Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
volgens mij kun je dit jaar naar Essen met je verjaardag. Ook leuk!
Helaas, helaas, ik ben geen Essen-ganger. Dus dat wordt ouderwets vieren. Gebak en drankjes en spellen spelen. Ach ja, heb ik met alle verjaardagsdonaties weer wat extra budget voor het SpSp!
Erwin, ik zag op je Twitter dat je gesproken hebt met de organisatie van het Spellenspektakel en dat het een mooie editie gaat worden. Kan/mag/wil je hier al iets meer over vertellen? Is er al iets bekend over standhouders, oppervlak, et cetera?
Over 2 maanden is het al zover en op de site is het momenteel nog behoorlijk windstil; ze zullen de promotiemachine binnenkort toch langzaamaan op gang moeten brengen, toch? Of lezen Frank en Coca mee en kunnen zij al iets meer vertellen?
Bartjes! schreef:Erwin, ik zag op je Twitter dat je gesproken hebt met de organisatie van het Spellenspektakel en dat het een mooie editie gaat worden. Kan/mag/wil je hier al iets meer over vertellen? Is er al iets bekend over standhouders, oppervlak, et cetera?
Over 2 maanden is het al zover en op de site is het momenteel nog behoorlijk windstil; ze zullen de promotiemachine binnenkort toch langzaamaan op gang moeten brengen, toch? Of lezen Frank en Coca mee en kunnen zij al iets meer vertellen?
Ik heb mooie dingen gehoord (onder embargo) en heb veel vertrouwen in de komende editie. De publiciteit staat in de startblokken. Houd de Spellenspektakel website in de gaten.
Bergsala Enigma
Koninklijke Jumbo
Queen Games
White Goblin Games
Mücke Spiele
Rielekst
The Game Master
999 Games
Identity Games
Goliath
Story Factory
Studio Haaghuishof
Een mooi begin wat mij betreft. Opvallende nieuwkomer t.o.v. vorig jaar is natuurlijk Jumbo.
De website is er klaar voor, de eerste deelnemers zijn aangekondigd! Oh, en de voorverkoop is open, ook niet onbelangrijk...
Ik ben blij dat we eindelijk in alle openheid kunnen praten over de plannen, al is er natuurlijk nog genoeg leuks achter de hand. We kletsen ook graag weer mee op het forum, dus als je nog brandende vragen hebt: barst los!