Op zaterdag 22 september organiseert spellenclub Incognito voor de achtste keer een spelmarathon. Vanaf 14u00 kan je in Waregem (West-Vlaanderen) komen spelen en je blijft er welkom tot 02u00 (of later).
Er staat nogal wat op het programma:
- spellendemo van QWG. Zij stellen er hun nieuwste titels voor. Bovendien kan je al hun spellen voordelig aankopen.
- elk uur een spel te winnen.
- spellenzoekwedstrijd waarmee mooi prijzen te verdienen zijn.
- grote verkoopstand van de spellenwinkel (www.spellenwinkel.be). 15% korting op al hun artikels.
- tweedehandsmarkt: breng gerust tweedehandsspellen mee en ruil die met anderen of verkoop ze.
- en vanzelfsprekend: een heel groot deel van onze eigen spellenverzameling staat ter beschikking. Keuze genoeg, dus.
Meer info op onze site: www.incognito-speelt.be.
Tot dan.
Incognito's spelmarathon
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Piet
- Beheerder
-
francobollus
- Uitgever
Ik ben er geweest, op Incognito's spellenmarathon, en ik moet zeggen dat ik er van genoten heb. De gastvrijheid was hartverwarmend, de interesse en de toeloop was groot te noemen. En wat voor verzameling Incognito heeft: verzin het en het ligt er, allemaal prachtig uitgestald aan de rand van de zaal!
Incognito, bedankt voor de fijne avond!
Frank Quispel
Frank Quispel
-
Dierik
- Erelid
Klinkt goed Frank, ik hoop er volgend jaar ook te zijn! Kan je nog wat meer details geven over de avond. Ik las vooraf iets over een spellenverloting en een spellenzoekwedstrijd. En hoeveel bezoekers waren er ongeveer? Welke titels hebben jullie gedemonstreerd en waren er nog andere uitgevers aanwezig?francobollus schreef:Ik ben er geweest, op Incognito's spellenmarathon, en ik moet zeggen dat ik er van genoten heb. De gastvrijheid was hartverwarmend, de interesse en de toeloop was groot te noemen. En wat voor verzameling Incognito heeft: verzin het en het ligt er, allemaal prachtig uitgestald aan de rand van de zaal!
Frank Quispel
-
francobollus
- Uitgever
Ik vond het een druk bezochte avond, met een divers publiek, van liefhebbers tot families met kinderen. Ik schat het aantal bezoekers op 100-150.
Er was inderdaad een leuke spellenzoekwedstrijd (men moest 40 (zeer kleine) details van diverse spellen identificeren, met leuke prijzen op de koop toe) en een uurlijkse spellenverloting met zeker geen onaardige prijzen.
Er werden vijftien QWG-partijen gespeeld, van alles wat (Siena/Reef Encounter/Caylus/Yspahan/Taj Mahal/Leonardo), en met een primeur voor Demetra. De drie Master Print spellen vielen zeer in de smaak. We gunden Incognito graag een ruime blik op Demetra, omdat een aantal clubleden ons zeer behulpzaam willen zijn op Spel 2007!
Er was inderdaad een leuke spellenzoekwedstrijd (men moest 40 (zeer kleine) details van diverse spellen identificeren, met leuke prijzen op de koop toe) en een uurlijkse spellenverloting met zeker geen onaardige prijzen.
Er werden vijftien QWG-partijen gespeeld, van alles wat (Siena/Reef Encounter/Caylus/Yspahan/Taj Mahal/Leonardo), en met een primeur voor Demetra. De drie Master Print spellen vielen zeer in de smaak. We gunden Incognito graag een ruime blik op Demetra, omdat een aantal clubleden ons zeer behulpzaam willen zijn op Spel 2007!
-
Piet
- Beheerder
Frank, fijn dat je het leuk vond. De reacties van de aanwezigen over QWG waren uiterst positief. We hopen dat je het in de toekomst nog ziet zitten om langs te komen met jullie nieuwigheden.
We hadden in totaal iets meer dan 150 bezoekers, ondanks het schitterende weer (een regenachtige dag trekt meer volk aan om binnen te spelen).
Alleen spijtig dat ik er zelf niet bij kon zijn...
We hadden in totaal iets meer dan 150 bezoekers, ondanks het schitterende weer (een regenachtige dag trekt meer volk aan om binnen te spelen).
Alleen spijtig dat ik er zelf niet bij kon zijn...
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
francobollus
- Uitgever