst wat dingen gaan kopen om ze daarna naar de auto te brengen en daarna zijn we gaan spelen. .
We hebbeb 6 spellen gespeels waaronder il vecchio die nu in de fairplay list kennelijk wel hoof staat. Mijn medespeler en beursganger heeft deze uiteindelijk ook aangeachaft.
Verder best wat bekenden tegengekomen, maar ook sommige mensen juist helemaal niet gezien. Maar het ia dan ook een grote beurs natuurlijk.

Nog even langa het toernooiveld voor het wk gelopen en praatje gemaakt. Ik werd uiteraard herkend door de organisatie. Hwt duitse kampioenschap was bezig.

Overal hing een goede sfeer, hier en daar leuke koopjes en er werd volop gespeeld en gekletst. Kortom, heerlijke 1e spieldag! Op naar nog een!!!

@aic. Ik heb de uitbreiding van keltis al voor je in de pocket!
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
thexkid
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door thexkid »

Zo ik ben terug. Ik was gisteren richting essen gegaan en waren vanochtend na een overnachting rond 10 nabij de messe. Na de auto geparkeerd te hebben en een ingang gevonden te hebben was het kwart voor 11. Ik was blij dat ik kaartjes online had gekocht anders had ik ook nog in een rij bij de kassa moeten staan, nu kon ik doorlopen. Na 5 minuten binnen te zijn was de eerste aankoop al gedaan; village voor 29. Het plan was om alle aankopen snel te doen, die naar de auto te brengen en dan de middag lekker rustig rond te lopen. Het was dus even van hot naar her maar ik heb er geen spijt van. In de middag hebben we nog wat kunnen spelen; escape: the curse from the temple van queen en dat beviel erg goed. Vond hem wat prijzig dus heb hem wel laten liggen. Ik heb mn King of tokyo promo kaartje nog laten signeren en vervolgens nog een impulsieve aankoop gedaan; copycat voor 25 bij de bgg stand. Daarna nog wat gegeten in essen en vervolgens in 2 uur terug naar amsterdam gereden. Netjes.

Hier nog een aantal aankopen om een idee te geven van de prijzen:
Village 29
Copycat 25
Castles of burgundy 20
Yspahan 7
Zooloretto goodie box 5
Hanabi 6/7?
7 wonders cities + de 3 promo leaders 18

Verder nog gezien maar niet gekocht:
Takenoko 31
Seasons 36
Escape: the curse of the temple 40
Oddville 15
Smash-up Engels 25
Smash-up Duits 15 :crazy:
Loveletter 7

Als me nog dingen binnen schieten laat ik het weten. Nu slapen.
Afbeelding
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

thexkid schreef:Zo ik ben terug. Ik was gisteren richting essen gegaan en waren vanochtend na een overnachting rond 10 nabij de messe. Na de auto geparkeerd te hebben en een ingang gevonden te hebben was het kwart voor 11. Ik was blij dat ik kaartjes online had gekocht anders had ik ook nog in een rij bij de kassa moeten staan, nu kon ik doorlopen. Na 5 minuten binnen te zijn was de eerste aankoop al gedaan; village voor 29. Het plan was om alle aankopen snel te doen, die naar de auto te brengen en dan de middag lekker rustig rond te lopen. Het was dus even van hot naar her maar ik heb er geen spijt van. In de middag hebben we nog wat kunnen spelen; escape: the curse from the temple van queen en dat beviel erg goed. Vond hem wat prijzig dus heb hem wel laten liggen. Ik heb mn King of tokyo promo kaartje nog laten signeren en vervolgens nog een impulsieve aankoop gedaan; copycat voor 25 bij de bgg stand. Daarna nog wat gegeten in essen en vervolgens in 2 uur terug naar amsterdam gereden. Netjes.

Hier nog een aantal aankopen om een idee te geven van de prijzen:
Village 29
Copycat 25
Castles of burgundy 20
Yspahan 7
Zooloretto goodie box 5
Hanabi 6/7?
7 wonders cities + de 3 promo leaders 18

Verder nog gezien maar niet gekocht:
Takenoko 31
Seasons 36
Escape: the curse of the temple 40
Oddville 15
Smash-up Engels 25
Smash-up Duits 15 :crazy:
Loveletter 7

Als me nog dingen binnen schieten laat ik het weten. Nu slapen.
wauw Yspahan voor 7 euro heb ik helaas niet kunnen vinden :(. dat had ik ook wel aantrekkelijk gevonden.
Afbeelding
thexkid
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door thexkid »

Gevonden bij de huch stand.
Afbeelding
Gesloten