Nieuwe Quined Masterprint: Trajan

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Mistharfare
Website beheerder

Re: Nieuwe Quined Masterprint: Trajan

Bericht door Mistharfare »

rober schreef:
Piet schreef:
Misth schreef:Hoe kunnen we ooit op deze manier onze binnenlandse uitgevers steunen?
:lol:
Da's niet zo moeilijk.
je koopt er gewoon nog een. :thumbup:
Behalve die optie, grapjas! :silent:

Labels:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

Misth schreef:Behalve die optie, grapjas! :silent:
Overtuig al je vrienden om er een te kopen.
Mistharfare
Website beheerder

Erwin schreef:
Misth schreef:Behalve die optie, grapjas! :silent:
Overtuig al je vrienden om er een te kopen.
Nog zo'n optie waarbij je vrienden zeggen: "Jij hebt hem toch al, waarom zou ik het spel dan kopen want we spelen toch altijd met jou spel". :crazy:
Mistharfare
Website beheerder

We grappen er nu wel over maar de vraag was wel wat serieuzer aangezien ik me afvraag of er markt is na een internationale release voor een veelspeler spel. Het grotere publiek zit hier niet op te wachten denk ik en alleen de personen die hun Masterprint Serie compleet willen houden zouden het spel aan gaan schaffen, zelfs dubbel.

Ik ga dus omdat ik Trajan al heb en ik denk iedereen die niet de masterprint serie verzameld, het spel niet nogmaals kopen dus wie blijven er dan over?
NielsZW
Hazelnoot Ridder

Bericht door NielsZW »

Geef hem weg.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Mistharfare
Website beheerder

Misth schreef:We grappen er nu wel over maar de vraag was wel wat serieuzer aangezien ik me afvraag of er markt is na een internationale release voor een veelspeler spel. Het grotere publiek zit hier niet op te wachten denk ik en alleen de personen die hun Masterprint Serie compleet willen houden zouden het spel aan gaan schaffen, zelfs dubbel.

Ik ga dus omdat ik Trajan al heb en ik denk iedereen die niet de masterprint serie verzameld, het spel niet nogmaals kopen dus wie blijven er dan over?
Vandaar dat waarschijnlijk dit weer een internationale versie wordt net als met Homesteaders en dat het dan meer voor de personen is die hem gemist hebben. Mmmhhh!!

Ja, ik weet dat ik mezelf nu een beetje beantwoord maar Trajan was als ik het me goed herinner niet uitverkocht tijdens Essen!
Mistharfare
Website beheerder

NielsZW schreef:Geef hem weg.
:thumbup: :lol:
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Ik heb het spel nog niet en van de MP serie alleen Yspahan. Ik wil deze versie hebben!
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Xildur schreef:Ik heb het spel nog niet en van de MP serie alleen Yspahan. Ik wil deze versie hebben!
Oke, teller staat op 2! :clap: Nog 498 te gaan of 998. Wie weet dit?
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Misth schreef:
Xildur schreef:Ik heb het spel nog niet en van de MP serie alleen Yspahan. Ik wil deze versie hebben!
Beetje flauw dit Martijn, het is een internationale release dus die 500 stuks zijn zo weg voorspel ik je.
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door henk.rolleman »

Ik heb Stefan Feld zelf nog even mogen spreken net voor de uitreiking van de International Gamers Award op de stand van BGG.
Hij gaf aan zo zeer blij te zijn met een Master Print Editie en had in eerste instantie niet verwacht deze prijs te winnen.
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Ik had Trajan nog niet en ben dus zeer blij met deze uitgave.
En voor onze club kopen we die ook wel, want we volgen de cijfertjes.
Mistharfare
Website beheerder

Dierik schreef:
Misth schreef:
Beetje flauw dit Martijn, het is een internationale release dus die 500 stuks zijn zo weg voorspel ik je.
Het is niet flauw bedoeld dit hoor. Ik had Trajan niet gekocht in Essen als ik had geweten dat Quined bezig was geweest met een internationale release. Ik zou dit graag zo snel mogelijk willen weten. Hetzelfde geldt voor wel meer spellen die ik al in het Duits/Engels heb zoals Hawaii, The First Sparks en Coney Island. Als de NL uitgevers eerder waren geweest of gelijktijdig dan had ik zeker de NL versie gekocht, indien de prijs gelijk is aan de anderstalige versies maar dat is een andere discussie.

Ik was even vergeten in het aanzwengelen van de discussie dat dit natuurlijk om een internationale release zou gaan van Trajan en dat dit natuurlijk goed gaat verkopen hetgeen ik ook daarna postte.

Ik zou graag willen dat spellen die gereleased worden in Duitsland ook gelijktijdig in Nederlands worden uitgegeven of er een internationale release is.
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Misth schreef:
Dierik schreef:
Misth schreef:
Het is niet flauw bedoeld dit hoor. Ik had Trajan niet gekocht in Essen als ik had geweten dat Quined bezig was geweest met een internationale release. Ik zou dit graag zo snel mogelijk willen weten. Hetzelfde geldt voor wel meer spellen die ik al in het Duits/Engels heb zoals Hawaii, The First Sparks en Coney Island. Als de NL uitgevers eerder waren geweest of gelijktijdig dan had ik zeker de NL versie gekocht, indien de prijs gelijk is aan de anderstalige versies maar dat is een andere discussie.

Ik was even vergeten in het aanzwengelen van de discussie dat dit natuurlijk om een internationale release zou gaan van Trajan en dat dit natuurlijk goed gaat verkopen hetgeen ik ook daarna postte.

Ik zou graag willen dat spellen die gereleased worden in Duitsland ook gelijktijdig in Nederlands worden uitgegeven of er een internationale release is.
Daarom ga ik dus o.a. niet naar Spiel.
Wel beetje jammer dat je eerst je afvraagt wie het wil kopen en als mensen dan reageren dan reageer je cynisch...
Afbeelding
ravinck
Party Animal

Bericht door ravinck »

Trajan is een fantastisch spel wat een mooie toevoeging is aan de line up van Quined. Ik vind het alleen maar mooi dat er van dit spel nu een uitgave komt met het Quined logo en met onder andere een Nederlands vlaggetje op de achterkant.
Afbeelding